2007-04-28, 11:59
Medlem
Ges seriemagasinet ut fortfarande? Eller ngon annan riktig serietidning (allts svartvit)? Frutom X9
Citera
2007-05-08, 17:30
Medlem
fistedsisters avatar
Seriemagasinet blev tyvrr nerlagd fr drygt 10 r sedan. Agent X9 r dremot still going strong.
Citera
2007-05-09, 09:32
Bannlyst
Seriemagasinet var ju en av de stora tidningarna som man aldrig trodde skulle frsvinna. Under 70-talet lste vl alla grabbar den?

Det finns nog inte lngre ngon marknad fr svartvita deckare med fokus p dialog. Trist...
Citera
2016-11-14, 22:27
Medlem
Gillade verkligen den, lste med frtjusning Kerry Drake och Mike Nomad, fick tag p mngder med sammanhngande nr frn 70-talet runt 82-83 och hade vrldens lsfest, oftast var det fortsttningsserier s fortsttningen fanns ju med.

Knde en hel del mnniskor i villor med utflugna barn och de lmnade drivor med serietidningar efter sig som lnades ut till mig, ibland fick jag 10 Tempopsar med bara serietidningar i.

Sedan fanns konteinrarna p skolgrdarna dr man slngde gamla tidningar, och det var rena skattkistorna.
Hade ven en slkting som hade en kiosk och jag fick hgar med icke slda serietidningar som lagts p hg under 20 rs tid.

Fantastiska tider var det ren 1975-1981, jag hade tillslut 30 banankartonger med serietidningar och album i frrdet.
Citera
2016-11-22, 00:02
Medlem
Kongruensbojds avatar
Insndarsidorna var ngot speciellt i denna tidning. Ofta extrema sikter frn alla mjliga hll och kanter.
Citera
2016-11-22, 04:46
Medlem
rdgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Insndarsidorna var ngot speciellt i denna tidning. Ofta extrema sikter frn alla mjliga hll och kanter.

1980-talets Facebook!

(FB) Insndarsidorna i gamla serietidningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in