• 1
  • 2
2007-04-27, 21:00
Medlem
Lilla Millas avatar
Vet att det är många par som kollar på porrfilm tillsammans, antingen som förspel eller under hela akten. Har väl gjort det nån gång med en lös flirt, men aldrig med en seriös pojkvän. Min nuvarande kollar på porr, det vet jag. Han hymlar inte med det, men jag blir lite svartsjuk av nån anledning. Konstigt me tanke på att jag oxå kollar lite ibland, men bara ensam. Tänkte att om man gjorde det tillsammans kanske det inte skulle bli samma sak. Men vet inte riktigt hur jag ska få fram det... varje gång vi pratar om porr blir det alltid så negativt, och oftast är det tyvärr jag som får det till det... till exempel om han inte vet va han ska göra en kväll (vi bor inte ihop) kan jag slänga ur mej: "Äh, du har ju massa ny porr du kan kolla..."

Vill inte va en skeptisk, svartsjuk tjej, men faktum är att jag tycker det är lite jobbigt att prata om sex o hur jag vill ha det. Hittar lixom inte orden. Blyg skulle man kanske kunna säga.

Tips?
Citera
2007-04-27, 21:03
Medlem
Smockes avatar
En idé vore ju att ni filmar era sexakter och så kan han runka till det, alltså till dig. Fast man har ju hört hur vissa filmer försvinner när förhållandet bryts och sedan hittas på internet
Citera
2007-04-27, 21:10
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
En idé vore ju att ni filmar era sexakter och så kan han runka till det, alltså till dig.

Håller med, det vore det bästa, och för att vi ska kunna ge dig och din partner adekvata råd bör du i förekommande fall lägga upp filmen här på forumet så att vi kan analysera det empiriska materialet och få en rättvis bild av problemet. Lycka till.
Citera
2007-04-27, 21:16
Medlem
Lilla Millas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Håller med, det vore det bästa, och för att vi ska kunna ge dig och din partner adekvata råd bör du i förekommande fall lägga upp filmen här på forumet så att vi kan analysera det empiriska materialet och få en rättvis bild av problemet. Lycka till.

Haha. Ska jag göra. Om jag nu lyckas få honom att fatta att jag inte är så pryd bara för att jag inte kanske sätter ord på allt...

Men hur ska jag få det att bli naturligt att vi kollar på porrfilm tillsammans när jag redan gett honom intrycket att jag inte gillar porr...?
Citera
2007-04-27, 21:23
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla Milla
Haha. Ska jag göra. Om jag nu lyckas få honom att fatta att jag inte är så pryd bara för att jag inte kanske sätter ord på allt...

Men hur ska jag få det att bli naturligt att vi kollar på porrfilm tillsammans när jag redan gett honom intrycket att jag inte gillar porr...?

Jag tycker du ska fråga rakt ut, inga krusiduller. Ät en god middag, drick några glas vin och ha trevligt - när du är varm i kläderna frågar du helt enkelt: "vill du titta på porr tillsammans med mig?".
Citera
2007-04-27, 21:25
Medlem
filofaxs avatar
Neeeej.. gör det inte. Inte av den anledningen i alla fall. Låter som att du vill ha lite koll och kontroll..?

Edit: Och ganska missvisande rubrik..
Citera
2007-04-27, 21:39
Medlem
Lilla Millas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Neeeej.. gör det inte. Inte av den anledningen i alla fall. Låter som att du vill ha lite koll och kontroll..?

Edit: Och ganska missvisande rubrik..

Sorry.. rubrik ändrad. Svårt att få fram va jag menar i en rubrik dock.

Ja, jag gillar att ha kontroll... rätt dålig egenskap när det går till överdrift.
Citera
2007-04-27, 21:41
Medlem
filofaxs avatar
Men du..
är det här verkligen en bra idé? Hur kommer du att bete dig? "Men välj du, det du gillar..." Och så väljer han några jävla asiatiskor, eller plastbröst eller BÖGAR inte fan vet jag - vill du verkligen veta exakt vad han tittar på? Kan han inte få ha sina fantasigrejer ifred och så har du dina?
Citera
2007-04-27, 21:58
Medlem
Lilla Millas avatar
Citat:
Men du..
är det här verkligen en bra idé? Hur kommer du att bete dig? "Men välj du, det du gillar..." Och så väljer han några jävla asiatiskor, eller plastbröst eller BÖGAR inte fan vet jag - vill du verkligen veta exakt vad han tittar på? Kan han inte få ha sina fantasigrejer ifred och så har du dina?

Jag vet redan va han gillar... har som sagt oxå tittat. Dock inte med honom. Tror dessutom att han skulle uppskatta det...
Citera
2007-04-27, 22:05
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla Milla
Jag vet redan va han gillar... har som sagt oxå tittat. Dock inte med honom. Tror dessutom att han skulle uppskatta det...
Men vadå? Finns det bara en slags porr eller är han jätteöppen och specifik med vad han tittar på..?

Ja, han skulle säkert uppskatta det om du gillade det. Men skulle du gilla det? Om du är lite sotis nu, göder inte det där din svartsjuka? Eller tänker du att bara du vet vad det är så är det lugnt? Eller vill du helt enkelt göra det för att det verkar trevligt?

Dina motiv känns lite.. luddiga. För mig, alltså.
Citera
2007-04-27, 22:06
Medlem
Välj rulle du Milla, och så häver du i dig ett glas vin och slänger ur dig i förbigående sådär:-Jo, tänkte kolla på porrfilm, har du lust att vara med???
Hmmm, han går nog inte hem i alla fall.
Det är nog en vanesak det där att prata om sex, börja så släpper det sen.
Visst kan det kännas underligt att killen man är tillsammans med sitter och runkar till superbystiga mörkhåriga stora kvinnor, när man själv kanske är liten och blond, men va fasen, det är inte något att fundera på, hmmm har inte du vissa sexuella fantasier som inte stämmer överens med hur din kille ser ut??
Hmmm, det hade jag i alla fall.
Bara släpp lite på kontrollen, så kommer det att funka, mysigare att vara två när man (läs:jag) tittar!
Lycka till!
Citera
2007-04-27, 22:28
Medlem
Lilla Millas avatar
Citat:
Men vadå? Finns det bara en slags porr eller är han jätteöppen och specifik med vad han tittar på..?

Ja, han skulle säkert uppskatta det om du gillade det. Men skulle du gilla det? Om du är lite sotis nu, göder inte det där din svartsjuka? Eller tänker du att bara du vet vad det är så är det lugnt? Eller vill du helt enkelt göra det för att det verkar trevligt?

Dina motiv känns lite.. luddiga. För mig, alltså.

Han har varit öppen me va han gillar. Väldigt öppen. O jag gillar att kolla på porrfilm ibland. Jag vill göra det med honom istället för att vi ska sitta på var sin hand o titta. Tror dessutom att det kan va kul för sexets skull me lite "krydda".

För mej är det här inte ens i närheten av luddigt. Mitt problem är att jag inte vet hur jag ska få fram det på ett smidigt sätt, då jag har lite svårt att hitta orden när det kommer till att prata om sex.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in