2007-04-27, 23:22
Medlem
rekviems avatar
Ta upp det nästa porr kommer på tal, du verkar ju kunna retas lite med honom och ha en skämtsam ton när ni pratar om det. Säg bara "kan inte jag få titta på en porrfilm med dig nån gång?" eller något lika enkelt.
Jag har svårt att tänka mig att det krävs vidare timing för att lägga fram det.
Citera
2007-04-28, 12:11
Medlem
Don Fadäsos avatar
Fråga honom om det är någon särskild film han rekommenderar, sen hyr du den och överraskar honom med det. Om det sen visar sig att han redan har den så spelar det ju ingen roll. Grejen är att det är ett enkelt sätt att få till den filmkoll du vill gå igenom.
Citera
2007-04-28, 12:19
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla Milla
[...]
För mej är det här inte ens i närheten av luddigt. Mitt problem är att jag inte vet hur jag ska få fram det på ett smidigt sätt, då jag har lite svårt att hitta orden när det kommer till att prata om sex.
Okej, om du säger det så. Det var det här som fick mig skeptisk:
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Neeeej.. gör det inte. Inte av den anledningen i alla fall. Låter som att du vill ha lite koll och kontroll..?
[...]

Citat:
[...]
Ja, jag gillar att ha kontroll... rätt dålig egenskap när det går till överdrift.
Men du vet ju bäst. Lycka till.
Citera
2007-04-28, 12:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Varför krångla till det. Bjud hem honom på middag, efter maten så frågar du om han vill kolla på film, och då sätter du på nån porrfilm. Så slipper ni krystade samtal om saken.
Citera
2007-04-28, 16:38
Medlem
Alladins avatar
Jag har kollat på porr ihop med ett ex, började med att vi såg på film och en liten bit in i filmen som var kass säger jag bara : "Nej, fy fan va dålig den här va... vad säger du om att stänga av och se på världens dyraste porrfilm istället?"

Sagt och gjort... kollade kanske 10-15minuter på den innan p-rullen bara fick agera bakgrundsljud.
Citera
2007-04-28, 18:10
Medlem
Brandbils avatar
Det är väl bara att föreslå det rakt ut, känns lite fjortis att försöka "lura" honom framför något han tror är en vanlig film eller så.

Säg bara som det är, om du är nojig för att han ska påpeka din tidigare inställning får du väl försöka styra bort det med att du känner dig stygg idag eller nåt annat som ni kan skratta åt. Den biten kan inte vara så svår om killen börjar ana sex. Han får ju vara rätt korkad om han börjar argumentera i en sån situation
Citera
2007-04-28, 19:28
Medlem
Enough said här tycker jag... Lilla Milla, hur går det med tittandet?
Citera
2007-04-28, 19:39
Medlem
Slamsugarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modesty Ice
Välj rulle du Milla, och så häver du i dig ett glas vin och slänger ur dig i förbigående sådär:-Jo, tänkte kolla på porrfilm, har du lust att vara med???
Hmmm, han går nog inte hem i alla fall.
Det är nog en vanesak det där att prata om sex, börja så släpper det sen.
Visst kan det kännas underligt att killen man är tillsammans med sitter och runkar till superbystiga mörkhåriga stora kvinnor, när man själv kanske är liten och blond, men va fasen, det är inte något att fundera på, hmmm har inte du vissa sexuella fantasier som inte stämmer överens med hur din kille ser ut??
Hmmm, det hade jag i alla fall.
Bara släpp lite på kontrollen, så kommer det att funka, mysigare att vara två när man (läs:jag) tittar!
Lycka till!

kan vart de bästa inlägget jag läst på länge lycka till kompis
Citera
2007-04-29, 00:10
Medlem
Lilla Millas avatar
Tack alla!

Han har varit bortrest, så... svaret blir att tittandet inte blivit av. Än. Dock har jag sagt åt honom att jag inte menat att låta negativ om hans porrfilmstittande. Känns bra!

To be continued...
Citera
2007-04-29, 21:50
Medlem
Sha R'Taes avatar
Citat:
Tack alla!

Han har varit bortrest, så... svaret blir att tittandet inte blivit av. Än. Dock har jag sagt åt honom att jag inte menat att låta negativ om hans porrfilmstittande. Känns bra!

To be continued...
Gör det enkelt för dig istället: välj en porr som du själv gillar och som du tror han kan uppskatta. Ni kommer garanterat knulla efter en kvart ändå (det är väl ändå ingen människa som kollar på en HEL porrfilm?)
Citera
2007-05-02, 21:32
Medlem
Och jag som trodde detta var ett killproblem .

Jag tror han kommer bli glad och kanske en gnutta kåtare,

Följ gärna upp med the happening
Citera
2007-05-04, 03:32
Medlem
526s avatar
Bara tryck på "Play" knappen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto