• 7
  • 8
2017-07-27, 23:43
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onibaba
För er som ska åka till/från Tallinn den närmaste tiden o funderar på o ta med er.. Estland har blivit ordförande i Eu eller nåt sånt skit så dom har förstärkta kontroller, hade 20 i bagageväskan när ja skulle hoppa på i Tallinn så stod det en hund gömd bakom båset där dem gör id kontroll som sniffade igenom mina väskor. Och markerade ingenting... antar att de var bara för o skrämmas.
Fanns inte heller några hundar imorse när ja klev av i sverige

Vilket motsägelsefullt inlägg.
Citera
2017-07-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Vilket motsägelsefullt inlägg.

På vilket sätt? Utveckla.
Citera
2017-08-12, 12:29
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onibaba
På vilket sätt? Utveckla.

Ja, alltså, du säger att det verkar vara förstärkta kontroller, ändå så står de med en fejk-hund , och sen att det är tomt när du kliver av. Kanske är förstärkt, men då är min fråga:

Hur såg det ut innan i så fall?
Citera
2017-08-23, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Ja, alltså, du säger att det verkar vara förstärkta kontroller, ändå så står de med en fejk-hund , och sen att det är tomt när du kliver av. Kanske är förstärkt, men då är min fråga:

Hur såg det ut innan i så fall?

Min polare åkte kryssning till Tallinn (jag var bokad på samma biljett), när han hoppade på var det kontroll vid incheckning med hund och vid båten utan. Framme i Tallinn var det ingen kontroll när man skulle av, sen då när jag skulle hoppa på båten var hundarna o kontrollen där, o resten av historien vet du redan
Citera
2022-03-25, 00:37
Medlem
GeleZachas avatar
Ska på en sån här ”studentkryssning” imorrn (inte student dock, hänger med några polare haha).
Vågar man ha på sig en rock som man rökt i för någon vecka sedan? Tänker om det kommit lite aska på den eller så.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in