Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-25, 22:12
  #1
Medlem
Madaisers avatar
Jag har inte sett till de här goda dryckerna på systemet, förmodligen import då?
Väldigt lik redbull vodka må jag säga o jävligt goda till viss mån. Ska jag öppna ögonen nästa gång på systemet eller kan man handla några lådor på nån sida eller nåt?Isf ange!

Tack o hej!

MadaiserN
Citera
2007-04-25, 22:17
  #2
Medlem
7331s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaiser
Jag har inte sett till de här goda dryckerna på systemet, förmodligen import då?
Väldigt lik redbull vodka må jag säga o jävligt goda till viss mån. Ska jag öppna ögonen nästa gång på systemet eller kan man handla några lådor på nån sida eller nåt?Isf ange!

Tack o hej!

MadaiserN

Dem finns på visa systembolag bland annat i Göteborg, men dem tar in den på begäran? Håller med dig för övrigt om att den är väldigt god. Den importeras av spendrup i Sverige om jag inte har helt fel?

Edit:

Artikelnummret är :71719
275 ml kostar 16:- /st
Citera
2007-04-25, 23:49
  #3
Medlem
Madaisers avatar
Sweeeet, thanks man

Edit: Hmm datorn måste va fuckad eller måste man beställa på art nr? Jag får nämligen inte upp något när jag söker. Typiskt systembolaget försöker va hightech så blir man bara förvirrad, hade ju kunnat visa sök resultat o sen en liten text "ej i lager" "beställningsvara"
Citera
2007-04-25, 23:53
  #4
Avstängd
Bolvags avatar
Det är säsongspremiär på en krog nu i helgen. Det enda dom har där är öl och ooze... Men det viktigaste är ju ändå att det är ett jävla röj. Och Oozen går väl att dricka den med.
Citera
2007-04-26, 00:00
  #5
Medlem
Madaisers avatar
Mhm synd att man ska upp o åka snowboard i helgen då...vart ligger placet? låter som ett riktigt förkröke place...
Citera
2007-04-26, 10:08
  #6
Medlem
7331s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaiser
Sweeeet, thanks man

Edit: Hmm datorn måste va fuckad eller måste man beställa på art nr? Jag får nämligen inte upp något när jag söker. Typiskt systembolaget försöker va hightech så blir man bara förvirrad, hade ju kunnat visa sök resultat o sen en liten text "ej i lager" "beställningsvara"

Jag tycker också systembolagets hemsida är kass. Lättast är väll att gå till ditt lokala systembolag skulle jag tro. Har för migatt man kan få sms och sånt när drycken man beställt kommer in men är inte helt säker. Kanske går att beställa via internet med?
Citera
2007-04-26, 11:14
  #7
Medlem
7331s avatar
Kunde inte editera mitt egna inlägg så får skriva ett nytt.

citerar systembolagets hemsida "Denna vara säljs endast i helt kolli om 24 st."

Kunde ej söka i vilka butiker den fanns i längre så antar att det bara är en beställningsvara numera.
Citera
2007-04-26, 14:16
  #8
Medlem
locmans avatar
ute ställen som kör spendrups som leverantörer borde ha den, den ingår iaf i deras sortiment... håll utkik efter spendrups parasoller i sommar
Citera
2007-04-26, 23:12
  #9
Avstängd
Bolvags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madaiser
Mhm synd att man ska upp o åka snowboard i helgen då...vart ligger placet? låter som ett riktigt förkröke place...

Hehe ska försöka ge dig en vägvisning... Gå in i skogen, gå lite till, och lite till. Sen ser du en stor röd byggnad, då har du kommit rätt! Faktiskt väldigt charmigt och skönt med en break från alla krogar på stan. Synd bara att det inte finns mer än ooze och öl.
Citera
2007-04-27, 17:37
  #10
Medlem
MisterCalles avatar
Som tidigare skribenter har skrivit så är det lätt och smidigt att beställa till de lokala systembolaget. Dock minst 24st/back.
Citera
2007-04-27, 23:24
  #11
Medlem
midnighttrains avatar
vad är det för smak på den här drycken? Virgin brukar ju oftast betyda alkoholfri men kanske i detta fallet en cider utan andra smaktillsatser som cranberry, jordgubbe och liknande.
Citera
2007-04-27, 23:52
  #12
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
vad är det för smak på den här drycken? Virgin brukar ju oftast betyda alkoholfri men kanske i detta fallet en cider utan andra smaktillsatser som cranberry, jordgubbe och liknande.

finns i 2 smaker

1 bubbles and red berries (orginal)
2 grapefruit and tonic
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback