provar ikväll ännu ett budget vin till klubben.. Est Est Est vnr,12449.. kommer antagligen inte äta något speciellt till utan detta e som sagt mest en provning....
provar ikväll ännu ett budget vin till klubben.. Est Est Est vnr,12449.. kommer antagligen inte äta något speciellt till utan detta e som sagt mest en provning....
Nån öststatsgrej va? Ungdomsfylla... akta dig, gör Dagens av det!
Italien... sorry. Kunde vara från öst...
Drog i mig en pava rött bubbel från Odessa! Ogillar att medge att jag tycker det är gott! Man ska ju bara gilla svintorrt bubbel från Frankrike om man vill vara "rätt"!
Ikväll blir det en Mont Gras Reserva Cabernet Sauvignon från Chile. Ska bli schysst med vin igen, var ett par veckor sen sist. Har druckit denna innan, men har inga starka minnen av hur den var. Ska bli spännande att se vad jag tycker ikväll.
Har en fråga, fick en Roodeberg Western Cape 2004, från Sydaafrika igår.
Vad för sorts vin är det? Gott? Blaskigt? Mat-vin?
Ni förstår
Det är ett helt ok vin med ganska bra strävhet. käka kött till. Inget vin man skriver hem till farmor om men ett helt ok torsdagsvin. I kväll blir det... ingen aning, men nåt blir det!
Det är ett helt ok vin med ganska bra strävhet. käka kött till. Inget vin man skriver hem till farmor om men ett helt ok torsdagsvin. I kväll blir det... ingen aning, men nåt blir det!
Tack för tipset, gjorde baconinlindad fläskfilé med extremt tunna potatisskivor i ugn till fruntimmret, blev mycket njutbart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!