2007-04-23, 14:46
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litet gult djur
Jag undviker dylikt skit, men nr jag vl dricker det brukar jag nstan alltid bli vldigt torr i munnen och om jag r anstrngd blir jag yr, men inget har hittills varit vrre n under den dr lpningen, allt bara tog stopp.

ven jag blir alltid uttorkad av drycker med aspartam. Obehagligt.
Citera
2007-04-23, 14:58
Medlem
Christer ps avatar
Skicka ett mejl och frga "fun light" det r alltid lika roligt nr fretag frsker frklara att deras produkt r helt ofarlig och att dina syntom mste bero p ngot annat samt att det inte r vetenskapligt bevisat att deras produkt kan ge sdana biverkningar!

Krv att dom frklarar varfr du mr skit www.funlight.se sjlvklart s ska dom ven be om urskt och skicka ut kompensation
Citera
2007-04-23, 15:13
Medlem
Litet gult djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christer p
Skicka ett mejl och frga "fun light" det r alltid lika roligt nr fretag frsker frklara att deras produkt r helt ofarlig och att dina syntom mste bero p ngot annat samt att det inte r vetenskapligt bevisat att deras produkt kan ge sdana biverkningar!

Krv att dom frklarar varfr du mr skit www.funlight.se sjlvklart s ska dom ven be om urskt och skicka ut kompensation

Och som plster p sren fr jag d en rskonsumtion av sockerfri saft ?
Citera
2007-04-23, 15:18
Medlem
aeons avatar
Kpte sjlv en flask Fun Light Crystal(smak kommer jag inte ihg), spdde den som vanligt (9+1). Smakade vatten med tillsats. Drack 2-3 glas.

Hursomhelst, senare p kvllen brjade jag m lite sm illa men la ingen strre vikt vid det. P morgonen dagen efter(runt 5.00) s vaknar jag och mr hur illa som helst, krkknslor och kallsvettningar. Jag gr upp, krks och gr och lgger mig igen. Vaknar 7.30 och mr kanon.

Hurvida detta har med Fun Light:en gra vet jag inte, men jag kommer sky den som pesten hdanefter
Citera
2007-04-23, 15:19
Medlem
Christer ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litet gult djur
Och som plster p sren fr jag d en rskonsumtion av sockerfri saft ?

Om saften inte tilltalar dej s kan dom skert skicka ut biochekar eller ngot annat skojigt!
Citera
2007-04-23, 17:14
Medlem
Coolcittes avatar
Nu jvlar ska det mailas till Fun Light! Nu har dom satt sin sista potatis! Lgger upp mailet hr om jag fr ngot tillbaka
EDIT: Har mailat nu. Fick skriva ett vldigt kortfattat brev, eftersom mailet man kunde skriva bara fick vara typ 6 rader. Skert uttnkt av Fun Light. "Vi lovar att svara s fort vi kan" stod det sen. Jag vntar.... Med spnning....
Citera
2007-04-23, 17:22
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Fun Light innehller vl aspartam? Det kan vara direkt farligt fr vissa personer, enligt min gamla Kemi B-bok.

r det inte aspartam i Cola Light? Det kan jag dricka utan problem. Flera liter...
Citera
2007-04-23, 17:24
Medlem
tjaboooos avatar
cola light innehller numer sukralos istllet fr aspartam.
Citera
2007-04-23, 18:11
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
cola light innehller numer sukralos istllet fr aspartam.

Jag blev inte sjuk av den innan dom ersatte till sukralos. S det r Fun light som hller nt i sin bonkerdricka
Citera
2007-04-23, 18:18
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Kpte sjlv en flask Fun Light Crystal(smak kommer jag inte ihg), spdde den som vanligt (9+1).
Inte fan konstigt att du mdde dligt. Den ska ju spdas 1+9!!!
Citera
2007-04-23, 18:44
Medlem
glyos avatar
Tror nog trden borde vara "Jag gjorde mig sjuk med Fun Light Crystal". Du lter helt puckad som inte fljer instruktioner och sen undrar varfr du blir sjuk.
Citera
2007-04-23, 20:24
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Tror nog trden borde vara "Jag gjorde mig sjuk med Fun Light Crystal". Du lter helt puckad som inte fljer instruktioner och sen undrar varfr du blir sjuk.

Det r vl du som lter rtt puckad. Ska man kunna bli sjuk av Fun light, fr att man tar ngra droppar fr mycket. Idag provade jag skiten igen fr att se om det fick samma effekt. Tog pyttelite, bara ngra droppar i vattnet. Blev jag sjuk? Svar:Ja. Precis samma symptom som vanligt. S nu hoppas jag att dumarslerna p Fun light kan ta och svara p mitt mail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in