2007-04-24, 09:14
Medlem
Är en riktig strumpfetisht stayups och strumpor är ju alltid trevligast, personligen föredrar jag klassiskt omönstrade i svart, hud, vitt.
Sen har jag lärt mig att gilla strumpbyxor, tyckte det var grymt avtändande innan, men nu så, kan bli en trevlig "överrasknings sex" känsla om man får leka....

Däremot, klassika knästrumpor bord vara belagda med spöstraff...och sådana där "sockar", jag förstår att dom finns, men....
Citera
2007-04-24, 10:07
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swordish
Exakt Giggi. Du verkar vara en kvinna med smak. Jag lyfter på hatten.

Tack för det! Jo, smak har jag, men det är på gott och ont. Ibland kan en hel dag förstöras av folks dåliga klädval! Jag är för lättpåverkad i dessa fall!
Citera
2007-04-25, 14:18
Medlem
Dangerous_Minds avatar
En attraktiv tjej i nylonstrumpor är ju väldigt sexigt, gärna i kombination med en lagom kort kjol och ett par knähöga åtsittande stövlar (dock skall stövlarna av när man kommer närmare varandra ). Stayups är ju snyggast, men visst är också strumpbyxor sexigt; svart eller "hudfärgat" (vad sjutton kallas den färgen?) är alltid fint, men även andra färger ser bra ut.

Jag tycker f.ö. också andra typer av strumpor kan vara sexigt, overknee som inte är i nylon t.ex. Dock, alltihop hänger ju också på hur tjejen ser ut i övrigt.
Citera
2007-04-25, 15:24
Medlem
chillionaires avatar
nylon hmm spelar ingen roll vilket material men fishnets ar snygggt :P
Citera
2007-04-25, 17:03
Bannlyst
nylonstrumpor tänder mig absolut nada, tvärtemot
Citera
2007-04-28, 23:38
Medlem
Swordishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hojl
nylonstrumpor tänder mig absolut nada, tvärtemot

Vad uppfriskande att du hade modet och lusten att komma in här och dela med dig av dina känslor.
Citera
2008-01-22, 18:52
Medlem
lovejoys avatar
strumpbyxor som fetish

Hur vanligt är det egentligen att tända på kvinnor i strumpbyxor? Och vad är det exakt man tänder på? Nylonet, benen, utseendet?
Citera
2008-01-22, 18:58
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovejoy
Hur vanligt är det egentligen att tända på kvinnor i strumpbyxor? Och vad är det exakt man tänder på? Nylonet, benen, utseendet?
Här har du
http://www.flashback.org/showthread.php?t=476290
Citera
2008-01-22, 19:20
Medlem
Alonens avatar
Fras...

Att sitta bredvid en quinna, med snygga ben, och höra ljudet när hon lägger benen i kors, DÅÅÅÅÅÅ rycker det i pelikanen på mig...

Sen lite parfymdoft, rådjursögon... ett skrapande ljud av hennes långa naglar... ååååÅÅÅååååå
Citera
2008-01-22, 20:58
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Här har du
http://www.flashback.org/showthread.php?t=476290

Tack de är nu sammanfogade.

/Moderator
Citera
2008-01-22, 21:00
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryingmantis
Stayups brukar jag ha om jag ska ha någon form av nylonstrumpa. Helst svarta med lite spets upptill. Ibland har jag andra former av strumpor, overknee sorter typ svart/grå randiga eller helsvarta helt beroende på vad man har för kläder på sig.

Precis sådär ska det se ut =)

Strumpbyxor är inte snygga ovanför låren. Så är det.
Citera
2008-01-22, 23:15
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempestas
Hehe, inte råkar du ha höga stövlar till det?
Din avatar i kombination med detta inlägg gör mig en smula illa till mods skall jag erkänna.

OnT: Stayups skall vara svarta med spets upptill, strumpbyxor kan vara hudfärgade eller svarta. På ett par välsvarvade kvinnoben är allt detta jävligt sexigt. Ska man sedan längre in under kjolen är ju dock stay-upsen att föredra, om inte annat så av rent praktiska skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in