• 1
  • 2
2007-04-22, 15:39
Medlem
Swordishs avatar
Kvinnoben i superglansiga strumpor är otroligt upphetsande. Svarta strumpor är ju en klassisk teaser. Personligen är jag väldigt svag för småprickiga svarta strumpor. Strumpbyxor är grymt baktalat tycker jag. Kan va grymt porrigt på en kvinna.
Citera
2007-04-22, 18:11
Medlem
KG_s avatar
Den klassiska "hud"färgen är oftast snyggast, dock gärna med något sorts mönster. Dessa mönster är nog inte så vanliga i Sverige men här finns de i en hel del varianter.
Citera
2007-04-22, 18:13
Medlem
micaeles avatar
Inga alls. En kvinnokropp skall avnjutas naken.
Citera
2007-04-22, 18:22
Medlem
Swordishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Inga alls. En kvinnokropp skall avnjutas naken.

Varför tar du dig då ö h t tid att ge dig in i tråden?
Citera
2007-04-22, 18:43
Medlem
Personligen skulle jag aldrig ens drömma om att ta på mig strumpbyxor. Svarta nylonstrumpor med snygga strumpeband är min melodi.
Citera
2007-04-22, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syriana
Personligen skulle jag aldrig ens drömma om att ta på mig strumpbyxor. Svarta nylonstrumpor med snygga strumpeband är min melodi.

Mm, stayups är att föredra framför strumpbyxor. I min fantasi är det mycket lättare att trycka upp tjejen mot väggen eller bordet och köra direkt snarare än att behöva fiffla med neddragna strumpbyxor. Hur det fungerar i verkligheten vet jag inte.
Citera
2007-04-22, 19:02
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Alla åsikter om ämnet ska fram, även om vissa, uppenbarligen, går emot strömmen.
Citera
2007-04-22, 19:17
Medlem
Cryingmantiss avatar
Stayups brukar jag ha om jag ska ha någon form av nylonstrumpa. Helst svarta med lite spets upptill. Ibland har jag andra former av strumpor, overknee sorter typ svart/grå randiga eller helsvarta helt beroende på vad man har för kläder på sig.
Citera
2007-04-22, 19:18
Medlem
Swordishs avatar
Citat:

Håller med om att det är mycket mer elegant. Men vidhåller att strumpbyxor kan va porrigt. Men de MÅSTE va av exklusiv kvalitet, annars är det grymt avtändande.
Citera
2007-04-22, 19:19
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swordish
Håller med om att det är mycket mer elegant. Men vidhåller att strumpbyxor kan va porrigt. Men de MÅSTE va av exklusiv kvalitet, annars är det grymt avtändande.

Vilken sorts strumpbyxa är den som är avtändande? Vilken sort tänker du då på? =)
Citera
2007-04-22, 19:25
Medlem
Tempestass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryingmantis
Stayups brukar jag ha om jag ska ha någon form av nylonstrumpa. Helst svarta med lite spets upptill. Ibland har jag andra former av strumpor, overknee sorter typ svart/grå randiga eller helsvarta helt beroende på vad man har för kläder på sig.

Hehe, inte råkar du ha höga stövlar till det?
Citera
2007-04-22, 19:26
Medlem
Cryingmantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempestas
Hehe, inte råkar du ha höga stövlar till det?

Hehehe, det händer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in