2011-03-29, 17:45
Medlem
EyesWideShots avatar
Ja har inget emot stay-ups lr strumpor, men föredrar helst strumpbyxor på kvinnor just för att det packar in hela härligheten,rumpan o musen. Helst ska de bäras utan trosor, musen ser så läcker ut upptryckt mot den sidenglatta nylonet. O som sagt tidigare, det ska vara kvalitets strumpbyxor.
Och vi män som tänder på det har oftast inget emot RHT strumpbyxor, då ser man de ba tydligare om de har hudfärgade sb på sig
Citera
2011-03-30, 17:38
Medlem
youngsoulrebelss avatar
själv brukar jag ha antingen stay ups eller strumpbyxor. favoriterna har såklart söm bak - och brukar uppskattas :-) har också ett par svarta med små svarta prickar som jag tycker är läckra.
tycker nog själv att strumpbyxor faktiskt är lite sexigare - det ser snyggt ut med trosorna igenom. man får liksom mer ana sig till vad som finns där...
Citera
2011-03-31, 19:19
Medlem
EyesWideShots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
själv brukar jag ha antingen stay ups eller strumpbyxor. favoriterna har såklart söm bak - och brukar uppskattas :-) har också ett par svarta med små svarta prickar som jag tycker är läckra.
tycker nog själv att strumpbyxor faktiskt är lite sexigare - det ser snyggt ut med trosorna igenom. man får liksom mer ana sig till vad som finns där...
Good girl!
Citera
2011-03-31, 20:39
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthehammer
Lustigt man hör brudar som skriver hur det aaaaaaaalltid har stayups, men när man är på stan så ser man inte en brud med det

eh, man ser ju inte om en tjej har stay ups... om man inte drar upp kjolen ;-)
Citera
2011-03-31, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
eh, man ser ju inte om en tjej har stay ups... om man inte drar upp kjolen ;-)

Det var ett jävla tjat om dina strumpor. Jag tror jag talar för alla snuskhumrar i tråden när jag kräver bilder. Upp med bilder!
Senast redigerad av Petronius 2011-03-31 kl. 21:29.
Citera
2011-03-31, 21:17
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det var ett jäva tjat om dina strumpor. Jag tror jag talar för alla snuskhumrar i tråden när jag kräver bilder. Upp med bilder!

jag tjatar inte om mina strumpor, jag undrade bara hur personen kunde se huruvida tjejer på stan har stay ups eller inte. bilder? tror jag inte
Citera
2011-03-31, 21:54
Medlem
Pewahis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovejoy
Och vad är det exakt man tänder på? Nylonet, benen, utseendet?

Det är nog främst för att det är ett klassiskt kvinnligt attribut, tar fram formen på benen och ger ett intryck av en jämn och slät hud. Sedan finns förvisso de som tänder på materialet i sig.

Jag gillar också att bära tunna strumpbyxor/stay ups, gärna i kombination med knästrumpor eller over knee. Då känner man sig lite busig och elegant på en och samma gång! Det är ganska roande när killen vill att man behåller dem på i sängen.
Senast redigerad av Pewahi 2011-03-31 kl. 22:04.
Citera
2011-04-02, 12:54
Medlem
EyesWideShots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pewahi
Det är nog främst för att det är ett klassiskt kvinnligt attribut, tar fram formen på benen och ger ett intryck av en jämn och slät hud. Sedan finns förvisso de som tänder på materialet i sig.

Jag gillar också att bära tunna strumpbyxor/stay ups, gärna i kombination med knästrumpor eller over knee. Då känner man sig lite busig och elegant på en och samma gång! Det är ganska roande när killen vill att man behåller dem på i sängen.

Håller med i allt du säger!
Citera
2011-04-02, 15:42
Medlem
squirteens avatar
Vita stay-ups. Eller randiga i olika färger.
Citera
2011-04-02, 16:05
Medlem
EyesWideShots avatar
Ja, vita stay-ups e faktiskt rätt porrigt... ser dock inte så många tjejer med vita tights/strumpor
Citera
2011-04-02, 16:28
Medlem
EyesWideShots avatar
Jag undrar vad säger tycker om dessa sortens strumpbyxor?
Skulle ni tänka använda sådana?

http://www.amorlina.se/shop/17970/ar...pic-4a2c55.jpg

http://www.evasunderklader.se/p.asp?p=ce-1768&i=2&js=1
Senast redigerad av EyesWideShot 2011-04-02 kl. 16:33. Anledning: Fel länk
Citera
2011-04-03, 01:12
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EyesWideShot
Jag undrar vad säger tycker om dessa sortens strumpbyxor?
Skulle ni tänka använda sådana?

http://www.amorlina.se/shop/17970/ar...pic-4a2c55.jpg

http://www.evasunderklader.se/p.asp?p=ce-1768&i=2&js=1

den andra förstår jag inte poängen med. den första förstår jag poängen med, men skulle aldrig ta på mig - sjukt fult (och stay ups fyller ju samma funktion)
återigen, de andra? strumpbyxor med string? så att skinkorna ska kunna trilla ut o man är tjock? haha.

såna här har jag också ibland, somnån sa blir det lite roligare:
http://www.shock.se/data/product/ima...16545180_L.jpg

appropå vita strumpbyxor: det är min standard, passar bra till 50-60 tals-stil. men då är det inte direkt "porrigt".
Senast redigerad av youngsoulrebels 2011-04-03 kl. 01:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in