2007-08-07, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maddtre
Vad spelar det för roll vad hon gjort tidigare på kvällen? Ingen har rätt att våldta henne oavsätt vem hon är, eller vad hon gjort.

Vilken äcklig kvinnosyn du har.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg. Hon ska kunna vara redlös, onanera i en killes säng, suga av honom, men ÄNDÅ kunna säga nej när han vill stoppa in den.

Punkt.

Hur vet hon ens att hon sa nej med tanke på att hon inte kommer ihåg något? Min kvinnosyn är perfekt däremot finns det för många slynor som ger sig in i en lek men ångrar sig när det är färdiglekt. Det blödde om min snabel en gång, det var våldtäkt
2007-08-07, 18:23
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Hur vet hon ens att hon sa nej med tanke på att hon inte kommer ihåg något? Min kvinnosyn är perfekt däremot finns det för många slynor som ger sig in i en lek men ångrar sig när det är färdiglekt. Det blödde om min snabel en gång, det var våldtäkt

Du vet inte ett jävla skit om vad som har inträffat och skall man dra några som helst slutsatser av de uppgifter som finns att tillgå både från den förra domen och de nya artiklarna så är det att John K är en psyksjuk sexgalning som är en uppenbar fara för de kvinnor - groggluder som madonnor - som kommer i kontakt med honom.
2007-08-07, 18:26
Medlem
maddtres avatar
Citat:

Tjejen ifråga talar ut i Aftonbladet idag.

""Sanna" 23 blöder fortfarande efter våltäkten i torsdags natt. Kroppen värker och hon kämpar för att minnas vad som hände.
-Det värsta är att jag inte vet. De kan ha gjort vad som helst med mig. Min kropp är förstörd."

"-Det värsta är att jag är så arg på mig själv. jag kunde inte röra mig, det gick inte. Det gjorde som himla ont. Jag vet inte hur länge de höll på eller vad de gjort med mig."

"-Jag har blåsor och rivsår. Sen har jag sår på bröstet och benen. Underlivet är söndertrasat. Hårbotten värker, läkarna säger att de slitit henne i håret."

Ja, det låter ju onekligen som en natt full av kärlek och omtanke.
Hur går ditt resonemang egentligen? "Om tjejen är medvetslös när man ligger med henne så är det inte våltäkt" ?
2007-08-07, 18:29
Bannlyst
Citat:
Tjejen ifråga talar ut i Aftonbladet idag.

""Sanna" 23 blöder fortfarande efter våltäkten i torsdags natt. Kroppen värker och hon kämpar för att minnas vad som hände.
-Det värsta är att jag inte vet. De kan ha gjort vad som helst med mig. Min kropp är förstörd."

"-Det värsta är att jag är så arg på mig själv. jag kunde inte röra mig, det gick inte. Det gjorde som himla ont. Jag vet inte hur länge de höll på eller vad de gjort med mig."

"-Jag har blåsor och rivsår. Sen har jag sår på bröstet och benen. Underlivet är söndertrasat. Hårbotten värker, läkarna säger att de slitit henne i håret."

Ja, det låter ju onekligen som en natt full av kärlek och omtanke.
Hur går ditt resonemang egentligen? "Om tjejen är medvetslös när man ligger med henne så är det inte våltäkt" ?

Det är hennes version.

Inte helt omöjligt att hon är en liten sadist som gapade för mycket. Ska bli intressant att höra vad grabbarna säger
2007-08-07, 18:31
Medlem
maddtres avatar
Citat:
Det är hennes version.

Inte helt omöjligt att hon är en liten sadist som gapade för mycket. Ska bli intressant att höra vad grabbarna säger

Något i stil med:

"Ja, visst höll jag för munnen på henne när hon skrek, men det var bara för att hon stönade så mycket.
Jag hade ingen aning om att hon inte ville bli misshandlad och våldtagen. Jag trodde hon gillade när vi knullade sönder hennes underliv."
2007-08-07, 18:33
Medlem
Citat:
Det är hennes version.

Ingenting är omöjligt. Har hon dock dokumenterat skadorna med läkare. Så är de ju knappast något hon åsamkat sig själv. Med tanke på skadornas art.

Bevisbördan kan ju dock bli tung, om det bara varit hon och killen som gjort detta vid tillfället.
2007-08-07, 18:33
Medlem
Citat:
Det är hennes version.

Förklara för mig:
Varför skulle hon vara sadist?
Vet du vad det ordet egentligen betyder?
Hur gammal är du?
Och var kan du inte stava rätt till Simon& Schuester?
Du är en åsna eller ett troll, alternativt bäggedera.
2007-08-07, 18:34
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Det är hennes version.

När skall du lyssna på grabbarna då?

På rättegången bakom lykta dörrar? För du inser väl att om man är häktad på sannolika skäl misstänkt för grov våldtäkt i Sverige så sitter man tills rättegången börjar och vid en fällande dom blir man överförd till anstalten direkt. Det kommer med andra ord dröja innan de kan berätta för dig om "slynan". Mellan 4 och 10 år, för att vara exakt.
2007-08-07, 18:34
Medlem
Citat:
Det är hennes version.

Så här säger dom:
– Han nekar och tror att han blir utpekad därför att han har dåligt rykte, säger mannens advokat.

Joråsateeeh, den lär ju fungera..
2007-08-07, 18:36
Bannlyst
Citat:
Något i stil med:

"Ja, visst höll jag för munnen på henne när hon skrek, men det var bara för att hon stönade så mycket.
Jag hade ingen aning om att hon inte ville bli misshandlad och våldtagen. Jag trodde hon gillade när vi knullade sönder hennes underliv."

Alla var fulla, hur ska man då fastställa uppsåtet? Vem utförde vad under natten?

Det är fortfarande hennes version du utgår ifrån. Hon verkar juh inte minnas speciellt mycket tyvärr
2007-08-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
När skall du lyssna på grabbarna då?

På rättegången bakom lykta dörrar? För du inser väl att om man är häktad på sannolika skäl misstänkt för grov våldtäkt i Sverige så sitter man tills rättegången börjar och vid en fällande dom blir man överförd till anstalten direkt. Det kommer med andra ord dröja innan de kan berätta för dig om "slynan". Mellan 4 och 10 år, för att vara exakt.

När får då Peter North komma och hälsa på dem? Och vardå? Glöm inte att ta med en hockeybag våldsporr till dem då, Peter.
2007-08-07, 18:42
Avslutad
Citat:
Alla var fulla, hur ska man då fastställa uppsåtet? Vem utförde vad under natten?

Det är fortfarande hennes version du utgår ifrån. Hon verkar juh inte minnas speciellt mycket tyvärr

Här har vi ju dock en ung dam som får åka skytteltrafik till och från sjukhuset på grund av inre blödningar. Det låter inte som en MASOCHIST som gapade ÖVER för mycket- vad det än är, hur mycket man än kan dividera om uppsåt, så har här med berått mod paraderats över en gräns.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in