Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Nej. Jag behöver ingen prövning, jag går utifrån från mina egna värderingar på vad som är ett svinigt beteende. De killarna gjorde är ett svinigt beteende, punkt slut.
Du hör alltså till den där gruppen som inte klarar av att skilja på vad du
tycker och hur det
är.
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Det övergår mitt förstånd hur någon kan lägga ner så mycket energi på att försvara dessa två äckliga jävla drägg, det får mig åter att misstänka att du är killarnas morsa alternativt bögsvåger. Eller så kanske du också gillar dra hem packade småflickor och fista dem med fjärrkontroller.

Att det övergår ditt förstånd är inget särskilt starkt argument, när det här inte alls verkar vara det enda på en intellektuell nivå över din.
Det övergår alltså ditt förstånd och din iakttagelseförmåga att det jag försvarar inte är grabbarna, utan rättssamhället och rättssäkerheten mot moralpanik och lynchstämningar.
Det övergår dock inte mitt förstånd att det alltid kommer att finnas människor som du som inbillar sig att de vet bättre än andra vem som är skyldig och inte och vem som förtjänar att lynchas.
Förresten torde du vara rätt ensam om att anse att personangrepp mot mig skulle vara ett sätt att övertyga andra. Jag deklarerade tidigt i tråden vad jag tycker om grabbarna och deras handlande, och ska inte behöva utstå dina påhopp bara för att du aktivt väljer att behålla din okunnighet.