Citat:
Ursprungligen postat av crissan
Hon var ju uppenbarligen med vid pläderingen vid tingsrätten, men då var det ju ingen media där som skulle manipuleras. Dessutom vet alla att har man Elisabeth som målsägandebiträde så har man oftast löksaft ingnodd i handflatorna för att lättare kunna framkalla tårar. Sorry, jag kan skådespelerier. Men Elisabeth är inte ensam om det, den taktiken använder dom flesta målsägandebiträden.
Men det är bara att gratulera M till en suverän teater för hon har lyckats med det hon har föresatt sig, SH kommer döma grabbarna, hon får sina pengar och kan ha sin stora vip fest. Jag vet att media låst sig så vid henne så dom kan inte backa nu, men fler och fler har fått upp ögonen för henne och vad hon sysslar med. Varför tror du inte att läkaren på SöS våldtäktsmottagningen stöttade M i intervjun som jag tror det var punkt se skrev. Hon sa bara att hon inte ville kommentera
det. Men i nästa stycken pratade hon på om annat. Men M ville hon uppenbarligen inte ge ngn offentlig stöttningn till. Nej det är något helt fel i det här.
Men det är bara att gratulera M till en suverän teater för hon har lyckats med det hon har föresatt sig, SH kommer döma grabbarna, hon får sina pengar och kan ha sin stora vip fest. Jag vet att media låst sig så vid henne så dom kan inte backa nu, men fler och fler har fått upp ögonen för henne och vad hon sysslar med. Varför tror du inte att läkaren på SöS våldtäktsmottagningen stöttade M i intervjun som jag tror det var punkt se skrev. Hon sa bara att hon inte ville kommentera
det. Men i nästa stycken pratade hon på om annat. Men M ville hon uppenbarligen inte ge ngn offentlig stöttningn till. Nej det är något helt fel i det här.
Vad har det för relevans att hon var med vid slutpläderingen i TR?
Är det ditt enda "belägg" för att hon skulle spela teater när hon gick ut?
Om hon inte gick ut under pläderingen i TR så är det skådespeleri att hon gick ut under pläderingen i HR?
Logik verkar inte vara din starka sida. Heller. Är det därför du inte svarar på mina tidigare frågor, tro?
Vad menar du att hon har "lyckats" med att "företa" sig?
Kan du utveckla lite om den plan du implicerar att hon har haft?
Hur har den sett ut?
Om hon är så uträknande som du vill påskina måste jag fråga:
Varför då anmäla två kompisar som hon haft sex med innan? Det vore upplagt för misslyckande. Hon har heller inte hymlat alls med att hon haft sex med dem tidigare eller någon annan för den delen, trots att det ligger henne i fatet.
Och vi är fortfarande inte i USA. Skadestånd i Sverige är väldigt låga.
Läkare uttalar sig inte i media om pågående rättsfall. Tycker du att det är konstigt?