2007-10-04, 14:50
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViviSthlm
Jag vet att det finns s/m sex men tror ändå inte att man ser ut som henne efter det för jag har ju också sett hur det är (inte använt mig av det själv för det är inte min typ av sex. Men så mycket skador tror jag ändå inte att man får efter hård(s/m) sex.
Som sagt, jag försvarar inte de här killarna, men att utgå från sig själv när man bedömer vad andra kan tänkas gilla är inte rätt. Jag tycker t ex att stora silikonbröst och svullna läppar ser för jävligt ut, men de som betalar för den typen av ingrepp lär ju inte göra det för att bli fulare. Alltså kan jag inte utgå från min egen norm.
2007-10-04, 15:00
Medlem
xallos avatar
Citat:
Jag vet att det finns s/m sex men tror ändå inte att man ser ut som henne efter det för jag har ju också sett hur det är (inte använt mig av det själv för det är inte min typ av sex. Men så mycket skador tror jag ändå inte att man får efter hård(s/m) sex.

Vad du tror är oviktigt i sammanhanget och har noll och ingen betydelse!
2007-10-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Som sagt, jag försvarar inte de här killarna, men att utgå från sig själv när man bedömer vad andra kan tänkas gilla är inte rätt. Jag tycker t ex att stora silikonbröst och svullna läppar ser för jävligt ut, men de som betalar för den typen av ingrepp lär ju inte göra det för att bli fulare. Alltså kan jag inte utgå från min egen norm.
Nä men jag utgår inte från min norm heller. Tycker däremot att hon har extremt mycket skador för att gilla hårt sex.
2007-10-04, 15:03
Medlem
MissTakens avatar
Fan!

Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar Maysan. Var tog han vägen? Blev det för jobbigt tillslut?
.
2007-10-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Vad du tror är oviktigt i sammanhanget och har noll och ingen betydelse!

Okej så skadorna har ingen betydelse i rätten med andra ord. Så om jag blir våldtagen och får dessa skador så betyder dom inget. Menar nu inte att det hon säger är sant för det kan ju inte jag bedömma eftersom jag inte var där. Det är ju bara och vänta på vad HR säger den 16 okt.
2007-10-04, 15:20
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Okej så skadorna har ingen betydelse i rätten med andra ord. Så om jag blir våldtagen och får dessa skador så betyder dom inget. Menar nu inte att det hon säger är sant för det kan ju inte jag bedömma eftersom jag inte var där. Det är ju bara och vänta på vad HR säger den 16 okt.

Vad du tror och tycker om dessa skadors relevans har ingen som helst betydelse. Du saknar förmågan att sätta dessa skador i rätt sammanhang.
2007-10-04, 15:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Du kan inte utgår från vad just DU har för erfarenheter. Efter jag kom i kontakt med Internet för många herrans år sedan har min syn på vad folk pysslar med när de har sex förändrats rätt kraftigt. Förr trodde jag att det mest extrema folk kunde hitta på var att ta på sig ett par latexkalsonger, en läderkeps och sen smiska någon som har handklovar på sig. Verkligheten är inte så snäll. Det finns folk som går igång på RIKTIGT udda saker. Smärta är ett ganska vanligt inslag. För övrigt så tycker jag att just den här typen av resonemang är direkt kränkande mot de som faktiskt kan tänka sig att gilla sånt här. Offret i det här målet gillar kanske att behandlas lite hårdhänt - fast inte så extremt som det blev här - men när hon sen av 'alla' får höra att ingen kvinna kan tycka om sånt så känner hon sig kanske inte bara kränkt av vad de här svinen gjorde, utan även av att alla i praktiken säger att det är fel på henne.
Därmed inte sagt att det som hänt faller inom ramen för det som i lagens mening räknas som våldtäkt.
Det här var ett mycket bra inlägg. Om inte det bästa i tråden.
2007-10-04, 15:41
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Det här var ett mycket bra inlägg. Om inte det bästa i tråden.
Wohoo!
2007-10-04, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Fan!

Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar Maysan. Var tog han vägen? Blev det för jobbigt tillslut?
.
Håller med. Han och hans härliga teorier var enda anledningen att jag följde tråden.
2007-10-04, 17:29
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med. Han och hans härliga teorier var enda anledningen att jag följde tråden.

Mmm, en comeback vore inte helt fel för han har ju haft ett par dagar på sig nu att ladda om!
.
2007-10-04, 19:55
Medlem
maddtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissTaken
Mmm, en comeback vore inte helt fel för han har ju haft ett par dagar på sig nu att ladda om!
.

Nej, schhhhhhh!
2007-10-04, 20:04
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddtre
Nej, schhhhhhh!

Ooops, ska vara tyst....men alltså han roade mig men jag får väl hitta annat att skratta åt då.
.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in