[quote=Erzengel]Förstår inte vad hennes tidigare sexeskapader har med målet i sig att göra.
Det är väl händelsen som sådan som är relevant, inte om hon gjort saker innan.
Vore ju underbart höra en åklagare utfråga snubben om hur många brudar han satt på, om han alltid har kådis, om han alltid kör den i tvåan, om han alltid gör si och så. Det har förvisso inte heller med den aktuella handlingen att göra men han blir iaf utsatt på samma sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Kontentan av det hela. SKIT fullständigt i vad som hände förra gången eller andra gånger innan. Det är inte relevant till handlingen som hon anmält dom för. För ett NEJ är ett NEJ.
Precis som att komma hem på en kopp té verkligen betyder att man skall bjuda dom på té va? Eller hur var det med etsningarna som en del fruntimmer pratat om. Hennes tidigare eskapader med dessa gossar är högst relevant men det är en ganska lång tråd som har avhandlat det så börja om från toppen på denna eller förra sidan så hittar du nog förklaringen.
Jag antar att du utgår ifrån att dom träffas för första gången och att hon förväntar sig vaniljsex.
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Å vilken snubbe av er som skriver här, skulle fortsätta sätta på en brud som gråter, säger nej och skriker aj?
Jag brukade göra det och det fungerade inte alls bra. Hela relationen gick åt pipan innan jag fick det förklarat ordagrant. Visserligen är det en del som drömmer om saker därför att dom mår dåligt och dom borde låta bli men en hel del andra gör det för att dom helt enkelt gillar det.