2007-09-01, 16:45
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitahon
Hon umgås inte i de kretsarna. Hon är en äkta Söderprofil: bosatt på förorten Södermalm, klär sig lite indie, dras till "kultur" och media, troligtvis vänster och en människa som känner sig ytterligt avslappnad hela jävla tiden. Det hon inte vet om är att hennes personlighet formades i Frankrike för fyrtio år sedan av andra ungar i medelklassen. Hon är helt enkelt ett resultat av vår käraste '68-vänster.

Från Facebook samma dag som EDD och JK släpptes. Så något samröre med EDD borde hon väl ha?

Citat:
E*** and S**** B********* are now friends. 8:15am
2007-09-01, 16:51
Medlem
stureplansprofilerna

Vi uppmanar nu er alla att sprida denna länken vidare:

http://i61.photobucket.com/albums/h63/Heffaklump/CAAJ0H6Z.jpg
2007-09-01, 16:59
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingo3

Somna om.

Citat:
Från Facebook samma dag som EDD och JK släpptes. Så något samröre med EDD borde hon väl ha?

Ja jo hon är bekant med honom har hon skrivit. Hon dömde honom på förhand men nu är de tydligen vänner igen?
2007-09-01, 17:41
Medlem
Intressant parallell

Många i början av denna tråd dömde tjejen tidigt för att hon haft sex med flera personer samtidigt. "Klart hon ljuger" är det flera som har skrivit. "Hon ville ha sex men skämdes efteråt och anmälde dem därför"... samt en massa annan smörja. Hur killarna brukar leva sina liv och huruvida de blivit åtalade för våldtäkt tidigare spelar ingen roll, men att tjejen har haft gruppsex tidigare i livet är oerhört väsentligt... *SUCK*
2007-09-01, 20:06
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingo3

Vilka är "vi"?
2007-09-01, 22:07
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalia2
Intressant parallell

Många i början av denna tråd dömde tjejen tidigt för att hon haft sex med flera personer samtidigt. "Klart hon ljuger" är det flera som har skrivit. "Hon ville ha sex men skämdes efteråt och anmälde dem därför"... samt en massa annan smörja. Hur killarna brukar leva sina liv och huruvida de blivit åtalade för våldtäkt tidigare spelar ingen roll, men att tjejen har haft gruppsex tidigare i livet är oerhört väsentligt... *SUCK*
Grattis Thalia2, du lyckades få noll rätt. Det var duktigt av dig och belönas med boken "Läsförståelse 1A".
2007-09-01, 22:28
Medlem
Det är ju ofrånkomligt att förbise tanken att många skribenter i den här tråden är män och (min egen slutsats) att de flesta anser sig själva vara förträffliga på flera sätt och vidare, som en följd av deras logik, är oantastbara på lika många vis.

Liksom i jakt gäller det att hålla sig undan den långa bössan, då man i de flesta fall bara betraktas som ett djur. Chansen att klara sig efter ett skott i pälsen är låg.

Möjligheten till upprättelse på flashback är låg. Inte ens en fjärrkontroll i tvåan anses som en förmildrande omständighet.
2007-09-01, 23:23
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det är ju ofrånkomligt att förbise tanken att många skribenter i den här tråden är män och (min egen slutsats) att de flesta anser sig själva vara förträffliga på flera sätt och vidare, som en följd av deras logik, är oantastbara på lika många vis.

Liksom i jakt gäller det att hålla sig undan den långa bössan, då man i de flesta fall bara betraktas som ett djur. Chansen att klara sig efter ett skott i pälsen är låg.

Möjligheten till upprättelse på flashback är låg. Inte ens en fjärrkontroll i tvåan anses som en förmildrande omständighet.

Wow. Du är så jävla inne i dig själv att du skriver inlägg efter inlägg utan att läsa... När fick någon en fjärrkontroll i tvåan?

Jag undrar vad det är du vill uppnå, för det känns som att allt du skriver är "bla bla bla kvinnor är bra bla bla bla män är dåliga".
2007-09-01, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Wow. Du är så jävla inne i dig själv att du skriver inlägg efter inlägg utan att läsa... När fick någon en fjärrkontroll i tvåan?

Jag undrar vad det är du vill uppnå, för det känns som att allt du skriver är "bla bla bla kvinnor är bra bla bla bla män är dåliga".

Jag vill uppnå en debatt på en bättre nivå än den jag läst.
När det gäller dig "jumpcut" tar jag inte kritiken så allvarligt eftersom du ständigt kommer med liknande, och korkade bemötanden, mot mig oavsett i vilken tråd jag skriver. Kvinnorädsla?
Sista meningen i mitt förra inlägg kan tolkas på flera sätt men man kan ju inte begära att du ska förstå allt.
2007-09-02, 00:17
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Jag vill uppnå en debatt på en bättre nivå än den jag läst.
När det gäller dig "jumpcut" tar jag inte kritiken så allvarligt eftersom du ständigt kommer med liknande, och korkade bemötanden, mot mig oavsett i vilken tråd jag skriver. Kvinnorädsla?
Sista meningen i mitt förra inlägg kan tolkas på flera sätt men man kan ju inte begära att du ska förstå allt.

Är du på riktigt? Är det så att alla som anser att du inte alltid har rätt måste vara rädda för kvinnor?

Du och jag hade olika åsikter i en tråd om franska språket, ytterligare en gång i någon tråd vet jag och nu denna gång. Nu börjar jag bli lite nyfiken på dig, för du är jävligt lik en tjej jag känner som börjar skrika om hur folk hatar kvinnor så fort det visar sig att alla inte håller med henne. Lite som den där klassiska "just because i'm black"-kommentaren. Lägg gärna märke till att det uteslutande är du som talar om hur män är hemska varelser som har dominerat den - egentligen - starkare kvinnan och hur det är dags för alla små krakar att bäva under makten som är fittan. Minsta mothugg så är det på grund av rädsla, hat och okunskap.

Men du har inte stannat och funderat på om det kan vara så att jag, och säkert många med mig, inte bryr mig det allra minsta om utifall du är ung, gammal, man, kvinna, lesbisk, heterosexuell, vit, svart, hundmänniska eller kattmänniska när jag svarar på ett inlägg? Visst har jag gjort mig skyldig till att döma dig efter klassiska stereotyper med enbart dina inlägg som bas, men jag har väl aldrig varit ute efter att försöka förminska dig på grund av att vi har olika kön? Jag tycker helt enkelt bara att du tjatar en jävla massa om hur män är dåliga och kvinnor är bra - sen är det inte mer med det. Jag har ingenting emot dig alls och vi hade säkert kunnat vara goda vänner om vi träffats under andra omständigheter. Eller är du en sån där typisk bitterfitta som har rätt även när du har fel?

Tråden handlar om vilka de två stureplansprofilerna är, du är inne på skvallerdelen på flashback. Att försöka höja nivån på diskussionen här är mer meningslöst än att dunka huvudet i väggen. Som en vis man en gång sa - arguing on the internet is like competing in the special olympics, even if you win you're a loser.

Nej, du kanske borde börja ta det lite lugnt och inte bli alldeles hispig när du läser saker som tomma avatarer på ett forum där det finns pedofiler som inte döljer sin läggning? Nu hoppas jag att vår "beef" är avklarad och att vi aldrig mer behöver dra upp att jag "alltid" hoppar på dig, okej? Tack.

Nu, vad händer med grabbarna? Ingen som vet om EDD har planer på att flytta?
2007-09-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Som en vis man en gång sa - arguing on the internet is like competing in the special olympics, even if you win you're a loser.

retard*

kom nu ketchup så går vi.
2007-09-02, 00:49
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RefuG
retard*

kom nu ketchup så går vi.

Så var det ja! Jag visste väl att det inte var helt riktigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera