2007-09-01, 15:22
Medlem
finde3213s avatar
Svar från mamma

Citat:
Kom på nåt mer:
Det är mycket konstigt att man i tråden hos Flashback riktar in sig på Sanna igen när hennes åsikter i debatten med profilerna är avsky och äckel.
Hon har dessutom inget som helst samröre med dem att göra. Hon har mer intelligens än så att beblanda sig med sådana där människor!!
Mamma | Homepage | 09.01.07 - 3:17 pm | #

Jadu jag var in på den där sidan och läste och blir lite förvånad över att det finns så korkade människor.
Iofs verkar några där ha bra åsikter vad det gäller Stureplansprofilerna och att det är negativt det de sysslar med.

Men att tro att du är överklasstjej med inte svenskt ursprung är ju skrattretande när du kommer från ett medelklasshem i Gävle. Avlad av två helt svenska föräldrar (båda dessutom blondiner som unga).
Din syn på vissa av Stureplansfolket borde väl säga allt så jag förstår inte varför de försöker negligera dig som en "Överklassbrud som gillar Stureplan".
Men det säger väl en del om deras intelligensnivå kanske?
Mamma | Homepage | 09.01.07 - 3:13 pm | #

www.sannab.se
2007-09-01, 15:25
Medlem
Bitahons avatar
Jävligt korkat av Sanna och nu även "Mamma" att ge sig in i detta. För övrigt kan man vara svensk och av annan ras än den som många svenskar har, nämligen den kaukasoida (caucasian på engelska).

Det finns svenska negrer. Jag tror definitivt inte att Sanna är någon slags ursvensk - hon ser ut som valfri blattebrud från förorten, och den stora frågan är varför hon och hennes mamma tycker att det är så viktigt att belysa detta. Är Sanna och Sannas mamma rasister?
2007-09-01, 15:31
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
5 minuter. Inte illa.
Vad det gäller rasblandning så är det väl ganska uppenbart att det inte är en renrasig svensk vi har att göra med. Bilderna för mina tankar närmast till zigenare.

Jag gick i skolan med en kille som alla trodde var invandrad, men det visade sig att familjen varit svenskar i många generationer men runt 1700-talet kommit från sydfrankrike (på andra sidan pölen finns det mörkare folk). Båda hans föräldrar var ljusa. Kan sånt där ligga latent måhända?

Rasblandningen skedde alltså inte hos föräldrarna utan långt tidigare och legat i väntan

Fast ska man vara riktigt jävlig och äkta flashbackare så kan man ju hävda att Sanna Bs mamma varit ute och ränt bland strandraggarna, blivit på tjocken och sedan panikgift sig med en svensk "fader" till barnet. Eller?
2007-09-01, 15:33
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Fast ska man vara riktigt jävlig och äkta flashbackare så kan man ju hävda att Sanna Bs mamma varit ute och ränt bland strandraggarna, blivit på tjocken och sedan panikgift sig med en svensk "fader" till barnet. Eller?

Inte alls otänkbart. Kan Sannas mamma bidra med DNA-bevis?
2007-09-01, 15:35
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut

Tänkte precis skriva ett liknande inlägg. Synd att rasbiologiska institutet inte finns kvar, då hade vi fått svar.
2007-09-01, 15:36
Medlem
Bitahons avatar
Hade tjejen ifråga varit intelligent och inte bjudit på en sådan språklig misär i hennes blogg så skulle jag faktiskt gissat på att hon var jude.
2007-09-01, 15:36
Medlem
I_O_Us avatar
Men håll er till ämnet! Vad har mulattjejen med saken att göra? Det är väl bra att hon inte tar äckeljohn i försvar som de flesta brudar i de kretsarna verkar göra.
2007-09-01, 15:41
Medlem
Bitahons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U
Men håll er till ämnet! Vad har mulattjejen med saken att göra? Det är väl bra att hon inte tar äckeljohn i försvar som de flesta brudar i de kretsarna verkar göra.

Hon umgås inte i de kretsarna. Hon är en äkta Söderprofil: bosatt på förorten Södermalm, klär sig lite indie, dras till "kultur" och media, troligtvis vänster och en människa som känner sig ytterligt avslappnad hela jävla tiden. Det hon inte vet om är att hennes personlighet formades i Frankrike för fyrtio år sedan av andra ungar i medelklassen. Hon är helt enkelt ett resultat av vår käraste '68-vänster.
2007-09-01, 15:45
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I_O_U

Men hur äckliga är inte hennes kompisar som ligger med John då?
2007-09-01, 15:48
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:

Ja, man fick ju aldrig veta vad hennes vän svarade

Men nu har det varit tyst för länge, vad har de två släppta killarna haft för sig sedan de släpptes? Har EDD blivit dumpad?
2007-09-01, 15:48
Medlem
I_O_Us avatar
Citat:
Jag har väl ingen aning om vad hennes kompisar gör, men om de ligger med honom är de självklart jätteäckliga.

OnT: Om jag var John skulle jag aldrig mer våga knulla Fan vad nojigt alltså, jag hade riggat kameror i sovrummet och tvingad brudarna signa skriftliga avtal före och efter samlag där de framgår att sexet var helt frivilligt.
2007-09-01, 15:54
Medlem
jumpcuts avatar
M dedicated a song to EDD. 2:45pm Why'd You Lie To Me by Anastacia - "sissy"

M is på egna ben. 2:19pm

JS (en kille) (no network) wrote
at 1:07pm on August 29th, 2007
Tack själv! Det var kul att ni följde med, en liten bonus.. Jag håller på att ordna en lya åt mig nu, jag kan kolla upp det åt er så snart jag känner att det är läge.. Håll ut!!

Vi hörs och ses!!

----

Fixa lägenhet? Ska M och EDD flytta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in