2007-10-01, 22:58
Medlem
Chamoniards avatar
Men allvarligt talat Mayito,
Din trovärdighet i tråden var lite sargad från början så du borde nog backa upp din till synes hejdlösa story på något vis?
2007-10-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Och vad är det för skitsnack! Själv jobbar jag delvis med detta och kan konstatera att det definitivt inte finns något typiskt beteende för kvinnor som blivit våldtagna. Ring gärna vilken våldtäktsmottagning som helst och återge ditt påstående. Även dom kommer att idiotförklara dig.
Ingen mottagning för våldtagna kvinnor har någon erfarenhet som på minsta vis kan mäta sig med Mayito.
Det är dessutom förmodligen bara rabiata feminister som bemannar de mottagningarna, och eftersom såna är oförmögna att lägga ihop 1+1 så är det lika bra att från början bortse från vad de säger.
2007-10-01, 23:00
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansund
Faktiskt ganska troligt att han ringer och undrar vad som hänt egentligen. Tror du bara att han la sig ner och sov vidare... Är det så du skulle ha gjort om en kvinnlig vän ringt och varit förtvivlad och bett dig om hjälp?

Men har du några som helst belägg för att detta hänt? Ett enda? Typ konstaterade samtal till killarnas beslagtagna mobiler? Vad som helst...
2007-10-01, 23:00
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silly_me
Ingen mottagning för våldtagna kvinnor har någon erfarenhet som på minsta vis kan mäta sig med Mayito.
Det är dessutom förmodligen bara rabiata feminister som bemannar de mottagningarna, och eftersom såna är oförmögna att lägga ihop 1+1 så är det lika bra att från början bortse från vad de säger.

Nej grabben är utan tvekan sveriges ledande auktoritet i ämnet...
2007-10-01, 23:01
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Till slut fick hon tag i en fjärde som inte kunde göra något eftersom han var i Helsingborg och rekommenderade henne att ringa 112. Och sedan ringde Helsingborgaren till 21-åringen och 25-åringen. Är du helt seriös? Så konspiratoriskt är inte patriarkatet.

För helvete skärp dig.

Nä, så konspiratioriskt är banne mig inte patriarkatet! Här ligger en längre tids vistelse på Sveriges tuffaste fängelse i potten och då ringer man verkligen inte sina bästa polare och berättar att de riskerar att få käka lunch med Tony Olsson de kommande åren om de inte har en jävligt bra story att komma med.

För sakens skull bör även tilläggas att man inte är Helsingborgare bara för att man är där och hälsar på.
2007-10-01, 23:02
Medlem
Citat:
Men jisses...detta är nätt och jämnt att jag klarar...

Men jag ska ta mig samman. Ett oändligt tålamod är min ledstjärna. Grrr...

Ok, låt mig berätta det typiska läget för en tjej i detta läge. Hon står där och ringer tre sexuella kontakter som bor i närheten. Till slut fick hon tag i en fjärde som inte kunde göra något eftersom han var i Helsingborg och rekommenderade henne att ringa 112. Och sedan ringde Helsingborgaren till 21-åringen och 25-åringen. Är du helt seriös? Så konspiratoriskt är inte patriarkatet.

För helvete skärp dig.

Jag har en annan tes om hur en tjej - som typ denna - kan känna sig i detta läge. Full. Ångestfylld. Oälskad. Våldssex. Två iskallar killar. Det är tidigt på morgonen en kall dag i mars. Hon ringer.

Först till en kille som bodde i närheten. Sedan nästa snubbe i närheten och sedan den tredje. Inget napp.

Försök nu att sätta dig in i hennes läge. Hon står fortfarande kvar där stod på en gata. Det är lika jävla kallt. Vi vet att hon sedan fick tag i snubben i Helsingborg och resten är svensk rättshistoria.

Men ponera att hon i stället hade fått tag i den första killen. Gångavstånd dit. Killen är hemma och svarar. Hon får komma dit. Hon går dit. Nu så.

Tror du att det finns en möjlighet att natten kunde ha slutat på något annat sätt om detta hänt i stället?

Mayito darling. Du är så in i h-e partisk. Förutom att du är komplett dum i huvudet så är du dessutom partisk.
2007-10-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kega
har denna blivit länkad tidigare?

http://i240.photobucket.com/albums/ff10/magnus132/stureplansprofilerna2-1.jpg

Jadu..Den var ny.

Även fast jag tycker att dessa Farsta stekare är pack (tyckte jag även innan våldtäkten) så skriker denna skrivelse AFA vänster utan någon som helst koll.

Första felet är väl att påstå att dessa grabbar är rika (tror ingen av dem någonsin har varit goda för mer än 300kr) och tillhör överklassen och sedan verkar mycket vara rena lögner och överdrifter.
2007-10-01, 23:05
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Nä, så konspiratioriskt är banne mig inte patriarkatet! Här ligger en längre tids vistelse på Sveriges tuffaste fängelse i potten och då ringer man verkligen inte sina bästa polare och berättar att de riskerar att få käka lunch med Tony Olsson de kommande åren om de inte har en jävligt bra story att komma med.

För sakens skull bör även tilläggas att man inte är Helsingborgare bara för att man är där och hälsar på.

Och då känner han till att han ska att ringa från en säker telefon till killarnas säkra telefoner innan polisen hinner gripa dem? Är du fullständigt från vettet?
2007-10-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feinlyre
Nej, jag såg honom framträda på TV i all sin moraliska skröplighet! Hoppas hovrättsledamöterna såg det också, för då kommer de att fälla honom!
Men vad säger du?
Mayitos mamma tyckte han verkade snäll på TV..
2007-10-01, 23:10
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Raven
Mayito darling. Du är så in i h-e partisk. Förutom att du är komplett dum i huvudet så är du dessutom partisk.

Jag tror nog att mitt lilla upplägg tog där det skulle...
2007-10-01, 23:11
Medlem
Radhusbiffs avatar
Citat:
Och då känner han till att han ska att ringa från en säker telefon till killarnas säkra telefoner innan polisen hinner gripa dem? Är du fullständigt från vettet?

Vad menar du? Var det där nåt citat från "A beautiful mind"?
2007-10-01, 23:13
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhusbiff
Vad menar du? Var det där nåt citat från "A beautiful mind"?

Jo, det borde ju vara enkelt att visa att helsingborgaren ringde till killarna de kritiska timmarna. Eller hur, Sherlock?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in