2007-08-27, 16:28
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vilken titel... Det var ju knappast "att göra en pudel"....

Haha.. den där filmen finns nog inte, nej.
2007-08-27, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Vilken titel... Det var ju knappast "att göra en pudel"....

ja, det var ju roligt...
2007-08-27, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brightlies
ingen som har nåt nytt skvaller? facebookstatusar, stureplan-insiders eller så?
Facebook?
Nä. Inte mer än att EDD:s flickvän är irriteraddddddddddd. 4:27pm

Det verkar som att alla tar det lugnt nu. (Flera "vänner" har lämnat JBKs sida i Facebook och skriver att det som hänt är fördjävligt om sant.)

Mer än så är det inte.
2007-08-27, 20:07
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Eftersom du tidigare i tråden på ett patetiskt sätt fått det att låta som du är bundis med psyko-John kan du väl bara ringa runt lite i umgängeskretsen och kolla (för du lär ju inte ha hans nummer).

Eller så slutar du låtsas som att du är polare med honom bara för att du käkat på hans restaurang nån gång, och kanske morsat på honom under en gnagetfight. För jag misstänker att JK också är råtta...

Din lilla pajas. Jag har inte ringt honom för att hans telefon har varit avstängd. Vi ringer inte varandra varje dag, men har regelbunden kontakt.

"Du lär inte ha hans nummer". Jag spyr på fittor som dig.
2007-08-27, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Din lilla pajas. Jag har inte ringt honom för att hans telefon har varit avstängd. Vi ringer inte varandra varje dag, men har regelbunden kontakt.

"Du lär inte ha hans nummer". Jag spyr på fittor som dig.

Om JK har så mogna vänner som du så förstår jag att han sitter där han gör idag. Gissar att du delar hans syn på tjejerna nere på stan också, eller?
2007-08-27, 20:15
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Om JK har så mogna vänner som du så förstår jag att han sitter där han gör idag. Gissar att du delar hans syn på tjejerna nere på stan också, eller?

Snarare är bristen på kontakt det som gör att han sitter där. Skulle vi umgåtts mer flitigt så skulle han inte varit i den här sitsen.

Nej, verkligen inte.

Edit: Ser att du bor på Riddargatan. Säg inte att du är en sån där mammaspojke som gick på samma skola som stureplansfolket, men när de började gå ut så sitter du och de andra mobboffrena och diskuterar heraldik framför kakelungen?
2007-08-27, 20:23
Bannlyst
Nej, jag är ej född i denna stadsdel, skaffade mej detta boende för att det ligger bekvämt nära mitt jobb.

Du själv då? Verkar som att du dömer andra efter dej själv.

Antar att du även sitter på Västra på råttsunda och applåderar lite fint när det blir mål.
2007-08-27, 20:39
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.I.A
Nej, jag är ej född i denna stadsdel, skaffade mej detta boende för att det ligger bekvämt nära mitt jobb.

Du själv då? Verkar som att du dömer andra efter dej själv.

Antar att du även sitter på Västra på råttsunda och applåderar lite fint när det blir mål.

Ok.

Ingetdera. Har dock stött på fenomenet som jag trodde du tillhörde. Skönt att så inte var fallet.

Haha, jo nästan. Kanske inte dock.

Fattades bara att du skulle vara apa...
2007-08-27, 21:34
Medlem
maddtres avatar
Citat:
Ok.

Ingetdera. Har dock stött på fenomenet som jag trodde du tillhörde. Skönt att så inte var fallet.

Men herrelol. Håll dig till ämnet, och väx upp litegranna.
2007-08-27, 21:36
Bannlyst
En dagisfröken skulle kunna göra en insats i denna tråd!
2007-08-27, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ok.

Nej, är ingen apa, en helt vanlig svensk man i mina bästa år som inte tänker låta mej dras ner i dylika sjaskiga ordväxlingar.

Dock kvarstår min åsikt att JK är ett litet svin från förorten som tyvärr fått en otroligt dålig uppfostran (alternativt dåliga vänner som påverkat honom negativt) och sanslöst dålig kvinnosyn.
2007-08-27, 22:17
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Edit: Ser att du bor på Riddargatan. Säg inte att du är en sån där mammaspojke som gick på samma skola som stureplansfolket, men när de började gå ut så sitter du och de andra mobboffrena och diskuterar heraldik framför kakelungen?

HAHAHA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in