2007-08-07, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Det är från en midsommarfest i NYC där vår populära våldtäktsman to be hånglar loss med en av Sveriges mest omskriva s.k glamourmodeller.

Tycker som sagt det är ganska symboliskt.

Trasiga människor drar till sig andra lika trasiga.
2007-08-07, 16:22
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Hörni kvällstidningsjournalister? Det här har ni väl inte missat?

http://www.lastnightsparty.com/swedish/slides/IMG_8723.html

Ja, vad i helsefyr har denna gamla bild med något att göra? Du menar iofs kanske att AB kan dra ihop en story om ELITAS NATT MED STUREPLANSPROFILSVÅLDTÄKTSMANNEN...
2007-08-07, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Med risk för OT tycker jag att folk borde visa lite civilkurage och hjälpa tjejer (ok, kan väl vara trevligt att hjälpa killar också men...) som är redlösa på krogen/stan. Jag har själv vid två tillfällen hjälpt främmande tjejer som varit helt borta så att de kom hem tryggt och säkert.

Helt rätt Bjurra. Jag tycker också att tjejerna själva ska ge fan i att supa sig redlösa. Det är bara trist att vara redlös.
2007-08-07, 16:25
Medlem
maddtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Även om grabbarna är legitimerade svin, så är det något med denna historia som är konstigt.
-Om man känner sig drogad, väntar man tills morgonen med att kontakta sin vännina som är borta?
- Smuttar på shoots? Shoots har effekten att man blir rigtigt "dygnrak", var de verkligen andra droger inblandade?
-Om hennes vänninor sett henne med "nerhasad klänning" varför ingrep de inte?

Finns det någon koppling mellan de här tjejerna och MV?

Om man "känner sig drogad" så är man nog rätt borta. Skulle jag gissa på.. Det är väl det som är själva grejen med våltäktsdroger, att kvinnan blir så borta och medgörlig att man kan göra vadsomhelst utan att hon slåss tillbaka ?

Jag brukar shotta ganska så friskt när jag är ute, dyngrak är det däremot många år sen jag var. Man kan ju faktiskt shotta utan att spy och däcka i ett dike.

Det där med klänningen vettefan dock. Men det finns nog en förklaring för det också.

Oavsätt vad tjejen gjort/sett ut tidigare på dagen, senare på kvällen, förra veckan, eller när hon var 14 så är ett nej - nej.

Jag ska kunna stå naken mitt i stan, suga av vem fan jag vill bakom ett träd, ha gruppsex i teve, skrika provocerande saker, onanera på ett torg.

Men säger jag nej, då är det fan ett nej, och rör du, så dör du.
2007-08-07, 16:28
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Helt rätt Bjurra. Jag tycker också att tjejerna själva ska ge fan i att supa sig redlösa. Det är bara trist att vara redlös.

Det håller jag helt med om men det behöver ju inte handla om tjejer som systematiskt super skallen i bitar. Det kan handla om tjejer som inte är vana vid att dricka, tjejer som blivit lurade att dricka något som är mycket starkare än vad de tror eller tjejer som blivit drogade.

En fd flickvän till mig blev våldtagen under en av 3-4 riktiga fyllor som hon har haft i hela sitt liv. Hon fick lära sig den hårda vägen att hon inte tål speciellt mycket sprit och att det är farligt att bli snorfull.
2007-08-07, 16:29
Bannlyst
En länk om midsommarfestfirandet i NY

"Jag fixade skandalfesten i NY i midsomras " 2005
http://www.sourze.se/default.asp?itemId=10486557
av Thomas Noe

Citat:
"I 2002 blev jag erbjuden att spela på en midsommarfest ordnad av en svensk festfixare som hade hittat på konceptet tillsammans med Toshi. Toshi är den Amerikanska festfixaren...."

"2005 var inte första året som Toshi hadde bodypaint på personalen. 2003 gjorde han det med samma respons från riktiga Svenskar. Svenska tjejer gillade det INTE! Som festfixare vet man att man måste hålla damerna glada, annars blir det ingen fest. Därmed insisterade jag på att 2004 skulle bli fri från bodypaint och så blev det också.

I år eftersom vi hade separata rum beslöt Toshi att bryta vårt kontrakt. Han såg till att all personal på bottenplanet var kroppsmålad. För min del gick festen för oss svenskar bra eftersom vår personal inte var så lätt klädd. Där var det inga skandaler, bara bra musik och fest!"

"På tre år har jag lärt mig ganska mycket. Mycket av det tack vare Toshi. Jag instämmer inte med allt han gör. Absolut inte! Ibland lär man sig från andras mistag också. Jag vet ju att hans sätt att marknadsföra ett evenemang är att spela upp den sexiga image som moderna Sverige har så svårt med. Det är ju något jag vet inte lockar Svenskar. Som DJ föredrar jag att fokusera på musiken som ska spelas. Promotionstilen, "sex sells" det är något jag grubblat mycket över de senaste tre åren. Det var många svenskar som klagade på Toshis stil. Jag lyssnade och försökte resonera med Toshi för att göra det bästa med kontraktet jag hade. I år så var det vissa saker jag insisterade på.

Jag är faktiskt nöjd med festen som jag ordnade. De flesta svenskar som kom på festen var nöjda."

"På grund av skandalen med de här kroppsmålade tjejerna har jag beslutat avsluta mitt samarbete med Toshi. Toshi har lovat att konkurrera med mig om jag beslutar köra eget nästa år. Han kommer säkert försöka rekrytera någon ny svensk för att locka svenskarna. Av någon anledning tycker han att det krävs en riktig svensk på plats. Men i verklighet så kan han nog göra en lönsam midsommarfest utan att en enda svensk dyker upp. Man behöver inte locka 6000 personer till en plats för att ha en lyckad kväll."
2007-08-07, 16:47
Medlem
Radhusbiffs avatar
Nån är arg för att folk ringer och frågar efter hans kompisar. Vilken stackare...

http://www.alexlewerentz.blogspot.com/
2007-08-07, 16:58
Bannlyst
Citat:
Förvisso, men om man kartlägger den här killens brudar så dyker flera omslagsflickor för sveriges största killtidningar upp. Elita Löfblad och Isabelle Filling är väl de mest kända men han har garanterat varit på fler. Säger en del om den dubbelmoral som finns i media. Man hyllar objektifieringen av de här brudarna och får John K:s livsstil att framstå som den mest beundransvärda av alla, och sen när det uppenbarligen kraschlandar rakt åt helvete så ägnar sig ungefär samma tidningar åt att beklaga sig hysteriskt och skriva skandallösa outrage-reportage.

Det är liksom andra sidan av myntet Linda Rosing/Bingo Rimér men det verkar inte spela någon roll så länge det säljer, säljer, säljer.

Mycket sanning i det.

Att sedan de s.k. omslagsflickorna oftast är pundare som faller för losers typ John är ju rätt vanligt.

Vi talar ju trots allt inte om några highclass modeller utan B och C laget men stora fejktuttar och lite kola under näsan.

Citat:
M.a.o. en vanlig sosse

Om du hade klarat utav att bokstavera dig genom mig signatur så tror jag den politiska skalan blir lite klarare även för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
Ja, vad i helsefyr har denna gamla bild med något att göra? Du menar iofs kanske att AB kan dra ihop en story om ELITAS NATT MED STUREPLANSPROFILSVÅLDTÄKTSMANNEN...

En rubrik i bästa AB klass.
2007-08-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmoz

Om du hade klarat utav att bokstavera dig genom mig signatur så tror jag den politiska skalan blir lite klarare även för dig.

Ja du kanske röstar på "nya Moderaterna" och då är man ju inte sosse
2007-08-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ja du kanske röstar på "nya Moderaterna" och då är man ju inte sosse

suck.
Kan vi inte bara konstatera att ni två blev rätt ägda när ni försökte avfärda Gizmoz som "såsse" när han ganska tydligt inte är det, och sen får vi allihop försöka gå vidare med våra liv?
2007-08-07, 17:34
Bannlyst
Så jääävla förbannad. Det här är en sån där sak som man skulle kunna blogga om... Men sånt orkar inte jag hålla på med. Det får bli ett inlägg här istället.

Undrar om DN:s ledar-tribun är nöjda nu????
Efter denna ledar-artikel http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=573&a=654095 där de snackar om "omvänd bevisbörda"
och menar att

"Den springande punkten är alltså att det kan finnas två parallella verklighetsbeskrivningar, och att båda kan vara giltiga: det är fullt möjligt att en person känner sig våldtagen, medan den utpekade förövaren inte har haft något uppsåt att våldta. Och vad ska rätten göra i det fallet?"

Tja, tydligen räckte det inte att gå efter de väl dokumenterade skadorna såsom blodiga sår i hårbotten, sprickor i hål 1 och 2 osv.

De skrev under sin fina ledare med
"DN 26/5 2007"

Era svin. Hoppas ni är nöjda nu.
2007-08-07, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddtre
Jag ska kunna stå naken mitt i stan, suga av vem fan jag vill bakom ett träd, ha gruppsex i teve, skrika provocerande saker, onanera på ett torg.

Ähh, nej, det kan du inte!
Hört talas om förargelseväckande beteende?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in