Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Även om grabbarna är legitimerade svin, så är det något med denna historia som är konstigt.
-Om man känner sig drogad, väntar man tills morgonen med att kontakta sin vännina som är borta?
- Smuttar på shoots? Shoots har effekten att man blir rigtigt "dygnrak", var de verkligen andra droger inblandade?
-Om hennes vänninor sett henne med "nerhasad klänning" varför ingrep de inte?
Finns det någon koppling mellan de här tjejerna och MV?
Om man "känner sig drogad" så är man nog rätt borta. Skulle jag gissa på.. Det är väl det som är själva grejen med våltäktsdroger, att kvinnan blir så borta och medgörlig att man kan göra vadsomhelst utan att hon slåss tillbaka ?
Jag brukar shotta ganska så friskt när jag är ute, dyngrak är det däremot många år sen jag var. Man kan ju faktiskt shotta utan att spy och däcka i ett dike.
Det där med klänningen vettefan dock. Men det finns nog en förklaring för det också.
Oavsätt vad tjejen gjort/sett ut tidigare på dagen, senare på kvällen, förra veckan, eller när hon var 14 så är ett nej - nej.
Jag ska kunna stå naken mitt i stan, suga av vem fan jag vill bakom ett träd, ha gruppsex i teve, skrika provocerande saker, onanera på ett torg.
Men säger jag nej, då är det fan ett nej, och rör du, så dör du.