2007-08-21, 13:25
Medlem
Facebook:

EDDs "flickväns" sida:

"Maria joined the group For anyone who has been heartbroken or fucked over. 9:38pm"
2007-08-21, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJBodega
Facebook:

EDDs "flickväns" sida:

"Maria joined the group For anyone who has been heartbroken or fucked over. 9:38pm"

Är det en stödgrupp för tjejer med erfarenheter av fjärrkontroller?
2007-08-21, 17:32
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle

Hahahaha! Dagens.
2007-08-21, 17:32
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle

Den var lite rolig tyckte jag.
.
2007-08-21, 18:05
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJBodega
Facebook:

EDDs "flickväns" sida:

Ingen som kan berätta vad som står i hennes dagbok eller vad hon åt till frukost? När hon gick på toaletten senast? Hur hennes sjukjournal ser ut?

Jag menar, allt är ju relevant i den här tråden tydligen. Fram med det nu.
2007-08-21, 18:58
Medlem
Madame Zs avatar
Ironi...hoppas jag!

Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
Ingen som kan berätta vad som står i hennes dagbok eller vad hon åt till frukost? När hon gick på toaletten senast? Hur hennes sjukjournal ser ut?

Jag hoppas - nej, förutsätter - att du är ironisk nu!
Har tyvärr inte läst igenom de senaste sidornas innehåll ännu, så jag kanske slår in en öppen dörr, men varför i helvete skall EDD:s flickvän hängas ut????
Det är att gå minst ett steg för långt, tycker jag! De som gottar sig i hennes göranden & låtanden vill jag uppmana: Get a Life!!!!!!
2007-08-21, 18:59
Medlem
tresjuors avatar
Citat:

Menar du att hennes frukostvanor står i paritet med en uppenbar helomvändning i attityd emot EDD?

Jag kan väl kanske hålla med i det fall att hon äter spädbarn till frukost, men annars tycker jag nog att det är betydligt mer intressant att hon går ifrån "älskar dig", "saknar dig" etc. till "I have been fucked over", "I am pissed" och "very frustrated".
2007-08-21, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tresjuor
...det är betydligt mer intressant att hon går ifrån "älskar dig", "saknar dig" etc. till "I have been fucked over", "I am pissed" och "very frustrated".

Håller med. En ganska stor omsvängning måste jag säga...
2007-08-21, 19:14
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Menar du att hennes frukostvanor står i paritet med en uppenbar helomvändning i attityd emot EDD?

Jag kan väl kanske hålla med i det fall att hon äter spädbarn till frukost, men annars tycker jag nog att det är betydligt mer intressant att hon går ifrån "älskar dig", "saknar dig" etc. till "I have been fucked over", "I am pissed" och "very frustrated".

Det är väl betydligt mer intressant att kartlägga saker som hon faktiskt gör, än att försöka tolka några kryptiska meddelanden på en internetsite?

Äter hon ordentligt?
Vad har hon på sig när hon sover?
Åker hon buss eller tunnelbana till jobbet?
DN eller SvD?
Hund eller kattmänniska?

Kom igen nu, ska ni göra det här skall ni väl fan göra det ordentligt.

Amatörer...
2007-08-21, 19:25
Medlem
tresjuors avatar
Citat:
Det är väl betydligt mer intressant att kartlägga saker som hon faktiskt gör, än att försöka tolka några kryptiska meddelanden på en internetsite?

Äter hon ordentligt?
Vad har hon på sig när hon sover?
Åker hon buss eller tunnelbana till jobbet?
DN eller SvD?
Hund eller kattmänniska?

Kom igen nu, ska ni göra det här skall ni väl fan göra det ordentligt.

Amatörer...

Skoj.

Att skriva något online, associera sig med människor online, eller tydliggöra sina känslor online är tydligen inte att "faktiskt göra" något.

Den attityden möter jag dagligen. Men oftast är det hos webbrädda äldre människor. Att du skulle vara en sådan känns ganska osannolikt, eller hur?

Nej, jag tror att du har 100% fel. Jag tror att människor i den åldern är betydligt mer ärliga och transparenta online än i något annat sammanhang. Därför fortsätter jag hävda att det faktiskt var en intressant iaktagelse att hon valt att gå med i en grupp bestående av kränkta människor.
2007-08-21, 19:30
Medlem
Ignatius Is avatar
Citat:
Skoj.

Att skriva något online, associera sig med människor online, eller tydliggöra sina känslor online är tydligen inte att "faktiskt göra" något.

Den attityden möter jag dagligen. Men oftast är det hos webbrädda äldre människor. Att du skulle vara en sådan känns ganska osannolikt, eller hur?

Nej, jag tror att du har 100% fel. Jag tror att människor i den åldern är betydligt mer ärliga och transparenta online än i något annat sammanhang. Därför fortsätter jag hävda att det faktiskt var en intressant iaktagelse att hon valt att gå med i en grupp bestående av kränkta människor.

Om jag ritar ordet "livet" eller "döden" på ett pappersark på mitt skrivbord, så betyder det inte att jag vill ta livet av mig. Vad den här flickan skriver i ett inlägg på Facebook är ungefär av samma kailiber. Du har ingen aning om hennes skäl att gå med i den där gruppen. Man kan dra liknande slutsatser att studera hennes sovvanor, så - fram med dem nu?
2007-08-21, 19:35
Medlem
Softis...s avatar
Citat:

Nog får det väl anses som skvaller att rapportera vad EDDs omgivning tycker, hur de reagerar, tänker osv så länge de inte outas med namn.

Tycker det är mäkta intressant med skvaller avseende hur nära, kära och vänner tänker.

Typ Monica intervjun i kvällssnasket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in