Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det är inte du som avgör vad som är ok eller inte när det kommer till sexuella preferenser, det är det jag försöker få fram! Om du har vaniljsex med din fru så är det ok för dig, om de gillar att ha fjärrkontroller i rektum och det är ok för dom så är det deras bekymmer!
Dina moraliska värderingar är oviktiga i det här fallet!
Jag kan hålla med dig Xallo på vissa punkter. Jag har dock inte läst allt i tråden på slutet, och vet inte vad som skrivits.
Personligen skulle jag aldrig ägna mig åt några avancerade sexlekar, med en kvinna jag just mött. Jag vet dock inte om kvinnan i fallet kände personerna som hon bevisligen idkat umgänge med.
Att bli anklagad för våldtäkt är väl det näst värsta en man kan råka utför. Endast utnyttjande av barn är värre i mina ögon.
Ingen ska ju dock bli dömd innan dom vunnit laga kraft. Det mycket av disskussionen tidigare byggt på är ju vad tidningarna skrivit om fallet. Den redogörelse vi fick i media var ju fruktansvärd.
Personligen skiter jag fullständigt i, om det är en "stureplansprofil" eller uteliggare som våldtagit någon. Har personen/personerna gjort det, då ska det vara lika straff för alla.