Militanta djurvänner
jag förstår inte varför vissa har svårt att acceptera andras åsikter och deras livsstil.
nej, jag blir inte hungrig när jag ser ett blottat köttsår, det är en stor skillnad för mig på det och att äta kött från ett djur. jag skulle inte ha några som helst problem att själv döda och slakta ett djur som jag sedan äter, detta känns naturligt för mig, för det är någonting människan har gjort i flera tusentals år.
nu kommer du säkert möta detta med argument baserade på att vi från grunden är apor, och att apor äter grönsaker, att vi helt enkelt inte är byggda för att äta kött. nej, nog är det sant, men isåfall är det väl konstigt att jag tycker kött är bra, och mår bra av att äta det. människor gör ju även många andra grejjer som vi inte gjorde som apor, så jag ser inte varför det skulle vara något konstigt med det.
jag förstår inte riktigt din association mellan att äta kött och att hugga av sitt eget lår och äta. låter rätt naivt.
om du enbart vill äta grönsaker, så ser jag heller inget fel med det. men var snäll och klanka inte ner på mig för att jag gillar att äta kött.
ps. jag gillar sex också. något fel med det? ds.