2012-12-05, 23:13
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Tillväxthormonerna har gjort sitt jobb

Obviously.
Citera
2012-12-05, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Det är bara ett blåmärke på sidan av knät.
Ett blåmärke på sidan av knät och typ 30% av """""""""fotbollsvärlden""""""" stannar upp
Citera
2012-12-05, 23:18
Medlem
– Messis skada verkar vara lindrig, men vi kommer att göra ytterligare tester, säger sportchefen Andoni Zubizarreta.

Vore vidrigt om han missar bögMullers rekord pgs skada.
Visst fick Messi en smäll av målvakten först sen vred han samma
fot/knä när han försökte lobba in bollen?
Senast redigerad av splitt 2012-12-05 kl. 23:23.
Citera
2012-12-05, 23:21
Medlem
Så vad säger ni grabbar? Messi i startelvan mot Cordoba?
Citera
2012-12-05, 23:21
Medlem
Måste ha missat nåt, men när fick han blåmärket egentligen? Var det ens en smäll? Såg ju ut som en uppenbar vridning av knät när ingen var i närheten. Upplys mig gärna, kan ingenting om skador och min stream var lite skum.
Citera
2012-12-05, 23:23
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Måste ha missat nåt, men när fick han blåmärket egentligen? Var det ens en smäll? Såg ju ut som en uppenbar vridning av knät när ingen var i närheten. Upplys mig gärna, kan ingenting om skador och min stream var lite skum.
Hallå? Målvakten slängde sig över hans ben.........................
Citera
2012-12-05, 23:24
Medlem
Citat:

Min gissning är att målvakten träffade messis knä. På repriserna ser man att målvakten kommer in i fart mot messis knä. Gissningsvis träffar han knät med axeln, slag med handen, huvudet som genererar ett blåmärke. Han kommer vara okej till slutet av veckan enligt egna erfarenheter av blåmärkssmällar skapat av målvakter.
Citera
2012-12-05, 23:24
Medlem
Citat:
Och den otroliga smärtan kommer 5 sekunder senare???
Citera
2012-12-05, 23:25
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:

Tror målvakten slängde sig på hans ben på något sätt. Tyckte det inte såg ut som någonting hände förutom det.
Citera
2012-12-05, 23:25
Medlem
Citat:

Ja visst fick han en smäll av målvakten först sen vred han samma ben när han försökte
göra mål?
Citera
2012-12-05, 23:26
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Och den otroliga smärtan kommer 5 sekunder senare???
Just precis, han sprang på och kändes väl halvbra, sen när han sköt efteråt och benet gjorde rörelsen kom förmodligen en intensiv smärta som gör att det ser värre ut än vad det är.
Citera
2012-12-05, 23:28
Medlem
Här är sekvensen med målvakten:
http://www.101greatgoals.com/blog/gif-tweets-lionel-messis-gets-injured-v-benfica-can-he-still-beat-gerd-mullers-all-time-calendar-sco ring-record/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in