2023-05-03, 21:07
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Nån chans att vi kommer få se honom i ligornas liga, premier League???

En högoddsare är ju annars real Madrid.

Finns inte så många alternativ för honom. Kanske Napoli skulle kunna vara något.

Jag sitter och hoppas på Newcastle. De är väl premier Leagues rikaste klubb med råge. Typ flera gånger rikare än nr 2 på listan.

Vad hoppas ni händer med lille Messias?

Jag hoppas han lämnar europa och jag antar att pengarna fortfarande är prio, så oddsen på att han joinar Ronaldo i saudi borde vara låga.
Citera
2023-05-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
saudi löser biffen citera mig sen när det blir klart

Ok gumman! Tack 😘

Följer vi premier League ikväll? 😀
Citera
2023-05-03, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag hoppas han lämnar europa och jag antar att pengarna fortfarande är prio, så oddsen på att han joinar Ronaldo i saudi borde vara låga.

Samma lag snygging eller konkurrenterna?
Citera
2023-05-03, 21:10
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ok gumman! Tack 😘

Följer vi premier League ikväll? 😀

har milan på nu lockar något annat i pl ?
du är pricken över öet
Citera
2023-05-03, 21:11
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Samma lag snygging eller konkurrenterna?

Konkurrenter. Ligan/lag skulle ösa pengar på Messi för att kunna skryta om Ronaldo vs Messi.
Citera
2023-05-03, 21:12
Medlem
laddkingens avatar
Citat:

fortsätt du hoppas

(FB) Lionel Messi
Citera
Medlem
NoTruces avatar
Vill han spela fotboll går han tillbaka till Barca. Vill han tjäna stålar går han till MLS.
Citera
Medlem
Citat:

Det skulle verkligen vara kul att se Messi kröna sin karriär med en eller ett par säsonger i Sydamerika. Galen supporterkultur där borta.
Citera
2023-05-03, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
har milan på nu lockar något annat i pl ?
du är pricken över öet

Erling kanske? En hårfager norrman är aldrig fel!!!

Åååh! Va gullig du är 🤩
Citera
2023-05-03, 21:27
Medlem
Han borde likt Maradona avsluta i Argentina såklart.
Citera
2023-05-09, 12:12
Avslutad
Lionel Messis spelar i Saudiarabien nästa säsong enligt AFP.

Citat:
Kontraktet är exceptionellt. Det är enormt, säger en källa med insyn i förhandlingarna till AFP, utan att avslöja vilken klubb det rör sig om. PSG:s enda kommentar till uppgifterna är att argentinaren förblir under kontrakt till 30 juni, då hans avtal med den franska klubben löper ut.
https://www.expressen.se/sport/uppgifter-lionel-messis-flytt-till-saudiarabien-klar/
Citera
2023-05-09, 15:35
Medlem
Jättekul för den saudiska ligan såklart. Verkar som att Messi kanske hamnar i Al Hilal, med stjärnor som Mohammed Jahfali, Mohammed Al Khaibari, Mohammed Kanno, Mohammed Al Qahtani och det unga stjärnskottet Mohammed Barnawi för att bara nämna några namn.

Och så kommer ju Messi att ställa mot Ronaldo igen, bara en sån sak. Inom kort kommer mötena mellan Al Hilal och Al Nassr kanske ha samma status som matcherna mellan Real Madrid och Barcelona en gång hade.

Lite synd ändå bara att inte H&M eller Volvo hade kunnat slanta upp lite sponsorpengar så att vi istället hade fått över dessa storstjärnor hit, eftersom det uppenbarligen bara är pengarna som styr. Ronaldo i Mjällby mot Messi i Kalmar hade ju varit nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in