2025-08-12, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Testade någon Hummingbird, ljus på insidan mörkare på utsidan och bubblade en liten del, kostade dock inte alls mycket, bra röka ändå

Du bor in 08 området eller? Hur har ni det med bra gräs för tillfället? Tycker det verkar lite torrt på kvalitet för tillfället i Skåne, eller iallafall dom kontaktarna jag har sitter på lägsta kvaliten men nån av dom brukar ha helt ok men jag vet inte vad som händer...måste hitta bättre kranar.

Ni i Stockholm har iallafall massa säljare på DN som erbjuder DD, vet en som har Blue Magic Patron hasch uppe hos er mm på dead drop. Det är inte rättvist, men ni har ju inte ens ett riktigt hav så det jämnar väl ut sig
Citera
2025-08-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Du bor in 08 området eller? Hur har ni det med bra gräs för tillfället? Tycker det verkar lite torrt på kvalitet för tillfället i Skåne, eller iallafall dom kontaktarna jag har sitter på lägsta kvaliten men nån av dom brukar ha helt ok men jag vet inte vad som händer...måste hitta bättre kranar.

Ni i Stockholm har iallafall massa säljare på DN som erbjuder DD, vet en som har Blue Magic Patron hasch uppe hos er mm på dead drop. Det är inte rättvist, men ni har ju inte ens ett riktigt hav så det jämnar väl ut sig
Bor nära Hbg vi har 2 gräs strains "amnesia haze" och " super silver haze" + några dry sorter, gräset va helt okej men inget jätte wow.
Citera
2025-08-15, 08:07
Medlem
Citat:
Bor nära Hbg vi har 2 gräs strains "amnesia haze" och " super silver haze" + några dry sorter, gräset va helt okej men inget jätte wow.

Ok, jag trodde du bodde i 08.

Jag säger det jag har skit kontakter för tillfället (förutom bra kola kran men det har jag lagt ner).
Citera
2025-08-16, 12:12
Medlem
Peach 120 u marknadsförs som "static" ser ut som ännu en till cooked drysift men ska bubbla bra, någon testat?
Citera
2025-08-17, 03:40
Medlem
Citat:
Peach 120 u marknadsförs som "static" ser ut som ännu en till cooked drysift men ska bubbla bra, någon testat?

För par år sedan fanns en del "kokta" sorter, enligt min erfarenhet så är dom mer utblandade nuförtiden vs "kokta". Men har inte testat Peach men ett typiskt exempel på utblandat mörkt klibbigt är "Jordgubben" som finns runt om i landet. Jag tror det är standard hasch men nån tillsatt non cannabis olja.
Citera
2025-08-17, 11:06
Medlem
Citat:
För par år sedan fanns en del "kokta" sorter, enligt min erfarenhet så är dom mer utblandade nuförtiden vs "kokta". Men har inte testat Peach men ett typiskt exempel på utblandat mörkt klibbigt är "Jordgubben" som finns runt om i landet. Jag tror det är standard hasch men nån tillsatt non cannabis olja.
Har du något tecken på att det är det? Har rökt vissa sorter som folk anklagade för olja men ändå kunde inte faila i mina ögon asså dvs lukt smak och konsistens, luktar/känns röks det konstigt? Har tillgång nu till standard bra drysift som inte e cooked eller utspädd men vill ju variera men känns läskigt i dagens läge hah
Citera
2025-08-17, 16:52
Medlem
I huvudstaden finns det en Runts!
Slå på om ni får chansen på den, en riktigt fin zutt!!
Citera
2025-08-18, 06:46
Medlem
Citat:
Har du något tecken på att det är det? Har rökt vissa sorter som folk anklagade för olja men ändå kunde inte faila i mina ögon asså dvs lukt smak och konsistens, luktar/känns röks det konstigt? Har tillgång nu till standard bra drysift som inte e cooked eller utspädd men vill ju variera men känns läskigt i dagens läge hah

Exempelvis "Jordgubben" som cirkulerar nu och har funnits hela sommaren är oljig på ett onaturligt sätt, det fastnar på fingrarna på ett sätt som cannabis inte gör, man behöver diskmedel för att tvätta händerna efter man meckat en holk. Och så smakar och doftar den skumt, alltså något annat än cannabis.

Sen brukar utblandade sorter bubbla lite konstigt, svårt att förklara men har man eldat med tändare på tillräckligt mycket riktigt dry så vet man hur det ska bubbla, skumma tillsatser bubblar inte på samma sätt.
Citera
2025-08-20, 08:10
Medlem
Någon som testat Runts (det är stavat så och inte med z på klistermärket och så står det nått med 73u)? Ser ut som vanlig semi dry men den ser iallafall clean ut på videon jag såg men har inte sett den irl än. Plattorna låg i plast som det ska men det var dubbel förpackning så det var en pappersförpackning också med samma motiv som på klistermärket.

Någon som stött på denna sort och kan skriva ett par ord vad du tyckte?
Citera
2025-08-22, 20:06
Medlem
obe*s avatar
Någon som hört om nån Summerkush platta sistone?
Bara sett bild, såg rätt mörkt ut nästan svart och lite grönt på insidan. 🤔
Citera
2025-08-24, 16:32
Medlem
Citat:
Någon som testat Runts (det är stavat så och inte med z på klistermärket och så står det nått med 73u)? Ser ut som vanlig semi dry men den ser iallafall clean ut på videon jag såg men har inte sett den irl än. Plattorna låg i plast som det ska men det var dubbel förpackning så det var en pappersförpackning också med samma motiv som på klistermärket.

Någon som stött på denna sort och kan skriva ett par ord vad du tyckte?

Inte provat den själv men shoozz, två inlägg upp, verkade mycket nöjd med den. Inga detaljer dock.
Citera
2025-08-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadRobot
Inte provat den själv men shoozz, två inlägg upp, verkade mycket nöjd med den. Inga detaljer dock.

Hur fan kunde jag missa det inlägget, pinsamt.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in