Citat:
Ursprungligen postat av
sixgorillion
'Barbaras' hörde jag cirkulera, någon som vet något?
Menar du "Barbara Static Sift" i röd text, det var den jag menade i mitt förra inlägg men jag skrev fel (Barabara Bud), den är en ok Semi Dry eller egentligen mer som en Commercial och inte riktigt Semi Dry kvalitet men vi är ju i Sverige så vi får aldrig in dom fina Semi Dry sorterna som finns.
Se upp för en mörk sort med "Mercedes" klistermärke på, jag tror inte det är vanligt D9 Thc hash eller så är det väldigt låg kvalitet och utblandat med nån olja, doften, smaken, färgen och konsistensen är helt off.