Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayona
Bästa vanlig hasch jag rökt va stenhårt och med Davids stjärna på runt 2003-2004. Det va så hårt man fick elda flera gånger. Men det gjorde en mongolid. Har köpt oändligt med standard plattor efter det men ingen har slagit så.
Det va fint, poppis i Chris. Brukade få stjärnan av polaren dem åkt jämt o hämta förr i tiden.
Skönaste jag rökt va fån Chris med runt 2012. "Super pollen deluxe" mörkt pollen fyfan kunde knappt hålla ögonen öppna.
Citera
2024-01-14, 16:26
Medlem
Sky og är utbankad. ( den som snurrar runt sen jul.

Nike gillar jag ej för porös, blir som sand.

Stämpel med bild på en örn är utbankad.

Candy haze finns två varianter sen senaste är utbankad.

Aldrig vart med om så mkt utbankat skit hash som senaste halvåret.

Sist det fanns en skön zutt var ett halvår sen med stämpel 24k.
Citera
2024-01-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoozz
Sky og är utbankad. ( den som snurrar runt sen jul.

Nike gillar jag ej för porös, blir som sand.

Stämpel med bild på en örn är utbankad.

Candy haze finns två varianter sen senaste är utbankad.

Aldrig vart med om så mkt utbankat skit hash som senaste halvåret.

Sist det fanns en skön zutt var ett halvår sen med stämpel 24k.

Vad är det egentligen dem bankar ut skiten med?
Det kan omöjligt vara Henna då det bolmar svart, eller?
Citera
2024-01-14, 17:58
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Vad är det egentligen dem bankar ut skiten med?
Det kan omöjligt vara Henna då det bolmar svart, eller?

Omöjligt henna?! Henna är utbankningsmedel No.1 sedan Jesus levde på jorden. Fast dom där ghettoblasters tar antagligen vad som helst. Konstgödsel var poppis ett tag även fast det var livsfarligt tydligen.
Citera
2024-01-14, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Omöjligt henna?! Henna är utbankningsmedel No.1 sedan Jesus levde på jorden. Fast dom där ghettoblasters tar antagligen vad som helst. Konstgödsel var poppis ett tag även fast det var livsfarligt tydligen.

Vet att det är vanligt, syftade på att "hennaröka" oftast bolmar svart. Medans majoriteten av det jag stött på senaste månaderna haft vit/grå rök, bubblat som dem ska, fin konsistens. MEN. Ruset är kortvarigt eller uteblir helt, samt huvudvärk och en "dimma" i hjärnan.

Samt att smaken är avskyvärd, inte alls den goda hasch smaken vi alla lärt oss älska
Citera
2024-01-14, 18:05
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Vet att det är vanligt, syftade på att "hennaröka" oftast bolmar svart. Medans majoriteten av det jag stött på senaste månaderna haft vit/grå rök, bubblat som dem ska, fin konsistens. MEN. Ruset är kortvarigt eller uteblir helt, samt huvudvärk och en "dimma" i hjärnan.

Samt att smaken är avskyvärd, inte alls den goda hasch smaken vi alla lärt oss älska

Röker du utomhus?
Citera
2024-01-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Röker du utomhus?

Både och. Blir värre utomhus, kanske något med kylan har ingen aning
Rökt i några år och aldrig stött på liknande hasch som det som cirkulerar just nu.
Citera
2024-01-14, 18:10
Medlem
Grassfedjoints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olustolust
folk snackar alltid om "vad är det för stämpel på rökat?"
hur vet man vad de olika stämplarna betyder och hur vet
man att dom inte är fakade? finns det nån sida som förklarar
vad de betyder eller hur man känner igen bra röka?

Flesta stämplarna är ju bara en bit A4 typ eller lite hårdare kartong, som ett visitkort, med en logga eller namn på.

Inte svårt att skriva ut Audi RS6 logga på A4 och sen bara klippa ut och plasta in med kakan, så stämplarna behöver inte betyda ett skit egentligen.
Citera
2024-01-14, 18:12
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Både och. Blir värre utomhus, kanske något med kylan har ingen aning
Rökt i några år och aldrig stött på liknande hasch som det som cirkulerar just nu.

Haha ja om det är kallt ute och du röker blir det vit rök. Jag vet inte du, är väl något kemiskt, köpte något i somras med som lukta extremt mycket hasch. Fast jag mådde bara illa och och fick någon ångestattack. Slängde det och köpte nytt av min hascharab istället. Det funka som vanligt.
Citera
2024-01-14, 18:29
Medlem
Någon mer som stött på haschet som luktar väldigt sött? Luktar nästan som halvt rutten frukt typ eller något i den stilen. Väldigt skumt. Den slår annars väldigt bra och luktar hasch när det brinner. Men doften av själva kakan är något jag aldrig stött på innan.
Citera
2024-01-14, 18:40
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Någon mer som stött på haschet som luktar väldigt sött? Luktar nästan som halvt rutten frukt typ eller något i den stilen. Väldigt skumt. Den slår annars väldigt bra och luktar hasch när det brinner. Men doften av själva kakan är något jag aldrig stött på innan.

Låter som kamelskit. Ja dom är rätt ovanliga på våra breddgrader så förståeligt att det känns lite nytt och främmande för dig.
Citera
2024-01-14, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX

Har en svag eftersmak av mögligt bröd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in