Citat:
Ursprungligen postat av SthlmSthlm
Publiken i Kroatien var inte så otroligt märkvärdig. Bra men väldigt mycket vanligt klappande ungefär som i tyska ligan fast bättre. Däremot när dom väl sjöng blev det lite tryck. Bajen har haft betydligt bättre drag i vissa matcher på Hovet och Globen genom åren. Men beror iofs på vad man tycker bra tryck är för något.
Konstigt att alla spelare hittils sagt att de aldrig upplevt något sådant tidigare och att detta kommer bli den mest minnesvärda matchen vad det gäller stämningen för alla spelare. Sagt av svenskar, spanjorer och alla andra som gick in i Spaladium Arena.
Måste bara påminna om att allt fångas inte av kameror som sänker ljudet, men det roliga är att kommentatorerna måste skrika för att höras och att spelarna måste öva in saker extra mycket innan matchen för de kan inte ens kommunicera på plan.
http://www.youtube.com/watch?v=ZwFOQ8sOrmw
"Spelarna känner sig som i en häxkittel, vi allihopa trodde att hela hallen skulle störta ihop" - sa xxx (det var nån spansk spelare tror jag)
Du kan ta ifrån, enligt mig, spelet från oss och allt annat men jag kan inte acceptera att du jämför den sjukaste stämningen i handbollsarena någonsin med jävla Sävehofh och andra skitmatcher. Kom igen !
P.s. Var glad att det är mycket klappande och inte andra eksces. Jag väntar faktiskt fortfarande på första bengaliska eldar...
Förresten, vad är tryck enligt dig ?