2009-01-22, 22:12
Medlem
Burdissos avatar
Jävla skön vinst idag. Sverige spelade bra men var inte vassa i avsluten. Publiken var OTROLIG riktigt roligt mästerskap hittils. Lycka till i framtiden.
Citera
2009-01-22, 22:13
Medlem
krimms avatar
Arre och Kim ska BORT! Visst Kims spelförståelse kan vara bra att ha men vafan. En lagkapten som inte gör mål?!

Jag brukar störa mig enormt på Larholm, han brukar alltid ta dåliga avslut och slarva massa men idag var han bäst på plan.
Citera
2009-01-22, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burdisso
Jävla skön vinst idag. Sverige spelade bra men var inte vassa i avsluten. Publiken var OTROLIG riktigt roligt mästerskap hittils. Lycka till i framtiden.

Härligt med bra stämning men de får gärna lägga ner det extremt omogna beteendet att kasta saker på de svenska spelarna.
Citera
2009-01-22, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Härligt med bra stämning men de får gärna lägga ner det extremt omogna beteendet att kasta saker på de svenska spelarna.

Vilket bullshit, patetiskt försök.

Dalibor Doder var klassen bättre än alla svenskar. Sedan kom Larholm, som hade en bra dag och jag tyckte också att målvakterna var rätt okej.

I Kroatien kan jag inte titta nog på Cupic, när han har bollen är det garanterat adrealin för mig.

Ska nu inte försöka beblanda mig för mycket här, för jag vet hur det kommer gå till med smutskastning och det är inte lätt att vara objektiv och att inte försöka hitta ursäkter.
Sverige är bra, men Kroatien är bättre.
Jag hoppas att Sverige klarar sig vidare, men vad jag förstått är Frankrike sjuka i huvet och spelar otroligt bra. Sätter de nog före Kroatien också om jag ska vara ärlig.

Bra match, bra stämning, trevlig musik ... Nu får vi nån vilodag ...
Citera
2009-01-22, 22:23
Moderator
Dretskols avatar
Baxus, var det inte Cupic som fastnade och blev av med ringfingret? Spelar killen med endast 4 fingrar på vänsterhanden?
Citera
2009-01-22, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Baxus, var det inte Cupic som fastnade och blev av med ringfingret? Spelar killen med endast 4 fingrar på vänsterhanden?

Japp
Citera
2009-01-22, 22:30
Medlem
Fastnade väl med handen i kakburken.

Nästa match är på Lördag mot Frankrike. Tycker det är otroligt roligt att vi ens får chansen att spela mot de bästa lagen i världen för tillfället. Vi får inte mycket bättre mätsticka än denna turnering. Dessa unga spelarna får ut otroligt mycket erfarenhet av detta.
Citera
2009-01-22, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baxus
Vilket bullshit, patetiskt försök.

Du menar att det inte hände eller?
Citera
2009-01-22, 22:36
Medlem
fuzzy_s avatar
Tycker att robert är riktigt usel oftast, onödiga utvisningar, många missar från 6m. Sätt apan på läktaren!!
Citera
2009-01-22, 22:41
Medlem
likeunigos avatar
Har försökt söka efter allt möjligt, tom skickat till 118100.

Hur hårt är det hårdaste handbollskastet? Eller iaf bland de hårdaste.
Citera
2009-01-22, 22:47
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeunigo
Har försökt söka efter allt möjligt, tom skickat till 118100.

Hur hårt är det hårdaste handbollskastet? Eller iaf bland de hårdaste.

Jag har hört från ganska säkra källor att det är hårdare än det näst hårdaste..
Citera
2009-01-22, 23:00
Medlem
Tycker att Sverige genomförde matchen bra ändå. Om Källman hade spelat lika bra som mot Spanien och vi hade haft en straffskytt som Lövet så hade vi kanske vunnit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in