2009-01-21, 21:10
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kenny.Dalglish
Det är sen match för Sverige i morgon eller (matchstart 20.30)? Spelar inte Danmark-Norge i morgon vilken tid är det avkast i den matchen.

20:15

http://www.ihf.info/front_content.php?idart=1723
Citera
2009-01-21, 21:12
Medlem
Shuzs avatar
Ja, Spanien kan ju inte klaga på att dom hade domaren emot sig iaf.

Spanien tappar ju även när dom har 2 gubbar mer på banan, otroligt mycket tekniska fel av spanien också...
Citera
2009-01-21, 21:27
Medlem
iggy!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuz

Spanien tappar ju även när dom har 2 gubbar mer på banan, otroligt mycket tekniska fel av spanien också...

Ah, Spanien spelar inte speciellt bra alls, men mycket av det kommer av att Kroatien spelar bra. Hoppas på att dom höjer sig lite nu i andra!
Citera
2009-01-21, 21:30
Medlem
Vad står det i matchen?
Citera
2009-01-21, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Vad står det i matchen?

ESP16-23CRO just nu
Citera
2009-01-21, 21:47
Medlem
Lär bli svårt att stoppa Kroatien. Hemma-VM med det laget de har...
Citera
2009-01-21, 22:00
Moderator
Dretskols avatar
Fyfan vilken total utklassning!
Spaniens spel ligger under isen.
Citera
2009-01-21, 22:33
Medlem
Torchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuz

HAHAHA, dom två rumänska domarna är ett stort SKÄMT!

Fyfan vad pinsamma dom är.

Var det inte samma idioter som dömde Sverige-Sydkorea har jag för mig, där Sverige också åkte på en massa skumma 2 minutare?

Jesus. Handbolls-VM för fan, och amatörer till domare. Tror dock inte att de kommer få dömma mycket mer.
Citera
2009-01-21, 23:05
Bannlyst
Katastrofalt dömt av domarna, men inget kunde stoppa Kroatien ikväll.
Tittar man på statistiken hade man nog sagt att Kroatien spelade grovt, men fy helvete vad löjliga utvisningar. Kändes som att Kroatien alltid fick utvisning emot sig så fort de ledde med mer än 8 mål, men så kan det gå.

Hursomhelst, matchen är historia och det som har hänt är glömt. En ny match imorgon och jag tror att det förmodligen blir VM's bästa match hittils och enda fram till slutet.
Sverige, ett ungt, rörligt, explosivt och taggat lag med stora skandinaviska jättar och Sveriges Balic i form av Dado Doder (tar med sig lite hembränt till mig från min hemstad <3 ) mot Kroatien, värdnationen som äntligen fick möta ett hyfsat bra motstånd och inte krossade de utan helt och hållet skämde ut de.
Spanjonerna visste inte vad de skulle ta sig till och de var knockade från minut 1 till minut 60.

Då spelade inte ens Balic och jag måste nog hålla med om att han verkligen inte är i form, inte ens jag kan längre vara så pass positiv och hoppas på att han funkar.
Men däremot Duvnjak, Cupic och Lackovic .. Vilka projektiler, vilka showmen, vilka spelare ...

Trots en stor match av Kroatien, så hoppas jag att de lugnar ner sig. Målvakten blev frågad "Hur kändes det idag", han utbrast lite smått motvilligt i ett skratt och sa "Vi trodde inte det skulle vara såhär lätt".
Hoppas bara för handbollens skull att båda lagen sätter ner fötterna på jorden och ger oss en stor underhållning i förmodligen världens bästa stämning från läktaren.
Citera
2009-01-21, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baxus
Katastrofalt dömt av domarna, men inget kunde stoppa Kroatien ikväll.
Tittar man på statistiken hade man nog sagt att Kroatien spelade grovt, men fy helvete vad löjliga utvisningar. Kändes som att Kroatien alltid fick utvisning emot sig så fort de ledde med mer än 8 mål, men så kan det gå.

Hursomhelst, matchen är historia och det som har hänt är glömt. En ny match imorgon och jag tror att det förmodligen blir VM's bästa match hittils och enda fram till slutet.
Sverige, ett ungt, rörligt, explosivt och taggat lag med stora skandinaviska jättar och Sveriges Balic i form av Dado Doder (tar med sig lite hembränt till mig från min hemstad <3 ) mot Kroatien, värdnationen som äntligen fick möta ett hyfsat bra motstånd och inte krossade de utan helt och hållet skämde ut de.
Spanjonerna visste inte vad de skulle ta sig till och de var knockade från minut 1 till minut 60.

Då spelade inte ens Balic och jag måste nog hålla med om att han verkligen inte är i form, inte ens jag kan längre vara så pass positiv och hoppas på att han funkar.
Men däremot Duvnjak, Cupic och Lackovic .. Vilka projektiler, vilka showmen, vilka spelare ...

Trots en stor match av Kroatien, så hoppas jag att de lugnar ner sig. Målvakten blev frågad "Hur kändes det idag", han utbrast lite smått motvilligt i ett skratt och sa "Vi trodde inte det skulle vara såhär lätt".
Hoppas bara för handbollens skull att båda lagen sätter ner fötterna på jorden och ger oss en stor underhållning i förmodligen världens bästa stämning från läktaren.

Spelade inte Balic?
Citera
2009-01-21, 23:27
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Spelade inte Balic?

Jo
Citera
2009-01-21, 23:58
Medlem
kvarntuns avatar
men helvete

sitter här med ett namn på tungan.. det är en utländsk spelare, Spanien, Egypten kanske Frankrike?
Har för mig han ska heta "touchebay" eller något liknande.. kanske något jag drömt men minns att pappa alltid yrade något sånt när jag var mindre

Hjälp mig någon!

Ursäkta om det är offtopic men får snart ryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in