2009-01-19, 18:28
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Brasilien slår Serbien 32-30

Hur stor är den skrällen?

Norska experterna menar den bara slås av Argentinas uddamålsseger mot Kroatien 2003. Kanske klarar sig inte Serbien till andrarundan, måste troligen slå Norge på onsdag.
Citera
2009-01-19, 18:30
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SrbinCCCC
Här kan ni diskutera Handbolls-VM.

Själv tror jag att Serbien vinner. Krossar Kroatien i finalen med 10 bollar. Och alla kroater går hem gråtandes!

Du får gärna kommentera det serbiska lagets resultat hittils. Hur kan det gå så här?
Citera
2009-01-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Norska experterna menar den bara slås av Argentinas uddamålsseger mot Kroatien 2003. Kanske klarar sig inte Serbien till andrarundan, måste troligen slå Norge på onsdag.
Kollade rankingen på lagen. Serbien var efter 2008 rankad 14 i världen.
Jag hittade inte ens Brasilien på top 40 listan, men jag kanske missade dem.

Jäkla skräll iaf.
Och det vore skoj om någon serb här kunde skriva lite om hur det ser ut för dem.
Citera
2009-01-19, 18:34
Medlem
J_Rs avatar
Bra start för sverige!
Citera
2009-01-19, 18:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Kollade rankingen på lagen. Serbien var efter 2008 rankad 14 i världen.
Jag hittade inte ens Brasilien på top 40 listan, men jag kanske missade dem.

Jäkla skräll iaf.
Och det vore skoj om någon serb här kunde skriva lite om hur det ser ut för dem.

Rankingen är väl en sak, de har väl fått dela bort sina rankingpoäng før varje delrepublik som bildat eget. Jag har nog sett dem som en av utmanarna i den här turneringen och favorit till gruppsegern i grundspelet.

Serberna ledde programenligt klart men tappade matchen mot ett betydligt sugnare gäng sydamerikaner.
Citera
2009-01-19, 18:54
Medlem
LastCaresss avatar
Haha! Staffan Olsson är skön, glider runt där nere och visar engagemang med en prilla stor som ett ägg inne under läppen. Fin start, men vilken jävla utvisning.
Citera
2009-01-19, 19:14
Medlem
zapios avatar
Riktig jävla bra match av oss än så länge!! Sjöstrand imponerar stort i målet och det är jäkligt kul att se Doder lira.
Citera
2009-01-19, 19:14
Medlem
Ezzelinos avatar
Magnifik första halvlek! Sex måls ledning mot olympiska mästarna, utan att Sverige ens kontrat eller kantspelat in mål...Doder och Källman och Sjöstrand i mål (de två andra målvakterna har ju också varit gedigna) - det kan bli en klassisk svensk turnering.

Såg att Polen, som i går slog Ryssland med två mål, i dag förlorade mot Makedonien med uddamålet.
Citera
2009-01-19, 19:15
Medlem
dalianxs avatar
Tror ni dom tappar det här ?..Det skulle inte förvåna mig. Lite oflyt och att spanska målvakterna kommer igång så är dom ikapp!
Citera
2009-01-19, 19:15
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Haha! Staffan Olsson är skön, glider runt där nere och visar engagemang med en prilla stor som ett ägg inne under läppen. Fin start, men vilken jävla utvisning.

Hörde jag fel eller var det en svensk delegat som visade ut oss?
Ful som stryk är han hur som helst, ser ut som Kim Peeks..
Citera
2009-01-19, 20:00
Bannlyst
JAAAA Vi tar GULD
Citera
2009-01-19, 20:00
Medlem
Härlig seger. Vilken insats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto