2009-01-18, 15:26
Medlem
torrenttobbes avatar
Då jag befinner mig i Norge för tillfället så undrar jag om någon streamat sverigematchen ikväll?
Citera
2009-01-18, 16:15
Medlem
Lat som fan är jag och inte orkar läsa tråden. Hur dags är matchen ikväll?
Citera
2009-01-18, 16:43
Medlem
Infinitiv86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Då jag befinner mig i Norge för tillfället så undrar jag om någon streamat sverigematchen ikväll?

18.30
testa atdhe.net eller myp2p.eu men atdhe brukar ha matcherna iaf..
Citera
2009-01-18, 18:57
Medlem
Lastbils avatar
Fy fan vilken bra målvakt vi har Ser bra ut detta.
Citera
2009-01-18, 18:59
Medlem
DeadBorns avatar
jamen vilka jeffla dommare då eller?! dom är visserligen lika hårda åt båda håll men ändå dom stoppar ju upp spelet hela tiden!
Citera
2009-01-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Fy fan vilken bra målvakt vi har Ser bra ut detta.

Citat:
Ursprungligen postat av DadBorn
jamen vilka jeffla dommare då eller?! dom är visserligen lika hårda åt båda håll men ändå dom stoppar ju upp spelet hela tiden!

Bra spel av sverige får hoppas att vi slipper få nått rött på någon av linjerna för dommarna värkar ju inte riktigt friska.
Citera
2009-01-18, 19:10
Medlem
mrphonks avatar
Rumänska låtsasdomare...

Tror Sverige tar det här ändå. Strunta i domarna, håll ihop försvaret och fortsätt med anfallsspelet som tidigare så är det ju piece of cake

Måste säga att Lukas Karlsson tagit sitt ansvar bra. Några småmissar men också en del riktiga skönheter (finten i högerposition när koreanska försvararen tjackade korv var epic...). Syns att han lärt sig fina ting i Bajen
Citera
2009-01-18, 19:15
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Rumänska låtsasdomare...

Tror Sverige tar det här ändå. Strunta i domarna, håll ihop försvaret och fortsätt med anfallsspelet som tidigare så är det ju piece of cake

Måste säga att Lukas Karlsson tagit sitt ansvar bra. Några småmissar men också en del riktiga skönheter (finten i högerposition när koreanska försvararen tjackade korv var epic...). Syns att han lärt sig fina ting i Bajen

Lukas K. alldeles utmärkt, och Källman leder laget på ett mycket fint sätt. Men vad sysslar Kim Andersson med? Två utvisningar, knappt ett skott, han sköt knappt mot Kuba heller. Ett par vettiga linjepassningar, men oerhört långt från sin stjärnstatus. Intressant med tre unga målvakter av den klass Sverige har nu, Palicka kan bli en institution - liksom nuvarande coacherna. Hoppas verkligen att de lyckas i sin första turnering...
Citera
2009-01-18, 19:15
Medlem
DeadBorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av womanstouch
Bra spel av sverige får hoppas att vi slipper få nått rött på någon av linjerna för dommarna värkar ju inte riktigt friska.

Ser riktigt bra ut, verkar taggade som fan! Kolla bara på Kjellgren! Vilken kille alltså. Lite jobbigt att gulingarna faller som käglor och söker straffar hela tiden. Men detta ska nog gå vägen om sverige orkar hela vägen och slipper dom röda.
Citera
2009-01-18, 19:56
Medlem
fan nästan bragdbetonat att knäcka de filmade och osportsliga hundätarna som dessutom mutat domarna. Riktigt grym insats!
Citera
2009-01-18, 20:03
Medlem
Go vinnst synd bara att Lukas Karlsson blev skadad, någon som hörde om dem sa hur allvarligt det va?
Citera
2009-01-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedunk
Vem var killen i studion ikväll? Han som klagade så bittert över Kuba? Fick en känsla av att han tänker sig på att försöka bli handbollens Wikegård.

Måste dock kännas bra att kliva av planen med 50%+ i räddningar! Kul för killarna men VM har inte börjat för Sverige ännu.

Axner försöker ingenting, han är alltid så där, gött med någon som säger sanningen.

För övrigt var det en ganska spännande match idag och VM har fått en fin inledning. Jävla god målskilnad Sverige har för övrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in