2008-05-11, 19:36
Medlem
P.Gs avatar
Härlig avslutning på CL-finalen. Kommentatorerna ojar sig och moraliserar i vanlig ordning, men personligen anser jag att det bara är härligt att spelarna vågar visa lite känslor.
Citera
2008-05-11, 19:46
Bannlyst
Vem är pajaskommentatorn som håller kiel kärt? Satt bara och skrek om att dom i andra laget skulle ha röda kort trots att det var en kiel-spelare som började brottas och slåss med en i andra laget.
Citera
2008-05-11, 20:36
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roxbox
Vem är pajaskommentatorn som håller kiel kärt? Satt bara och skrek om att dom i andra laget skulle ha röda kort trots att det var en kiel-spelare som började brottas och slåss med en i andra laget.

Ingen av utvisningarna kom från "slagsmålet", troligtvis var det för att de håna publiken eller kritiserade domarna.

Är riktigt jävla orolig angående Kim Anderssons form inför OS-kvalet då han är den ända klassspelaren på niometer.
Citera
2008-05-12, 01:45
Medlem
Finns "skandalscenerna" att se på nätet någonstans?
Citera
2008-05-12, 11:21
Medlem
terry_butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Finns "skandalscenerna" att se på nätet någonstans?

Youtube ist the shit

http://youtube.com/watch?v=mQ5sUNT_xvo

Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Lite skvaller, som kanske inte är nytt eller förvånande, men jag har vart i thailand i 3 veckor och inte riktigt hängt med.
Men iaf:
När jag vandrade runt i Örebro i veckan såg jag Payam Hatami fikandes tillsammans med Gunnar Blombäck. Med dem satt även ytterligare en man, payams agent förslagsvis, eller skövdes ordförande kanske.

Så, nu vet ni

Det kan väl inte vara en sämre värvning än Goran Dukic.
Citera
2008-05-12, 16:39
Medlem
maximtsigalkos avatar
går hela matchen att ses på någon webb-tv eller något? missade andra halvlek
Citera
2008-05-13, 10:33
Medlem
terry_butchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maximtsigalko
går hela matchen att ses på någon webb-tv eller något? missade andra halvlek

Den går inte finna på SVT Play?

Går du till www.eurohandball.com så verkar matchen finnas streamad tror jag. Det kan ju vara ett sammandrag men du kan ju kolla.

Länk: http://www.ehfcl.com/men/2007-08

wohoo 200 inlägg
Citera
2008-05-13, 13:56
Medlem
maximtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terry_butcher
Den går inte finna på SVT Play?

Går du till www.eurohandball.com så verkar matchen finnas streamad tror jag. Det kan ju vara ett sammandrag men du kan ju kolla.

Länk: http://www.ehfcl.com/men/2007-08

wohoo 200 inlägg

tack så mkt!
Citera
2008-05-13, 14:12
Medlem
charmörens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terry_butcher

Det kan väl inte vara en sämre värvning än Goran Dukic.

Hörde rykte om att det ringer flera klubbar per dag till IFK Skövdes kansli och bönar och ber om namn på Skövdes Balkankontakt. Tänk namn som Jasmin Jahic, Milan Torbica och Goran Dukic.
Det var stor humor när Skövde la upp en "kontaktannons" åt Milan Torbica på sin hemsida med budskapet att han ville hitta en annan svensk klubb. Konstigt nog var det ingen som nappa.
Citera
2008-05-17, 16:22
Medlem
Victor_punks avatar
Är det någon som vet var man kan titta på de senaste och bästa handbollsmatcherna?

SVT fungerar bra men de visar bara svenska elitserien och några få championsleagematcher, om ens det
Citera
2008-05-24, 15:02
Medlem
charmörens avatar
Ingen som sitter på några nya rykten?

Länktips http://aoh.bloggagratis.se/ brukar ha lite kul rykten för de som inte kände till.
Citera
2008-08-13, 19:43
Medlem
semifinal i u-18 em!!

Tänkte bara upplysa er handbollsfantaster på flashback om att sveriges talangfulla u18-landslag just nu i skuggan av os-handbollen är i Tjeckien och spelar em. Man har efter storsegrar mot bland annat handbollsnationer som Kroatien och Spanien obesegrade tagit sig till semifinal, vilken kommer spelas imorgon. Laget skall ha en stor eloge som tagit sig så här långt men jag blir inte förvånad om man vinner hela turneringen. Finns en del riktigt intressanta talanger i denna årgång(90).

Ni kan följa turneringen på www.handball18.cz

Vissa av matcherna streamas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in