2012-05-06, 17:46
Medlem
kenny.Dalglishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Wow! Helvete vilken skräll!

Grattis Kristianstad till finalen. Tror fanimej att dom slår Sävehof

Bombsäkert
Citera
2012-05-06, 23:41
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HallonSaft.-.-
Guif kommer vinna över Kristianstad med 3-1

Sa du nåt?
Citera
2012-05-11, 11:14
Medlem
UACs avatar
Synpunkter på Roganovics blåa hjärta?

Själv tycker jag han kastar bort sin talang fullständigt i en dåligt skött klubb. Hade det inte varit för Zorro så hade de trillat ut för flera år sedan.

Han skulle givetvis lagt 10 år som proffs i Bundesliga, tjänat goa pengar, spelat med jämnlika och upplevt fantastisk handboll med fanatisk publik.

Allsvenskan!? Jösses.
Citera
2012-05-11, 17:59
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Synpunkter på Roganovics blåa hjärta?

Själv tycker jag han kastar bort sin talang fullständigt i en dåligt skött klubb. Hade det inte varit för Zorro så hade de trillat ut för flera år sedan.

Han skulle givetvis lagt 10 år som proffs i Bundesliga, tjänat goa pengar, spelat med jämnlika och upplevt fantastisk handboll med fanatisk publik.

Allsvenskan!? Jösses.
Lär ju bli punktad i samtliga matcher, var på jag inte riktigt förstår beslutet. Samtidigt är jag en som gapar högst när spelare horar sig runt bland klubbar i diverse sporter, så man får väl egentligen glädjas åt att iaf en spelare är lojal, oavsett motiv.
Citera
2012-05-13, 21:43
Medlem
UACs avatar
Tja, känns lite tomt nu när säsongen är över. Men vilken jäkla fest det var i Malmö igår! Lite synd bara att vi inte kunde bjuda på bättre motstånd, men Sävehof var ju sagolikt bra. Det är bara att buga och bocka och tacka för uppvisningen.

Men vi blev inte deppiga för det, det var ju trots allt klubbens största framgång på 37 år, så det var fest hela natten lång. Och idag tog vi emot IFK när de kom hem till stan med ett par tusen supportrar på plats.

Nu är det Silly Season för hela slanten. Vad sägs om att vi startar en ny tråd, så vi har en tråd för varje säsong?
Citera
2012-05-13, 23:01
Medlem
HallonSaft.-.-s avatar
Är nästan lite lättad över att Guif inte gick till final faktiskt.. Sävehof har de där lilla extra och jag tror faktiskt att Guif blivit överkörda igen, med tanke på hur de såg ut för Kristianstad. När foppa är igång då kan man inte vinna över Sävehof..
Citera
2012-05-16, 16:35
Medlem
Irbes avatar
Var hamnar Berggren? Svårt att se honom i toppligorna, danmark känns det mest logiska.
Citera
2012-05-26, 12:55
Medlem
Empireofthesuns avatar
Vad tror ni om CL idag då?
Citera
2012-06-03, 23:32
Medlem
4522s avatar
Ingen bryr sig säkert om italiensk handboll men den blott 24 år unga landslagsmannen Alessio Bisori slängde sig framför ett tåg och tog livet av sig igår. På hotellrummet hade han lämnat en lapp med texten: "Jag orkar inte leva mer". Han skulle spela EM-kvalet i Bari den 8:e och 10:e juni, 54 landskamper spelade han totalt. Presidenten för handbollsförbundet säger att: "Bisoris död har rånat Italiensk handboll och landslag på en av landet största unga talanger".

Häromdagen begick även en italiensk volleybollspelare självmord när hon hoppade från en 70 meter hög bro i Istanbul. Trist när så unga inte orkar mer.
Citera
2012-06-16, 19:47
Medlem
Fyfan vad spännande
Citera
2012-06-16, 20:07
Bannlyst
Herregud vilket jävla fiasko. Skandal.
Citera
2012-06-16, 20:07
Medlem
Jaha, detta var ju helt förjävligt. Så jävla dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in