Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-04-13, 20:37
  #1
Avstängd
Jag har suttit o funderat i över en vecka nu om jag ska köpa dessa eller inte

http://www.stayhard.se/shop/show_pro...6x%3D0%26y%3D0

Har riktig beslutångest, Visst dom e lite kaxiga och sticker lite extra i ögonen. Lätt något jag skulle kunna dra på mig en utekväll, men det kanske är lite för mycket??

Och visst priset går att diskutera men det är inte relevant just nu. Jag känner att jag kan avvara den summan för ett par jeans

skulle va tacksam för mot och för argument för byxornas!!
Citera
2007-04-13, 20:43
  #2
Medlem
Madchilds avatar
Personligen skulle jag inte ta på mig dem om jag så fick 2498 kronor. Men det är bara min högst personliga åsikt, om du gillar dom - köp dom.
Mitt argument är alltså att jag tycker dom är nåt magiskt fula.
Du har dock rätt i att dom 'sticker i ögonen'
Citera
2007-04-13, 20:44
  #3
Medlem
Callebois avatar
håller med ovanstående talare.

Dem kanske kan sitta fint på någon som kan bära upp dem och kan matcha dem i nåt i samma tema..

Tycker dock själv att dem är relativt fula :/.. sorry
Citera
2007-04-13, 20:46
  #4
Medlem
DK333s avatar
Jag tycker att de är otroligt fula. Alla jeans med målningar och tryck på borde illegaliseras.
Citera
2007-04-13, 20:48
  #5
Medlem
Pappa Länsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Jag tycker att de är otroligt fula. Alla jeans med målningar och tryck på borde illegaliseras.

Pappa Länsman sammtycker.
Citera
2007-04-13, 20:51
  #6
Medlem
diego2s avatar
Funderat en heeeeel vecka?

Nä du behöver nog inte fundera mer. Brallorna e hopplösa. Ser ut som nåt som kidsen på västbanken har på sig. Om du inte vill se ut som en halvsuspekt discosvenne så ska du nog sikta på andra brallor.

Discosvenne looken förstärks förövrigt av Björn Borg kallingarna som kikar fram. Kan tänka mig att modellen - som säkert heter Jocke och befinner sig i nån bar på kos - bara drog upp tank toppen för den här fotoshooten. Kan sätta 1000 spänn på att armarna är prydda med kaxiga tribal tatueringar.

Har aldrig sett såna brallor i en affär, helt ärligt asså. Vad e det för affärer som säljer såna? Jag bor i Stockholm och man tycker väl att det borde finnas såna jeans här också men jaja.

Domen e iaf nej.

Edit: Efter att ha surfat runt lite i webshopen som säljer de här hopplösa brallorna inser jag att discosvennemodet är på grym framfart. Halvrika lantissvennar köper alltså jeans för över 2000 och tröjor för tusingen i de mest avskyvärda mönster!!?? Är det här en revolt mot förortsturkarnas stil?
Citera
2007-04-13, 20:57
  #7
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diego2
Funderat en heeeeel vecka?

Nä du behöver nog inte fundera mer. Brallorna e hopplösa. Ser ut som nåt som kidsen på västbanken har på sig. Om du inte vill se ut som en halvsuspekt discosvenne så ska du nog sikta på andra brallor.

Discosvenne looken förstärks förövrigt av Björn Borg kallingarna som kikar fram. Kan tänka mig att modellen - som säkert heter Jocke och befinner sig i nån bar på kos - bara drog upp tank toppen för den här fotoshooten. Kan sätta 1000 spänn på att armarna är prydda med kaxiga tribal tatueringar.

Har aldrig sett såna brallor i en affär, helt ärligt asså. Vad e det för affärer som säljer såna? Jag bor i Stockholm och man tycker väl att det borde finnas såna jeans här också men jaja.

Domen e iaf nej.

Edit: Efter att ha surfat runt lite i webshopen som säljer de här hopplösa brallorna inser jag att discosvennemodet är på grym framfart. Halvrika lantissvennar köper alltså jeans för över 2000 och tröjor för tusingen i de mest avskyvärda mönster!!?? Är det här en revolt mot förortsturkarnas stil?

Hehe, klockrent!
Citera
2007-04-13, 21:03
  #8
Medlem
Balkongståarns avatar
Nej. Nejnejnejnejnejnejnej. Och så nej igen.
Citera
2007-04-13, 21:06
  #9
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Affliction gör mycket snygga kläder,
även jeans.
Dessa var riktigt hemska dock.
Citera
2007-04-13, 21:15
  #10
Medlem
Mike Wadds avatar
Jag tycker helt klart att du ska ta och köpa dem.
Finns inget att klaga på, snygg bootcut, häftig slitning och med ett plåttrigt tryck till ett sjysst pris.

Citera
2007-04-13, 23:23
  #11
Medlem
n00dans avatar
nice som fan ..

Ja tycker de är coola.... dock priset i överkant hittar säkert samma typ MBK i Bangkok för en hundralapp. sånt känns !
Citera
2007-04-13, 23:34
  #12
Medlem
freedom291s avatar
nee skulle inte kopa dom. min gillade dom har Fleur De Lis Raw - Monarchy fran samma sida
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback