2008-11-13, 17:54
Medlem
BERNFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darthbong
Spyr man alltid av meskalin?
Finns rent meskalin men är tämligen svårt att få tag på these days, bör vara näst intill omöjligt i Sverige.

Men om du kör extraheringsmetoder så bör du inte spy. Men annars så kommer du med största sanolikhet att spy såvida du inte har en järnmage och dit smak och luktsinne är helt ur bruk.

Anyway testat mesk två gånger nu och inte klarat att få i mig 30g torkad puerivian torch. Testat två olika metoder. Båda har jag först pulveriserat kaktusen.

1. Häll pulver i vatten, drick vatten. Rekomenderas absolut inte, pulvret blir relativt snabbt en gegga med vattnet varav intaget blir praktistaget omöjligt utan att spy.

2. Ta en citron, krossa citronen och ta saften ifrån den och häll på pulvret. Blanda till små bollar stoppa in i frysen och sen svälj bollarna hela.
Funkade heller inget vidare, dels är det för mycket och för jobbigt att bara svälja dom så man får ta vatten till hjälp och tar för lång tid. Man mår illa av smaken och jag lyckades få i mig en tredjedel av mina bollar innan dom kom upp igen, men bara o repetera så får man i sig nästan en hel dos iaf.

Någon som testat pulverisera för att sedan lägga pulvret i tomma pills?
Blir iaf att göra så nästa gång. Återkommer med hur det gick.
Citera
2008-11-23, 06:54
Medlem
Finns det meskalinkaktusar i svenska blomsteraffärer?
Isåfall, vilka?

Och när man ska inta det, är det bara att tugga i sig kaktusen som den är eller?
Citera
2008-11-23, 10:26
Medlem
hjärnprotess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Finns rent meskalin men är tämligen svårt att få tag på these days, bör vara näst intill omöjligt i Sverige.

Men om du kör extraheringsmetoder så bör du inte spy. Men annars så kommer du med största sanolikhet att spy såvida du inte har en järnmage och dit smak och luktsinne är helt ur bruk.

Någon som testat pulverisera för att sedan lägga pulvret i tomma pills?
Blir iaf att göra så nästa gång. Återkommer med hur det gick.

Folk spyr av rent meskalin också.

Löjligt lätt att extrahera så det är nog att föredra från att äta sej proppmätt på kapslar.
Citera
2008-11-23, 13:52
Medlem
capzyLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adequate
-i är den tämligen bortglömda, men dock så eleganta, pluraländelsen till ord som i singular slutar på -us. Ergo, pluralformen av "kaktus" är "kakti", även i svenskan.

Woot? Så en snus flera Sni?
Citera
2008-11-24, 00:50
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄruBängEller!
Finns det meskalinkaktusar i svenska blomsteraffärer?
Isåfall, vilka?

Och när man ska inta det, är det bara att tugga i sig kaktusen som den är eller?

San pedro finns lite här och där men tyvärr saknar många butiker beskrivningar, och det är svårt att avgöra vad som är vad. Peyote som är mer karaktäristisk till utseendet är sällsynt. vill själv köpa san pedro, har en butik i sikte som sägs vara ytterst välsorterad
Citera
2008-11-24, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
San pedro finns lite här och där men tyvärr saknar många butiker beskrivningar, och det är svårt att avgöra vad som är vad. Peyote som är mer karaktäristisk till utseendet är sällsynt. vill själv köpa san pedro, har en butik i sikte som sägs vara ytterst välsorterad

Finns en internetbutik som säljer finfina san pedros inrikes och 1000 andra kaktusar med för den delen.
Citera
2008-11-24, 01:45
Medlem
piratkaptens avatar
http://www.wermlanddesertplants.se/

Svante, bakom ovanstående sida är jättetrevlig att ha att göra med och har tydligen rent av speciallierat sig på Peyote.

Av honom kan du köpa alla kaktusar du kan tänka dig.
Citera
2008-11-24, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten

Svante, bakom ovanstående sida är jättetrevlig att ha att göra med och har tydligen rent av speciallierat sig på Peyote.

Och det var sidan jag pratade om

Någon som vet hur länge en torkad kaktus håller?
Citera
2008-11-24, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piratkapten

Okej fan vad trevligt.

Men som sagt, är det bara att tugga i sig kaktusarna som dom är eller? eller måste man förbereda dom på något vis?

Och ja, jag har sökt men inte hittat något. Och ja, jag suger på att söka.
Citera
2008-11-24, 02:31
Bannlyst
Citat:
Okej fan vad trevligt.

Men som sagt, är det bara att tugga i sig kaktusarna som dom är eller? eller måste man förbereda dom på något vis?

Och ja, jag har sökt men inte hittat något. Och ja, jag suger på att söka.

bara att tugga. Ganska mycket att tugga i sig dock. 700gram kaktus för stark tripp tar på magen.
Citera
2008-11-24, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmmore
bara att tugga. Ganska mycket att tugga i sig dock. 700gram kaktus för stark tripp tar på magen.

Okej vad bra då, nej så mycket kommer jag nog inte äta. Kommer isånnafall sikta på en lätt trip, för har aldrig trippat tidigare. Tänkte köra på svamp som första hallucinogen men det verkar ju tyvärr vara ganska försent för att plocka nu, jävla snö.
Citera
2008-11-24, 16:24
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Okej vad bra då, nej så mycket kommer jag nog inte äta. Kommer isånnafall sikta på en lätt trip, för har aldrig trippat tidigare. Tänkte köra på svamp som första hallucinogen men det verkar ju tyvärr vara ganska försent för att plocka nu, jävla snö.

Jag kan säga att du kommer få vänta betydligt längre om du istället tänkt trippa på meskalin. En kaktus växer inte direkt fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in