Citat:
Ursprungligen postat av Darthbong
Spyr man alltid av meskalin?
Finns rent meskalin men är tämligen svårt att få tag på these days, bör vara näst intill omöjligt i Sverige.
Men om du kör extraheringsmetoder så bör du inte spy. Men annars så kommer du med största sanolikhet att spy såvida du inte har en järnmage och dit smak och luktsinne är helt ur bruk.
Anyway testat mesk två gånger nu och inte klarat att få i mig 30g torkad puerivian torch. Testat två olika metoder. Båda har jag först pulveriserat kaktusen.
1. Häll pulver i vatten, drick vatten. Rekomenderas absolut inte, pulvret blir relativt snabbt en gegga med vattnet varav intaget blir praktistaget omöjligt utan att spy.
2. Ta en citron, krossa citronen och ta saften ifrån den och häll på pulvret. Blanda till små bollar stoppa in i frysen och sen svälj bollarna hela.
Funkade heller inget vidare, dels är det för mycket och för jobbigt att bara svälja dom så man får ta vatten till hjälp och tar för lång tid. Man mår illa av smaken och jag lyckades få i mig en tredjedel av mina bollar innan dom kom upp igen, men bara o repetera så får man i sig nästan en hel dos iaf.
Någon som testat pulverisera för att sedan lägga pulvret i tomma pills?
Blir iaf att göra så nästa gång. Återkommer med hur det gick.