Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Så det enda ni har är ett par vittnes uppgifter om explosioner, att dom hört en smäll, så utan dom har ni ingenting.
Om vi tittar rent praktiskt så att aptera WTC skulle ta en oerhörd lång tid och en oerhörd stor mängd dynamit. För att inte tala om hur fasen man skulle lyckas komma förbi all säkerhetspersonal och andra hederliga arbetare. (En sådan teori saknas fortfarande).
Som sagt, bomber hörs och syns...men när WTC kollapsar hörs inga bomber.
Vad drar du för slutsatts av det?
EDIT: Förresten är det ingen skillnad på Bush administrationen och Bill Gates administrationen?
Vittnes uppgifter om explosioner? vad pratar du om?. så du läste inte äns mina inlägg.
Jag gav vittnes uppgifter om att dom blev tillsagda att dom skulle TA NER byggnaden och en video där dom säger rör er bakåt den kommer ner och exploderar snart. Så där har du BEVIS att det var en demolering. om du säger emot dom bevisen är du en idiot.
Man får skriva allt om och om igen på detta forumet, ni är inte intreserade av sanningen. fortsätt läsa era propaganda sidor och ignoera bevisen.
Det hörs mycket explosioner. det spelar ingen roll ändå, för det är bevisat det var en demolering, när ska du kolla på bevisen?. klart som fan det hörs när byggnaderna kollapsar, och om jag minns rätt finns det ingen video som var nära WTC7. WTC1-2 hörs som fan när dom kollapsar. vanliga demoleringar använder inte dom dyraste bästa bomberna som finns om du tror det, det finns en jävla massa olika slags bomber du kan använda vid en demolering. och det krävs väldigt LITE bomber för att göra jobbet. man sätter det på rätt ställen bara.
Nej det finns ingen skillnad mellan bush/clinton osv, det är SAMMA regering. Bill gates? var du rolig där.