2008-01-13, 15:40
Bannlyst
Citat:
I övrigt så finns det inget som talar för din teori.

Nej, men att stålförstärka skyskrapor bara kollapsar då eller? Den mest absurda av alla konspirationsteorier är den som handlar om 19 araber och Tim Osman i en grotta norr om Pakistan.

Oavsett vad man tror så är det fortfarande en "konspirationsteori", den officiella är mycket underhållande.
Citera
2008-01-13, 15:45
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
va betyder diskrepans ?
http://sv.wiktionary.org/wiki/diskrepans
# avvikelse
# inkonsistens
# saknad av likhet
# Om diskrepans råder saknas det samband mellan teori och praktik.
Citera
2008-01-13, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Så det enda ni har är ett par vittnes uppgifter om explosioner, att dom hört en smäll, så utan dom har ni ingenting.

Om vi tittar rent praktiskt så att aptera WTC skulle ta en oerhörd lång tid och en oerhörd stor mängd dynamit. För att inte tala om hur fasen man skulle lyckas komma förbi all säkerhetspersonal och andra hederliga arbetare. (En sådan teori saknas fortfarande).

Som sagt, bomber hörs och syns...men när WTC kollapsar hörs inga bomber.

Vad drar du för slutsatts av det?

EDIT: Förresten är det ingen skillnad på Bush administrationen och Bill Gates administrationen?

Vittnes uppgifter om explosioner? vad pratar du om?. så du läste inte äns mina inlägg.

Jag gav vittnes uppgifter om att dom blev tillsagda att dom skulle TA NER byggnaden och en video där dom säger rör er bakåt den kommer ner och exploderar snart. Så där har du BEVIS att det var en demolering. om du säger emot dom bevisen är du en idiot.

Man får skriva allt om och om igen på detta forumet, ni är inte intreserade av sanningen. fortsätt läsa era propaganda sidor och ignoera bevisen.

Det hörs mycket explosioner. det spelar ingen roll ändå, för det är bevisat det var en demolering, när ska du kolla på bevisen?. klart som fan det hörs när byggnaderna kollapsar, och om jag minns rätt finns det ingen video som var nära WTC7. WTC1-2 hörs som fan när dom kollapsar. vanliga demoleringar använder inte dom dyraste bästa bomberna som finns om du tror det, det finns en jävla massa olika slags bomber du kan använda vid en demolering. och det krävs väldigt LITE bomber för att göra jobbet. man sätter det på rätt ställen bara.

Nej det finns ingen skillnad mellan bush/clinton osv, det är SAMMA regering. Bill gates? var du rolig där.
Citera
2008-01-13, 15:53
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Nej, men att stålförstärka skyskrapor bara kollapsar då eller? Den mest absurda av alla konspirationsteorier är den som handlar om 19 araber och Tim Osman i en grotta norr om Pakistan.

Oavsett vad man tror så är det fortfarande en "konspirationsteori", den officiella är mycket underhållande.

Du kanske ska ta och läsa på lite innan du försöker hitta på egna historier.
Citera
2008-01-13, 15:53
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destroy the NWO
Bra, du kan inte säga emot bevisen. WTC7 var en demolering som bevisen visar. var mer ignorant snälla. det finns inget som du kan förstå om det inte blir erkännt öppet på TV. folk som dig är anledningen att folk som hitler kommer till makten, kan inte tänka själva och ser myndigheterna som gud. bara kolla på din avatar, varför är usa så häftiga?.
Intressant påstående. Hitler ansågs som en revolutionär och motkraft till det rådande etablissemanget. Vill du verkligen diskutera vem av oss här som hade varit en anhängare till Hitler? I think not.

Citat:
Bra, så du kan inte iheller säga emot bevisen. det är inte lönt att prata med folk som er, för det är som att prata med små barn. efter att ha sett byggnaden kollapsa och vittnen har talat ut att dom blev tillsagda att dom skulle riva den och säger på video att dom ska röra sig bakåt för den ska komma ner och explodera så sitter ni fortfarande och försöker försvara den officiella fantasin. Att dom inte fick kolla på stålet är inget konstigt iheller. ni kan inte sätta ihopa punkter, ni ser en sak i taget. kanske för att ni är tröga? och inte vet något som händer i världen utöver nyheterna på tv?. tror det kan vara det
Hade du det där schemat över hur sprängämnena placerades ut?

Citat:
"så vore det rimligare om att den förra regeringen låg bakom det hela" Precis som det är någon skillnad mellan den föra och denna? skojjar du med mig?. det är samma regering. märker hur mycket du förstår om politik.
Du som är så otroligt välutbildad kanske kan ge oss en kort resumé över likheterna mellan Clintonadministrationen och GWB-administrationen? Enkla punkter så vi "outbildade" förstår. Kan du stava rätt när du ändå håller på vore jag tacksam. Jag har jättesvårt att läsa felstavningar då jag sitter och ordar varje bokstav när jag läser .

Edit. Du debaterar otroligt likt en tidigare upphetsad virrpanna som försvann för ett tag sedan.
Citera
2008-01-13, 16:02
Bannlyst
Citat:
Du kanske ska ta och läsa på lite innan du försöker hitta på egna historier.

Menar du på fullaste allvar att det jag skrev inte är en korrekt beskrivning av den officiella konspirationsteorin?
Citera
2008-01-13, 16:17
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Menar du på fullaste allvar att det jag skrev inte är en korrekt beskrivning av den officiella konspirationsteorin?

Det jag menar är att du kan sluta med dubbelmoralen.

1) Jag tror inte på det regeringen säger.
2) Rumsfeldt "råkade" säga att planet blev nerskjutet, nej men det tror jag på.
Citera
2008-01-13, 16:25
Bannlyst
Citat:
2) Rumsfeldt "råkade" säga att planet blev nerskjutet, nej men det tror jag på.

Jag har inte använt det som ett argument för att amerikanska militären skulle ha skjutit ned flight 93 över Shanksville.

Det här är ett mycket starkare argument.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2002/08/26/911_shanksville_crash_sak.jpg

Visst är det ett litet sött håll i marken fast knappt några flygplansdelar alls.

Sen hittar man vrakdelar flera miles därifrån.
http://killtown.911review.org/flight93/debris.html
Citera
2008-01-13, 16:33
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Jag har inte använt det som ett argument för att amerikanska militären skulle ha skjutit ned flight 93 över Shanksville.

Det här är ett mycket starkare argument.
http://gfx.dagbladet.no/nyheter/2002/08/26/911_shanksville_crash_sak.jpg

Visst är det ett litet sött håll i marken fast knappt några flygplansdelar alls.

Sen hittar man vrakdelar flera miles därifrån.
http://killtown.911review.org/flight93/debris.html

Ja just ja , alla delar skulle ju samlats i en liten ring och säkerligen blivit utmärkt med vad det var för del också.

Inte omöjligt att dom hittar flygplansdelar flera miles därifrån.

Du kan ju fundera på varför USA/NWO eller vilka du tror ligger bakom skulle lägga delar flera miles i från.

Där konspirationsteorierna går in går vettet ut har man ju sett mer än en gång.

Ta och undersök lite innan du börjar fundera på konspirationer.
Citera
2008-01-13, 16:40
Bannlyst
Citat:
Inte omöjligt att dom hittar flygplansdelar flera miles därifrån.

I synnerhet inte om man sätter en fet AMRAAM missil rätt in i planet. *BOOOOM* och sen flyger det delar över allt.

Citera
2008-01-13, 16:44
Medlem
Targenors avatar
Citat:
I synnerhet inte om man sätter en fet AMRAAM missil rätt in i planet. *BOOOOM* och sen flyger det delar över allt.

Ja det måste ju vara sant eftersom Rumsfelt sa det.
Citera
2008-01-13, 17:00
Bannlyst
Men vad du spånar på saker som jag inte har sagt. Tack och lov så har FB funktionen "ignore". Gott slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in