2007-04-16, 23:17
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
försöksdjur det finns video klipp i 9-11 mysteris när det hörs. inget snack om saken det hörs, finns andra klipp med där det hörs. det hörs för fan till och med innna kollapsen finns klipp där det hörs mer än en gång långt innan det kollapsar...

Länk?
Citera
2007-04-16, 23:20
Bannlyst
Erik, varför skulle jag bry mig om historia som inte är vigtig?. det är precis sånt jag läser om RIGTIG historia så tror inte det jag som kommer välja fel sida när saker gå ner, nog du isåfall om du inte vet nåt om historia utöver vad hjärntvättnings skol systemet lär ut, man lär sig INTE att överleva i skolan, efter man gåt ut skolan har man INGET begrepp om värkligheten. jag läser rigtig historia och har det, och när tiden kommer inom en snar framtid e det vigtigt och veta vilken sida att stå på hehe illuminati maffain styr världen, bankerna i usa säger för fan att dom ska sätta reglerna för världen!, dom säger det för dom vet ingen läser böker där det står. och det e sorligt att du litar så mycket på media. media är kontrollerat av högre makter vet du inte det?. operation mockingbird, saker är värre idag. och globalisterna äger alla media kannler i america, dom e ägda av 4 företag och dom äger alla dom 4
Citera
2007-04-16, 23:25
Bannlyst
Försöksdjur. http://www.youtube.com/watch?v=wy2RoMb9AAY och http://www.youtube.com/watch?v=MDSGm2jhdA0 man hör bomber tydligt!
Citera
2007-04-16, 23:32
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
SLOB, dom skapades inte av pankak teorin, och det är kännetecken av bomber. dom hade inte skapat annars.

Och ingen har påståt att de skapades av "pankak teorin" och nej, de behövde inga bomber för att ske.

/S
Citera
2007-04-16, 23:32
Bannlyst
SLOB. Nej jag vet. men då måste du tycka det är väldigt konstigt
Citera
2007-04-16, 23:34
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
och vilken kraft kan skjuta ut stål 300 meter åt sidan förutom bomber vilken?.
(...)
The fact that the towers collapsed into their own footprints,

Å ena sidan, stål, människor och bråte skjuts iväg 300 meter åt sidorna, å andra sidan föll tornen prydligt ner i sina egna fotavtryck...

Damned if you do, damned if you dont.

/S
Citera
2007-04-16, 23:36
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Erik, varför skulle jag bry mig om historia som inte är vigtig?. det är precis sånt jag läser om RIGTIG historia så tror inte det jag som kommer välja fel sida när saker gå ner, nog du isåfall om du inte vet nåt om historia utöver vad hjärntvättnings skol systemet lär ut, man lär sig INTE att överleva i skolan, efter man gåt ut skolan har man INGET begrepp om värkligheten. jag läser rigtig historia och har det, och när tiden kommer inom en snar framtid e det vigtigt och veta vilken sida att stå på hehe
Usch vad jag mår dåligt över att läsa detta. Jag skulle vilja anmäla dina gamla lärare till skolverket!
Utan att du vet om det resonerar du på exakt samma sätt som nazisterna!

Jag kan förstå att du är irriterad på skolsystemet - för är man 20 år och stavar och argumenterar som du gör så har något gått snett.

En fråga bara. Varför iscensatte USA attacken mot sig själva? Vilket var deras syfte?
Citera
2007-04-16, 23:37
Bannlyst
SLOB. vad pratar du om?. byggnaden trillade rakt ner genom luften utan nåt tog emot, det vet du. vad har det med saken att göra att stål sköts ut 300 meter i luften precis när den kollapsa??..

Inte fåt svar heller, VILKEN kraft kan skjuta ut stål 300 meter åt sidan förutom bomber?

En annan fråga, om world trade kollapsa på 10 sekunder.

Det betyder att en 10 vånings hus hade kollapsat på 1 sekunder, GÅR DET?? utan bomber????
Citera
2007-04-16, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
En fråga bara. Varför iscensatte USA attacken mot sig själva? Vilket var deras syfte?

Vilket visar att du inte vet så mycket om historia och vad som håller på att hända i världen, som jag tänkte med.

För att komma närmare deras mål, polis stad. Makt.

Genom att skrämma skiten ur folket får man dom att ge upp sin frihet för säkerhet när man ger upp sin frihet för säkerhet förlorar man båda

har du aldirg hört om The Project for the New American Century ?

och erik har usa dödat sin egen befolkning för ??? och sponsrat terrorism ?
Citera
2007-04-16, 23:48
Bannlyst
Erik läs detta

I dokumentet Återuppbyggnaden av Amerikas Försvar från september 2000 står följande:

"USA har i decennier strävat efter att ha en mer permanent roll i Persiska gulfens regionala säkerhet." [...] "Kärnan för den transformerade Amerikanske militären är att slåss hårdfört och vinna multipla samtida stora krig." [...] "Den strategiska transformeringen av den Amerikanska militären till en imperialistisk kraft av global domination skulle kräva en enorm ökning i försvarsspenderingar" [...] "Processen för transformeringen kommer troligen att vara lång, i frånvaron av någon katastrofisk och katalyserande händelse, som ett nytt Pearl Harbor".

Detta dokument är signerat av bl a Dick Cheney, Donald Rumsfeld och Paul Wolfowitz.

The Project for the
New American Century (PNAC) document, produced a year before 9/11, says that their blueprint for
conquest or their "process of transformation" was likely to be long and slow" absent some catastrophic and
catalyzing event -like a new Pearl Harbor". And what happened at just the right moment to advance their
plans dramatically? 9 /11. The American Free Press asked Christopher Maletz, assistant director of the
PNAC, what was meant by the need for" a new Pearl Harbor". He said they needed more money to
increase the defense budget for new arms and future capabilities. "Without some disaster or catastrophic
event the politicians and the military would have not have approved this", Maletz said. Thanks to 9/11,
Congress allocated $40 billion to fund the 'war ( on terrorism' and the 2002 military budget alone
was,$34S.7 billion with further massive rises to come. This is exactly what the PNAC document called for
and, because of 9/11 it is happening. Coincidence? Can a Whale fit in a matchbox?
Citera
2007-04-16, 23:57
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Usch vad jag mår dåligt över att läsa detta. Jag skulle vilja anmäla dina gamla lärare till skolverket!
Utan att du vet om det resonerar du på exakt samma sätt som nazisterna!

Jag kan förstå att du är irriterad på skolsystemet - för är man 20 år och stavar och argumenterar som du gör så har något gått snett.

Det är förvisso intressant att kalla Watergate för oviktigt... men det är väl för att han inte känner till något om det. Om han vill gotta sig åt korrupta amerikanska politiker (som givetvis försäkrar att de inte är några bovar) så är väl Watergate som kattmynta med LSD i.

Jösses. Men jag tror ändå en del på min trollteori. Det går bara inte att vara så fullständigt oförmögen att ta in intryck från verkligheten.
Citera
2007-04-16, 23:59
Medlem
Pads avatar
Citat:
SLOB. vad pratar du om?. byggnaden trillade rakt ner genom luften utan nåt tog emot, det vet du. vad har det med saken att göra att stål sköts ut 300 meter i luften precis när den kollapsa??..

Kanske att hela byggnaden skulle fallit betydligt osnyggare om det var bomber som skvätte omkring prylar.

Citat:
Inte fåt svar heller, VILKEN kraft kan skjuta ut stål 300 meter åt sidan förutom bomber?

Tja, explosioner kanske? Eller enorm rörelseenergi?

Citat:
En annan fråga, om world trade kollapsa på 10 sekunder.

Det betyder att en 10 vånings hus hade kollapsat på 1 sekunder, GÅR DET?? utan bomber????

Hoppsan, IG på fysiken också ser jag... Nej, det betyder det inte. Slå upp vad acceleration är för något och återkom sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in