Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Och frågan när skulle dom placerat det är löjlig. Jag vet att ni själva vet att det inte är omöjligt under dom 31 åren. folk som jobbar i world trade sover ibland på natten oxå!. Va jag där och såg var dom placera det? Nej, är det uppenbart från bevisen vi disskuterat här att bomber användes? Ja, så nångång la dom dit bomber.
...
träningarna som förvirade norad är inte alls vigtiga heller eller?. det är bara en slump dom hade träningarna som utspela samma sak samma tid och år innan och bush och andra säger att dom inte hade kunat tänka sig en sån attack på en sån stor skala?, när dom hade träningarna på just det samma dag och år innan.
Är det en slump att dom hade träningarna på londonbombningarna som förvirade? eller är det en smart teknik för dom som låg bakom att använda sig av?. Ni får komma fram till det själva.
...
Byggnaden hade inte kunat falla rakt ner genom luften utan något tog emot om inte HÖGA temperaturer och bomber tog bort ALLT, tror man nåt annat tror man på rigtigt galna teorier.
Ska vi rota lite i alla påståenden kring dessa övningar nu?
Skicka upp lite länkar jag kan få glutta på...
Ang. dina argument om placeringen av bomberna så är det otroligt konstigt att du finner det löjligt att rota i hur det gått till.
I var och vart annat inlägg tjatar du om hur illa NIST gjort sin utredning. Men när det skall granskas ang. eventuella bomber så kan man hoppa över sådana oviktiga saker som hur dom hamnat där?
Hur går det ihop? Borde inte samma krav på granskning gälla alla teorier?
Skulle det kunna vara så att det helt enkelt inte finns någon teori om hur de hamnat där och att det därför är lättare att blajja och kalla det för larvigt?
När du sedan pratar om att man, citat: "tog bort ALLT". Menar du då att varje våning på 3 skyskrapor varit försedda med bomber?
Förstår du hur mycket sprängmedel vi pratar om isf?
Nåja. Låt oss nu kolla på bevisen för att övningar pågick 911 som simulerade attacker mot WTC och pentagon på den dagen och åren innan.
Jag är naturligtvis även intresserad av londonprylen men den kan du kanske ta i londontråden...