Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Tja, det verkar ju bättre det än att dra en slutsats om något som inte är helt och hållet bevisat.
Inte ett dugg. För skall du ha den taktiken så kommer du aldrig att få fram något. Du slänger ur dig saker som "explosionerna började efter att husen hade börjat falla", Loose Change säger att det var kontorsinredning och möbler som inte var större än 2 foot". "Det var smällt stål på GZ"
Du har ju inte bevisat detta. Men kräver att NIST tex. skall ta fram 100% säkra bevis. NIST har tagit fram 99,99999999% mer än vad du lyckats med hittills. Så du skall nog ställa samma krav på dig själv innan du kräver det av andra.
Citat:
Du missade förstås mina andra länkar där flera vittnen ordagrant sade sig ha sett smält stål.
Nej, men min kommentar var till DITT inlägg där DU länkade till en film, det var den jag kommenterade och sågade i strimlor. Eftersom det inte duger till något mer än att vi får reda på av 2 "vittnen" att det var 1000°F och 1500°F på GZ.
Citat:
När vi nu vet att det officiella tiden är 10 sek och att du inte påstått det, men jag, så är det väl inte så mycket nytta att hitta sajten med 7 respektive 9 sek, eftersom den informationen i så fall inte stämmer. Eller hur? Du förnekar inte 10 sek hoppas jag?
Det borde du ha gjort pga att jag frågade dig ett flertal gånger.
Så, då vet vi den officiella tiden då? Tack vare mig. Jag hade till och med glömt det inlägget eftersom det var så pass långt bak. Själv är bästa dräng heter det ju.
Du vet inget ännu, eftersom du inte till 100% visat oss den officiella tiden.
Ingen länk eller referens, som vanligt alltså då det gäller dig. Du som skall ha allt 100% bevisat, men när det ställs krav på dig då fallerar du rejält.
Varför skall jag visa upp en officiell tid då jag ALDRIG hänvisat till en sådan?
Din retorik fungerar inte riktigt, istället för att medge dina misstag (och dom är många) så attackerar du dom som ställer frågor till dig. (moget)
Citat:
Jag hittade vad jag sökte och du brydde dig om att läsa posterna som skrevs igår, snopet va?
http://69.28.73.17/thornarticles/powerdown.html
Detta är inget bevis.
Och eftersom den länken redan är sänkt i sjön så tänker jag inte kommentera den mer än att jag håller med Majava och SLOB om att den inte håller som bevis. Fast du skall ha cred att du plockade fram något i alla fall, fast innehållet var knappast bättre än dina referenser till Loose Change som du hade förut.
Citat:
Vilka pengar? Virtuella, eller snackar vi Paypal?
"Cash is king." 700:- har jag tjänat på dina "icke-svar" när jag nått upp till 1000:- skall jag donera dom till någon utbildning för logiskt tänkande, så vi slipper fler av din sort.
Citat:
Får jag fråga dig några enkla frågor?
A.Varför säger man att NIST är köpta av regeringen?
B.Varför litar man inte på NIST?
C.Varför hånar man NIST öppet?
Du har ju inte visat någon undersökning som säger just detta.
Så dina frågor blir omöjliga eftersom du inte har svaren till dom själv.
Dina länkar om undersökningar visade INTE att NIST var med i frågeställningen. Lika jäkla idiotiskt som att fråga svenska folket vad man tycker om det svenska vägnätet och sedan hävda att 47% tycker rovdjursstammen är för stor. Bara för att det är den svenska regeringen som är ansvarig i båda fallen.
Lär dig lite om undersökningar då det gäller urval och statistik.
Men återkom gärna om du hittar en undersökning som gäller vad det amerikanska folket tycker om NIST.