Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Många sajter anger 2000°F, men det kanske är fel?
Om du använder 2000°F för att bevisa smält stål så är det fel, anger du siffran för att visa hur varmt det kan har varit så är det rätt.
Citat:
Jag förutsatte att det inte var bevisat om det fanns smält stål eller inte på GZ (och det är det fortfarande inte), och om det inte använts Thermite så måste det brunnit och uppnåtts väldigt höga temperaturer i så fall för att få fram smält stål, som andra också lade fram, den så kallade kolmile effekten. Men det förstod du aldrig?
Så det var därför du skrev detta:
Citat:
Det måste brunnit intensivt eftersom man hittade smält stål på ground zero.
Medger du att det du skrev var fel? Eller vill du att jag skall vinna mer pengar på ditt beteende?
Citat:
Och vad var de officiella tiderna? Jag måste fått 7 respektive 9 sek någonstans ifrån, det var därför som jag frågade om officiella tiderna. Igen, bara en förfrågan och inget att hänga upp sig på, ta det nu bara lite lugnt så går det säkert så bra så skall du se.

Antagligen så har jag citatet i en text fil som jag aldrig postade, men trodde jag hade gjort det eftersom jag postar det mesta jag skriver i Notetab Pro. Men det sade jag ju förut? (om du var uppmärksam).
Då då var detta som du skrev fel då?
Citat:
Jodå, jag har gjort ett inlägg där jag skriver 7 sek för det första tornet och 9 för andra. Eller rättare sagt att jag läst det, så det är ett citat.
Men det är ju just detta som är grejen med det hela. Detta har jag redan skrivit om. Jag har gett dig en länk till en uträkning en gång i tiden.
Den bevisar att skillnaden mellan frittfall och den verkliga tiden är 0,54 sekunder. Jag frågade då och jag frågar nu igen. Kan du se skillnaden på den tiden framför en bildskärm på den dålig kopia på något du hittat på nätet?
Du har ju skrivit detta däremot.
Citat:
Den tid det tog för WTC tornen att rasa var samma tid som fritt fall i vacuum. 10 sek. Och det kan inte bestridas eftersom det är den faktiska tiden det tog för tornen att rasa. Officiellt.
Här påstår
DU att det är en officiell siffra med 10 sekunder.
Bra, då vill jag ha den länken till det dokumentet samtidigt som du ger mig och Majava dom dokument som visar att Loose Change har BEVIS för sina teorier och sen vill jag ha dom citaten som säger 7 och 9 sekunder också.
Det är ok att klistra in dom samtidigt.
Citat:
Snälla nån, lilla ElGiganten, vad skrev jag? Du kanske borde lära dig läsa? Var det ett citat? Just det, det var ett citat. Nu skall vi bara ta det lite lugnt och inte brusa upp. Skall jag dementera ett citat?, och det menar du, på fullt allvar?
Suck! Om jag citerar något, har jag då hävdat att.........
A.Det ÄR så?
B.Att jag säger mig ha bevis för att det är så?
Du skrev exakt detta.
Citat:
Jodå, jag har gjort ett inlägg där jag skriver 7 sek för det första tornet och 9 för andra. Eller rättare sagt att jag läst det, så det är ett citat.
Då jag har frågat efter det inlägget, men du har ju medgett att det inte existerat då är det naturliga att du plockar fram citatet DU hävdar dig ha, eller ett hemskt alternativ är att du medger ditt misstag och tar till baka detta. Mer pengar för mig att tjäna.
Citat:
Suck! Att misstro WTC attentatet är automatiskt att misstro NIST. Man kommer inte att tro på vad NIST säger. Men det förstod du? Jag kan ta fram mängder med såna sidor där man bara skrattar åt NIST och kallar deras rapport för bra toalettpapper om du vill. De är "köpta av regeringen" osv. Men det fattade du? Om inte, välkommen till den verkliga världen.
Du försöker nu rädda dig ur den dyngpöl du sitter i, vanligt folk vet inte vad NIST är för något över huvudtaget. Det som är en misstro är mot regeringen och om HUR dom hanterade detta. Detta hade du också vetat om du läst "the 9/11 comission report". Där tas dom flesta misstag upp och redovisas, rekommendationer om hur arbetet skall se ut erfter alla förändringar man var tvungen att göra efter 9/11.
Folk har fått sparken från fler myndigheter efter 9/11 eftersom dom inte skött sitt jobb. "the 9/11 comission report" visar på ett flertal fel som begicks.
Så någon speciell misstro mot NIST existerar inte i dina undersökningar eftersom NIST överhuvudtaget INTE nämns.
Var det inte du som ville har 100% bevis för saker. Men det kanske bara gäller andra när dom skall visa dig saker?