2025-08-19, 18:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Som jag sa så är jag 100% ombord på den officiella versionen,
Det är noterat.

Citat:
men det finns absolut ingen möjlighet för mig att verifiera sanningshalten i att de fortfarande håller på att identifiera offren efter 9/11 attacken.
Precis. Och varför finns inte den möjligheten, tror du?

Citat:
Jag tror på det helt enkelt.
Precis. Men då skriver du också det. Att du tror det. istället för att presentera det som verifierbara fakta.

Tack.
Citera
2025-08-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Det är noterat.

Precis. Och varför finns inte den möjligheten, tror du?

Precis. Men då skriver du också det. Att du tror det. istället för att presentera det som verifierbara fakta.

Tack.

Och då TROR du att bevisningen förstörts/hemligstämplats?
Citera
2025-08-19, 18:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Tack.
Om inte länkarna du fick ovan räcker, 2 veckor gamla, som visar att det ännu pågår identifieringar löpande, och till och med namnger flera nyidentifierade offer - ja då räcker förstås ingenting…

https://www.nyc.gov/site/ocme/news/cm0325/mayor-adams-chief-medical-examiner-dr-graham-three-new-identifications-world-trade?
Citera
2025-08-19, 21:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Och då TROR du att bevisningen förstörts/hemligstämplats?
Signaturen Västkustskt skrev följande:
men det finns absolut ingen möjlighet för mig att verifiera sanningshalten i att de fortfarande håller på att identifiera offren efter 9/11 attacken.
Om du nu till skillnad från Västkustskt menar att det faktiskt går att verifiera, be my guest.

Jag finns kvar här.
Citera
2025-08-19, 22:01
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Signaturen Västkustskt skrev följande:
Om du nu till skillnad från Västkustskt menar att det faktiskt går att verifiera, be my guest.

Jag finns kvar här.
Du missuppfattade det jag skrev. Jag menade att jag kan personligen inte resa till USA och gå igenom deras sparade material från attacken eller se med egna ögon när de jämför tandkort med käkar de hittat eller när de analyserar DNA-prov osv.

Det är precis som för dig, du har inte med egna ögon verifierat de sakerna vi diskuterar i de trådar du är med i.
Senast redigerad av Västkustskt 2025-08-19 kl. 22:15.
Citera
2025-08-19, 22:22
Avstängd
Citat:
Du missuppfattade det jag skrev. Jag menade att jag kan personligen inte resa till USA och gå igenom deras sparade material från attacken eller se med egna ögon när de jämför tandkort med käkar de hittat eller när de analyserar DNA-prov osv.

Det är precis som för dig, du har inte med egna ögon verifierat de sakerna vi diskuterar i de trådar du är med i.
Menar du att du skulle kunna verifiera "identifieringarna" om du befann dig i USA?

Hur då?
Citera
2025-08-19, 22:31
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Menar du att du skulle kunna verifiera "identifieringarna" om du befann dig i USA?

Hur då?
Jag behöver ingen verifiering, jag är 100% nöjd med den officiella versionen av hur 9/11 gick till.
Citera
2025-08-19, 22:33
Avstängd
Citat:
Jag behöver ingen verifiering, jag är 100% nöjd med den officiella versionen av hur 9/11 gick till.

Du skrev:
Jag menade att jag kan personligen inte resa till USA och gå igenom deras sparade material från attacken eller se med egna ögon när de jämför tandkort med käkar de hittat eller när de analyserar DNA-prov osv.
Så min fråga kvarstår:

- Menar du att du skulle kunna verifiera "identifieringarna" om du befann dig i USA?

Hur då?
Citera
2025-08-19, 22:37
Medlem
Västkustskts avatar
Det finns en sak som jag funderat på.

Om det var CIA eller Mossad som ordnade den här attacken, varför gav de då inte kaparna bättre vapen?

Hur är det möjligt att kaparna bara fick kartongknivar?

Viktigaste delen i attacken har sämst vapen. Hade passagerarna i nåt plan övermannat kaparna så hade det varit kört för konspirationsledarna.
Citera
2025-08-19, 22:43
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Du skrev:
Jag menade att jag kan personligen inte resa till USA och gå igenom deras sparade material från attacken eller se med egna ögon när de jämför tandkort med käkar de hittat eller när de analyserar DNA-prov osv.
Så min fråga kvarstår:

- Menar du att du skulle kunna verifiera "identifieringarna" om du befann dig i USA?

Hur då?
Jag vet inte ens varför jag skulle bry mig. Om du inte tror på informationen i länkarna så gör du inte det, jag bryr mig inte. Det är tillräckligt verifierat för mig, jag tror på dom.

Om det finns fel i länkarna, bemöt dem istället.
Citera
2025-08-19, 22:59
Avstängd
Citat:
Det finns en sak som jag funderat på.

Om det var CIA eller Mossad som ordnade den här attacken, varför gav de då inte kaparna bättre vapen?
Därför att de inte fanns med på planen när de kapades remote?

Citat:
Hur är det möjligt att kaparna bara fick kartongknivar?
De var tvungna att ljuga ihop det, givet att riktiga knivar eller t.ex. skjutvapen i så fall hade upptäckts i incheckningen.

Citat:
Viktigaste delen i attacken har sämst vapen. Hade passagerarna i nåt plan övermannat kaparna så hade det varit kört för konspirationsledarna.
Igen, så länge ledarna för konspirationen också kontrollerar 'utredningarna' så är det enkelt att mörklägga det hela.

Du fattar fortfarande inte det?

Känner du till begreppet:
- Det är segrarna som skriver Historien.
Konstigare än så är det inte.
Citera
2025-08-19, 23:13
Avstängd
Citat:
Jag vet inte ens varför jag skulle bry mig. Om du inte tror på informationen i länkarna så gör du inte det, jag bryr mig inte. Det är tillräckligt verifierat för mig, jag tror på dom.
Ok, jag omformulerar. Menar du att vem som helst i USA skulle kunna verifiera det som din artikel påstår = få tillgång till hela beviskedjan, från och med fyndet av kropp/-delar på respektive haveriplats, vidare genom alla led i signerade spårbarhetskedjor, till det att prover tas från kropp/-del av identifierad provtagare och att hela provtagningen dokumenteras och signeras för att slutligen publiceras av ansvariga utredare?

Dvs, det är vad som normalt måste ske om DNA ska kunna utgöra forensisk bevisning i ett mordfall.

Men givet att det inte inleddes en gängse brottsutredning som därpå utgjorde underlaget i en gängse rättsprocess, så är inte det här möjligt.

Vilket ger att vi antingen litar blint på ansvariga myndigheter alternativt inte litar blint på ansvariga myndigheter.

Givet ovan, nämn ETT skäl till att vi ska lita blint på ansvariga myndigheter när det kommer till 9/11.

ETT skäl.

Citat:
Om det finns fel i länkarna, bemöt dem istället.
Igen, det är inte min uppgift att leta källstöd (som inte finns) bakom din länk (singular).

Det är din uppgift, om du nu insisterar på att du har rätt i ditt påstående om att kroppar från 9/11 "fortfarande identifieras".

Gör du det? Insisterar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in