Citat:
Ursprungligen postat av
Västkustskt
Jag vet inte ens varför jag skulle bry mig. Om du inte tror på informationen i länkarna så gör du inte det, jag bryr mig inte. Det är tillräckligt verifierat för mig, jag tror på dom.
Ok, jag omformulerar. Menar du att vem som helst i USA skulle kunna verifiera det som din artikel påstår = få tillgång till hela beviskedjan, från och med fyndet av kropp/-delar på respektive haveriplats, vidare genom alla led i signerade spårbarhetskedjor, till det att prover tas från kropp/-del av identifierad provtagare och att hela provtagningen dokumenteras och signeras för att slutligen publiceras av ansvariga utredare?
Dvs, det är vad som normalt måste ske om DNA ska kunna utgöra forensisk bevisning i ett mordfall.
Men givet att det inte inleddes en gängse brottsutredning som därpå utgjorde underlaget i en gängse rättsprocess, så är inte det här möjligt.
Vilket ger att vi antingen litar blint på ansvariga myndigheter alternativt
inte litar blint på ansvariga myndigheter.
Givet ovan, nämn ETT skäl till att vi ska lita blint på ansvariga myndigheter när det kommer till 9/11.
ETT skäl.
Citat:
Om det finns fel i länkarna, bemöt dem istället.
Igen, det är inte min uppgift att leta källstöd (som inte finns) bakom din länk (singular).
Det är din uppgift, om du nu insisterar på att du har rätt i ditt påstående om att kroppar från 9/11 "fortfarande identifieras".
Gör du det? Insisterar?