2017-12-28, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Vilka konsekvenser ett avslöjande om att det bland världens fysiker råder konsensus att WTC sprängdes den 11/9 skulle få? Tjaaa, för det första skulle du avslöja hela konspirationen och lyfta fram argument som ingen truther lyckats med på över 16 år. Eftersom det dessutom rör sig om en majoritet av världens alla fysiker skulle de nog dessutom gå rätt säkra då USA (hur onda de än kan tänkas vara) inte skulle ta livet av majoriteten av världens fysiker.
Vad tror du skulle hända med USA om det avslöjades vara ett inside Job?
Citera
2017-12-28, 20:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Förstår du inte vilka konsekvenser ett avslöjande skulle få?
Nej inte riktigt, det finns ju organisationer som A&Efor911truth, pilots for truth och individer som Dr Hulsey som påstår liknande saker utan att råka ett dugg illa ut.
Citera
2017-12-28, 20:44
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Om det nu är USA:s säkerhet/framtid du är orolig för så är det ju jävligt märkligt att du inte håller käft om denna konspiration istället för att försöka avslöja den.

Lider du/ni kanske av multipel personlighet? Jag skall avslöja dom!! Nej jag skall skydda dom! Nej skall avslöja dom!! Nej, jag skall skydda dom! Nej jag... Jag... Jag.... 120 meter stål är förintat på 5 sekunder!! Innan det blev förintat!! Det är fysiskt omöjligt att jag har fel!!
Citera
2017-12-28, 20:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Om det nu är USA:s säkerhet/framtid du är orolig för så är det ju jävligt märkligt att du inte håller käft om denna konspiration istället för att försöka avslöja den.

Lider du/ni kanske av multipel personlighet? Jag skall avslöja dom!! Nej jag skall skydda dom! Nej skall avslöja dom!! Nej, jag skall skydda dom! Nej jag... Jag... Jag.... 120 meter stål är förintat på 5 sekunder!! Innan det blev förintat!! Det är fysiskt omöjligt att jag har fel!!
Att du, kurrekotte, inte fattar att det är just för att ”rädda USA’s (och därmed världens) framtid” en RIKTIG kriminalutredning av vad som hände 9/11 är helt nödvändig, förvånar mig inte ett skvatt.

För demokratin. För rättssamhället. För det internationella samfundet. För freden. För mänskliga rättigheter. För det öppna samhället. För planetens biosfär. För rättvisan.

För våra barn och deras barn.

Här finns det mycket viktigare saker att pyssla med, tänker kurrekotte.
Citera
2017-12-28, 21:15
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Att du, kurrekotte, inte fattar att det är just för att ”rädda USA’s (och därmed världens) framtid” en RIKTIG kriminalutredning av vad som hände 9/11 är helt nödvändig, förvånar mig inte ett skvatt.

För demokratin. För rättssamhället. För det internationella samfundet. För freden. För mänskliga rättigheter. För det öppna samhället. För planetens biosfär. För rättvisan.

För våra barn och deras barn.

Här finns det mycket viktigare saker att pyssla med, tänker kurrekotte.
Nu var det putteiblas spelade oro över hur det skulle gå för USA om han avslöjade vilka, påhittade fysiker, som håller med om hans trams om förintat stål som jag kommenterade.

Men låt inte det hindra dig från att gripa anklagelser ur tomma intet. Du har säkert anonyma vittnen som styrker dina påståenden om mig.
Citera
2017-12-28, 22:23
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Vad som skulle hända med de skyldiga, är vad som främst avses.
Exakt var i ovanstående citat som jag svarade på kan du utläsa någon oro för just dom skyldiga?

Tidigare var det en spelad oro för de stackars fysikerna.
Du vill jag ska avslöja andras identiteter angående denna ganska farliga fråga?
Att putteibla skulle ha varit orolig för dom skyldigas välbefinnande är helt enkelt bara något du ljugit ihop, som vanligt.

Citat:
Det räcker med att klicka din signatur och därpå ”hitta fler inlägg av kurrekotte” så har läsaren den informationen svart på vitt. Från den svarta ”källan” själv.
Japp, så det är bara att låta folk som är intresserade göra det, istället för att du skall sitta här och ljuga om vad man då hittar. Det är off-topic och dessutom ungefär lika sant som dina vanliga påståenden. Dvs, kan innehålla spår av sanning, men oftast inte ens det.

Den som är intresserad kan som sagt kolla upp det själv, helt utan att du behöver "hjälpa till", alls.
Citera
2017-12-29, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Nu var det putteiblas spelade oro över hur det skulle gå för USA om han avslöjade vilka, påhittade fysiker, som håller med om hans trams om förintat stål som jag kommenterade.

Men låt inte det hindra dig från att gripa anklagelser ur tomma intet. Du har säkert anonyma vittnen som styrker dina påståenden om mig.
Spelade oro?
Jag bara förklarade varför detta inte får avslöjas, oavsett vem eller hur.
Det skulle bli oöverskådliga konsekvenser.
Citera
2017-12-29, 00:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Spelade oro?
Jag bara förklarade varför detta inte får avslöjas, oavsett vem eller hur.
Det skulle bli oöverskådliga konsekvenser.

Men det måste ju redan ha avslöjats om du vet att det råder konsensus kring det? Eller har majoriteten av världens alla fysiker var och en kontaktat dig personligen och berättat vad de tror i största förtroende er emellan?
Citera
2017-12-29, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Men det måste ju redan ha avslöjats om du vet att det råder konsensus kring det? Eller har majoriteten av världens alla fysiker var och en kontaktat dig personligen och berättat vad de tror i största förtroende er emellan?
Allt jag säger är att det råder konsensus om att 120 meter stålskelett inte försvinner på 5 sekunder om inte stålet sprängs bort eller på annat sätt förintas.
Citera
2017-12-29, 00:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Allt jag säger är att det råder konsensus om att 120 meter stålskelett inte försvinner på 5 sekunder om inte stålet sprängs bort eller på annat sätt förintas.

Ja, och det är det vi bett dig visa nu ett tag, men det liksom slingras istället...
Citera
2017-12-29, 00:22
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Det du säger har alltså inget med 911 att göra?

Kunde du inte sagt det från början? Och kan du inte nu när detta är förtydligat, ta tillbaka dina felaktiga påståenden om att det hade med 911 att göra?

Är du förresten helt säker på att du inte försöker byta ämne och på så vis slippa ta ansvar för att du ljugit om vad världens "fysiker" anser?
Citera
2017-12-29, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja, och det är det vi bett dig visa nu ett tag, men det liksom slingras istället...
Fråga valfri fysiker eller liknande just den frågan:
Kan 120 meter stålskelett bara falla ihop rakt nedåt så att ingenting blir kvar på 5 sekunder utan att stålet sprängs bort eller på annat sätt förintas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in