2017-12-27, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilka är det? Minst två namn behöver vi alla fall, det kan ju knappast råda konsensus mellan en person..
Jag kan inte ens namnge fysiker som tror att Riemanns zetafunktion korrelerar med den reella fysiken.
Ändå råder det konsesus om det inom kvantfysiken.
Citera
2017-12-27, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteibla
Jag kan inte ens namnge fysiker som tror att Riemanns zetafunktion korrelerar med den reella fysiken.
Ändå råder det konsesus om det inom kvantfysiken.

Fast här har du ju varit oerhört exakt och sagt att alla fysiker som sett filmen håller med dig. Då måste du väl veta vilka dessa är?
Citera
2017-12-27, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Fast här har du ju varit oerhört exakt och sagt att alla fysiker som sett filmen håller med dig. Då måste du väl veta vilka dessa är?
Nej jag bara antar att en fysiker har tillgodogjort sig utbildningen.
Citera
2017-12-27, 17:48
Medlem
Citat:
Nej jag bara antar att en fysiker har tillgodogjort sig utbildningen.

Aha. Så när du påstår att konsensus råder bland fysiker att de håller med dig så är det en 100-procentig gissning eftersom du inte vet en enda fysiker som håller med dig. Då vet jag!

Ha en fin afton!
Citera
2017-12-27, 18:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Så får du väl inte fråga?
Jag vill absout förbli anonym.
Ok, sorry var absolut inte meningen att rota i din identitet. Tänkte bara att du borde känna till några fysiker som höll med dig om du själv var utvbildad inom området samt att du inte gärna kunde veta vad fysiker förväntas tillgodogöra sig om du inte själv genomgått utbildningen.
Men du kanske bara gissade?
Citera
2017-12-27, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ok, sorry var absolut inte meningen att rota i din identitet. Tänkte bara att du borde känna till några fysiker som höll med dig om du själv var utvbildad inom området samt att du inte gärna kunde veta vad fysiker förväntas tillgodogöra sig om du inte själv genomgått utbildningen.
Men du kanske bara gissade?
Du vill jag ska avslöja andras identiteter angående denna ganska farliga fråga?
Citera
2017-12-27, 19:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du vill jag ska avslöja andras identiteter angående denna ganska farliga fråga?

Ja tack gärna - om du påstår att det råder konsensus så vore det ju bra om du kunde visa åtminstone två personer som påstår samma sak... Om det är "farligt" att tycka så får du väl visa varför det skulle vara farligt istället.. Vi vet ju båda var det slutar - du påstår att alla som har så "farliga" åsikter kommer dö - du kan inte förklara varför - och du har inte det minsta belägg för ditt fåniga konsensus-påstående.
God fortsättning!
Citera
2017-12-28, 03:11
Moderator
306 Inlägg om Hani Hanjours och de misstänkta kaparnas flygkunskaper utbrutna till egen tråd:
(FB) Hani Hanjours flygkunskaper.

/Moderator
Citera
2017-12-28, 03:22
Bannlyst
Citat:
Ja tack gärna - om du påstår att det råder konsensus så vore det ju bra om du kunde visa åtminstone två personer som påstår samma sak... Om det är "farligt" att tycka så får du väl visa varför det skulle vara farligt istället.. Vi vet ju båda var det slutar - du påstår att alla som har så "farliga" åsikter kommer dö - du kan inte förklara varför - och du har inte det minsta belägg för ditt fåniga konsensus-påstående.
God fortsättning!
Förstår du inte vilka konsekvenser ett avslöjande skulle få?
Citera
2017-12-28, 09:33
Medlem
Citat:
Förstår du inte vilka konsekvenser ett avslöjande skulle få?

Vilka konsekvenser ett avslöjande om att det bland världens fysiker råder konsensus att WTC sprängdes den 11/9 skulle få? Tjaaa, för det första skulle du avslöja hela konspirationen och lyfta fram argument som ingen truther lyckats med på över 16 år. Eftersom det dessutom rör sig om en majoritet av världens alla fysiker skulle de nog dessutom gå rätt säkra då USA (hur onda de än kan tänkas vara) inte skulle ta livet av majoriteten av världens fysiker.
Citera
2017-12-28, 12:11
Medlem
Det här låter helt jävla sjukt, jag vet men jag är lika säker på att det är sant.

Vi kommer få reda på bakgrunden till 9/11 och varför. Har tidigare beskrivit att det framförallt var saduarabien som låg bakom och syftet var olja och transporter. Det stämmer men det är inte hela bilden.

Ett annat mål som kanske var större är ( och hej och hå, nu kommer det.... ) att skydda en ond och totalt skruvad religion som har extremt inflytande.

All övervakning som man dragit igång med, den är inte för att jaga terrorister. Den finns där för att skydda en speciell religion. De stora jättebolagen inom sociala medier är också verktyg för det här.

Be mig inte förklara, det kommer ändå snart att spridas för "deep state" (den religion jag pratar om) har förlorat. De har knäckt toppen.

Problemet nu blir bara att försöka få folk att ta in det för verkligheten är fantastiskt skruvad
Citera
2017-12-28, 13:09
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det här låter helt jävla sjukt, jag vet men jag är lika säker på att det är sant.

Vi kommer få reda på bakgrunden till 9/11 och varför. Har tidigare beskrivit att det framförallt var saduarabien som låg bakom och syftet var olja och transporter. Det stämmer men det är inte hela bilden.

Ett annat mål som kanske var större är ( och hej och hå, nu kommer det.... ) att skydda en ond och totalt skruvad religion som har extremt inflytande.

All övervakning som man dragit igång med, den är inte för att jaga terrorister. Den finns där för att skydda en speciell religion. De stora jättebolagen inom sociala medier är också verktyg för det här.

Be mig inte förklara, det kommer ändå snart att spridas för "deep state" (den religion jag pratar om) har förlorat. De har knäckt toppen.

Problemet nu blir bara att försöka få folk att ta in det för verkligheten är fantastiskt skruvad
Det låter som en jättespännande ämne att starta en ny tråd om...

Sen att det förmodligen kommer att bli väldigt tyst när ingen kan, vill eller "vågar" prata om det är ett separat problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in