Citat:
Ursprungligen postat av
Maymon
Jag kikade inte så noga men det jag såg var att röken såg exakt likadan ut och att hela jävla bilen med motorblock och allt i stor sätt försvann.
Jag tycker du ska berätta vart din tro tar vid istället för att klanka ner på min.
Om du inte kikade så noga på filmen så kanske du inte ska skriva och påstå saker som om du var tämligen säker på det du skriver....?
Thermite är en tämligen okontrollerbar process som verkar i gravitationens riktning, vilket alltså gör det ytterst knepigt att kapa av vertikala pelare med Thermite....
Det hade du vetat om du kollat upp fakta om Thermite innan du lät fantasierna ta över.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maymon
Nej, nu ska bror duktig förklara som är så otroligt påläst om termit så att han är helt övertygad om att det inte kan ha använts i 9/11-attackerna på något sätt alls.
Se ovan, samt med tillägget att man ännu inte funnit minsta tecken på att Thermite förekommit vid attackerna. Inga synliga tecken och inte heller några som helst spår av de specifika kemiska ämnen som Thermate lämnar har kunnat hittats.
Jones och Harrit, som är jubelkorkade konspirationstroende som bevisats ljuga och förvränga kända fakta, har hittat rost och svavel som finns i massor i rasmassorna efter järn skärbränning och gipsskivor. Alltså inget unikt alls utan precis det man kan förvänta sig att finna på platsen
Citat:
Ursprungligen postat av
Maymon
Ja, det var förmodligen Zaphod Beeblebrox som flög förbi i hjärtat av guld och tryckte på den oändliga osannolikhetsdriften. Det kan faktiskt stämma, jag börjar hålla med dig.
Och
här är faktiskt beviset på att du hade rätt.
Det är tydligt att du har ont om seriösa argument och istället börjar tramsa...
Du lägger alltså in en bild där det kan ses att det brinner genom fönstren? Ok, är det den enda bilden på bränderna i denna byggnad? Finns det fler som visar större bränder? Finns det vittnesuppgifter från andra, t ex brandmän, som säger att det var stora och allvarliga bränder?
Om det inte varit några fönster på byggnaden, hade det inte brunnit alls då för man kunde ju då inte se branden genom några fönster...? Kan det brinna massor inne i en byggnad även om det inte kan ses genom några fönster för det helt enkelt är inre väggar vägen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Maymon
Nja, jag förnekar det där lika mycket som du och det finns det massor med bevis för på seriösa sidor på internet.
Ja det finns massor med seriösa bevis från seriösa källor, som visar att konspirationssidorna på nätet är proppfulla med lögner, även avsiktliga, och monumentala feltolkningar etc.
Och ändå så fortsätter du att bete dig precis som en korkad konspirationstroende, jag hoppas du är bättre än så....?