Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Har JAG någonsin yttrat dessa argument? Nej det har jag inte så tag det men den det berör!
Dessutom är det en jävla skillnad eftersom de som pratar om USA använder det som ett positivt argument medan de som pratar om araber, sandnegrer, toraborabor etc i 99 fall av 100 använder det nedsättande!
Jag kommer alltid anse att det är ett fittargunent att använda någons ursprung, religion, vistelseort eller liknande.
Jag hade en viss, efter tid och argumentation uppbyggd, respekt för dig fram till ikväll. Tyvärr tar du hamnat på absolut nollnivå igen där du ligger och skvalpar med de andra rasisterna.
Snälla, säg att du missförstod mig.
Har jag påstått att du yttrat dessa argument? Självfallet inte, dessa exempel drog jag upp i syfte att lägga tyngd till mitt antirasistiska ställningstagande gent emot att använda nationalitet som slagträ. Därutöver vänder jag mig emot din anklagelse om att använda amerikansk nationalitet som en slags positivism i förlåtande syfte, förutsatt att du med "de" menar mig.
Sedan förstår jag verkligen inte hur du kan likställa epitetet "sandneger" med Tora Bora-bo, ditt sinne verkar vara djupt försjunket i rasismens dunkel.
Angående din påstådda respekt för mig, detta argument har jag hört sedan jag först engagerade mig i denna avdelning, jag vet inte i vilken vakthundskola ni fick lära er att det var ett verksamt argument men jag kan garantera att när varenda vakthund upprepat det i 10 år förlorar det sin slagkraft. Detta svarade jag på ett närmast identiskt inlägg som ditt för cirka tre år sedan:
"Detta och varianter på samma tema kommer ju efter vart och vartannat inlägg jag gör i denna avdelning,
du verkade vettig men nu har du spårat ur, detta trodde jag inte om dig, en av få vettiga men detta är ju galet.
Vid pass nu borde jag ju redan ha sjunkit så lågt att ett nytt lågvattenmärke vore omöjligt, men du menar alltså att de dansande israelerna inte existerar?"
Till sist ska du få ett "pro-tip", det är mer effektivt att kalla mig antisemit än rasist.