2007-04-12, 13:22
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Efter det att ni har läst sidorna på nist raporten jag länka till är ni välkommna över till vår sida och vilja se en RIGTIG utredning och vilja få svar på alla frågor regeringen vägrat svara på angående 9-11. den officiella historian går emot vetenskap.

/M

Peka på ett ställe där den officiella historien går emot vetenskap.
Citera
2007-04-12, 13:29
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Efter det att ni har läst sidorna på nist raporten jag länka till är ni välkommna över till vår sida och vilja se en RIGTIG utredning och vilja få svar på alla frågor regeringen vägrat svara på angående 9-11. den officiella historian går emot vetenskap.

/M

Det är när jag ser såna där inlägg som jag får lust att starta en fejkad konspirationssida med pseudovetenskap och se hur många truthers som köper det rätt av utan att kolla upp det jag säger. Eller ännu bättre, spela in en youtubevideo... Du vet uppenbarligen inte vad källkritik är för något.
Nu ska jag åka bort några dagar, ha så roligt.
Citera
2007-04-12, 13:38
Bannlyst
Majava. gå tillbaka en sida till mitt inlägg. jag CITERA ALLT FRÅN NIST RAPORTEN och skrev vilka SIDOR det stog på. det är 7 sidor med lite text, tar 5 MINUTER att läsa. Den ända länken som va till en "truth" sida är den sista om att dom skicka stålet till kina, men det är SANT kolla upp det.

Ska ni vägra att gå in på nist raporten och kolla sidorna allt jag citera stog på?. Herregud!
Citera
2007-04-12, 13:43
Bannlyst
Hahahahah! majava säger att http://wtc.nist.gov/ inte är nist sida!. bara för att han blev motbevisad vågar han inte erkänna det.

Ser ni grabbar?, sa till er det handla om personliga problem. lol
Citera
2007-04-12, 13:54
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Majava. gå tillbaka en sida till mitt inlägg. jag CITERA ALLT FRÅN NIST RAPORTEN och skrev vilka SIDOR det stog på. det är 7 sidor med lite text, tar 5 MINUTER att läsa. Den ända länken som va till en "truth" sida är den sista om att dom skicka stålet till kina, men det är SANT kolla upp det.

Ska ni vägra att gå in på nist raporten och kolla sidorna allt jag citera stog på?. Herregud!
Idiot! Nu börjar jag bli trött på dig. Ta av skygglapparna! Du har bara lösryckt en massa citat från sina sammanhang i rapporten. Det står t.o.m. ovan på sidan i din första länk att inte ens flygplanen var ensamma om att ta ner byggnaden.

Med din logik skulle inte jag kunna slå ihjäl Tyson med en yxa. Min advokat skulle bara kunna säga -"min klient kan inte slå så hårt", varpå åklagaren skulle kunna säga -"jamen, han hade ju en yxa i handen" varpå min advokat kunde sagt -"ett slag i den hastigheten kan inte slå ihjäl Tyson".......YXAN!!!!!

Det där med Kina är gammalt. Det har vi diskuterat flera gånger tidigare. ANVÄND SÖKFUNKTIONEN!
Citera
2007-04-12, 13:58
Medlem
Majavas avatar
Citat:

Ja, just det. Du slänger ur dig citat istället för att diskutera. Det är som om jag skulle sitta och bara citera saker som är skrivna på popular mechanics och sen kräva att du skulle svara på det. Idiotiskt. Och angående NIST-citaten, som du givetvis har ryckt fritt ur ett sammanhang utan att tänka över huvud taget, så glömmer du bort det lilla faktum att ett plan brakade in i byggnaden också! NIST-rapporten påstår inte att byggnaderna rasade enbart på grund av brand.
Citera
2007-04-12, 14:34
Bannlyst
Försöksdjur, Snälla förklara för mig, förklara, varför kollar du inte nist raporten jag skicka?. jag länka till sidan, skrev vilken sida man hittar texten jag citera, varför kollar du inte det?
Citera
2007-04-12, 14:36
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Försöksdjur, Snälla förklara för mig, förklara, varför kollar du inte nist raporten jag skicka?. jag länka till sidan, skrev vilken sida man hittar texten jag citera, varför kollar du inte det?

Varför kollar du inte på Screw 9/11 Mysteries?
Citera
2007-04-12, 14:38
Bannlyst
Försöksdjur, va det du sa precis seriöst?.

http://wtc.nist.gov/media/P3MechanicalandMetAnalysisofSteel.pdf
Sida 12. inga temperaturer över 250C

Screw mysteris är propaganda, inget är sant. dom kan inte backa upp vad dom säger, det är teorier inte fakta, läs nist raporten jag länka till precis för helvete.

och jag har sätt screw mysteries och andra. du är en lätt lurad person märker jag.
Citera
2007-04-12, 14:40
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Screw mysteris är propaganda, inget är sant. dom kan inte backa upp vad dom säger, det är teorier inte fakta, läs nist raporten jag länka till precis för helvete.

och jag har sätt screw mysteries och andra. du är en lätt lurad person märker jag.

Kan du backa upp det påståendet? Peka ut nått som inte är sant i filmen.
Citera
2007-04-12, 14:42
Bannlyst
Haha. Erik svara istället på detta, hitta nist temperaturer över 250C ?, du tycker inte det svara på det mesta dom säger i den filmen? .

Förutom det med temperaturer har dom sagt andra intresanta saker, om du läste mitt nist inlägg nån sida bak.
Citera
2007-04-12, 14:44
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
SLOB din idiot. nist skrev i sin raport att dom inte hitta temperaturer över 250C M.M, gå tillbaka jag skrev vilken sida i DERAS RAPORT DET STOG.

Ni är patetiska. Allt ni läser är propaganda och ni tror på det. säger rätt mycket

Du kallade folk för idioter, Hitlerälskare och skrek "SUG KUK". Det är dynga.

Det stod för övrigt inte det du påstod att det stod. På sidan 12 står:

Citat:
Ursprungligen postat av NIST
Of the more than 170 areas examined on the exterior panels, only three locations had a positive result indicating that the steel may have reached temperatures in excess of 250 C".

Läs den igen långsamt och berätta vad det står och vilka delar av tornet det handlar om.

/S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in