Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Majava. gå tillbaka en sida till mitt inlägg. jag CITERA ALLT FRÅN NIST RAPORTEN och skrev vilka SIDOR det stog på. det är 7 sidor med lite text, tar 5 MINUTER att läsa. Den ända länken som va till en "truth" sida är den sista om att dom skicka stålet till kina, men det är SANT kolla upp det.
Ska ni vägra att gå in på nist raporten och kolla sidorna allt jag citera stog på?. Herregud!
Idiot! Nu börjar jag bli trött på dig. Ta av skygglapparna! Du har bara lösryckt en massa citat från sina sammanhang i rapporten. Det står t.o.m. ovan på sidan i din första länk att inte ens flygplanen var ensamma om att ta ner byggnaden.
Med din logik skulle inte jag kunna slå ihjäl Tyson med en yxa. Min advokat skulle bara kunna säga -"min klient kan inte slå så hårt", varpå åklagaren skulle kunna säga -"jamen, han hade ju en yxa i handen" varpå min advokat kunde sagt -"ett slag i den hastigheten kan inte slå ihjäl Tyson".......YXAN!!!!!
Det där med Kina är gammalt. Det har vi diskuterat flera gånger tidigare. ANVÄND SÖKFUNKTIONEN!