2007-05-06, 23:07
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ah, då ber jag om ursäkt att jag misstolkade frågan. Naturligtvis har det hänt, men hur uppdagades t.ex. Watergate då? Vilka drog ned byxorna på ... ja du vet väl vem som rök i den skandalen?

Har det en koppling till WTC. Eller är du på skämthumör ikväll. Kanske trött av alla våra bevis ??
Citera
2007-05-06, 23:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ah, då ber jag om ursäkt att jag misstolkade frågan. Naturligtvis har det hänt, men hur uppdagades t.ex. Watergate då? Vilka drog ned byxorna på ... ja du vet väl vem som rök i den skandalen?

Jodå, och det var bara en av alla skandaler. Kennedy hade en hel del också, alla blev dock inte kända förrän efteråt.

Back to WTC

Jag skulle gärna se att det var som den officiella versionen säger, men jag har svårt att acceptera det så länge det finns saker som inte är klargjorda än, jag vill ha svar på dom först.
Citera
2007-05-06, 23:09
Bannlyst
För att alla nytillkomna

Alla amerikanska ledare, med Bush och hans svurne fiende Kerry i spetsen beslutar sig för att de måste kriga mot ett skitland som har fett med olja. De bestämmer sig då för att hitta på en terrorrörelse, men gör åtskilliga tabbar då de inte researchat på muslimska seder (guldringen). Vidare preparerar de de två tornen med sprängmedel på en kvart, när alla ligger och sover. För att vara på den säkra sidan att skiten verkligen rasar så laddar de även upp med ett halvtjog missiler som de skickar in i tornen. De väljer att använda en komplicerad metod som aldrig använts förrut, som jag förstått det, och som de provat ut i ett Area51liknande område någonstans.

Av oklar anledning tabbar de sig även när de väljer vilka som ska vara med och kapa planet. Istället för att välja män från de länder de vill anfall, väljer de terrorister från ett av de länder de har täta affärer med. För att vara på den säkra sidan att alla förstår vilka det var som var onda så placerar de även ut ett falskt pass i efterhand på platsen.

Är det något jag missat?
Citera
2007-05-06, 23:10
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Har det en koppling till WTC. Eller är du på skämthumör ikväll. Kanske trött av alla våra bevis ??
Insåg nu att jag kanske går off-topic då detta strikt handlar om WTC-byggnaderna...

Beklagar detta, poängen låg hursomhelst i att populärmedia var jävligt hungriga på att störta upphovsmännen till detta - något som av någon anledning inte varit aktuellt för hela 9/11.

Ber ödmjukast om ursäkt.
Citera
2007-05-06, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av njurpaj
För att alla nytillkomna

Alla amerikanska ledare, med Bush och hans svurne fiende Kerry i spetsen beslutar sig för att de måste kriga mot ett skitland som har fett med olja. De bestämmer sig då för att hitta på en terrorrörelse, men gör åtskilliga tabbar då de inte researchat på muslimska seder (guldringen). Vidare preparerar de de två tornen med sprängmedel på en kvart, när alla ligger och sover. För att vara på den säkra sidan att skiten verkligen rasar så laddar de även upp med ett halvtjog missiler. De väljer att använda en ohyggligt komplicerad metod som, som jag förstått det, de provat ut i ett Area51liknande område någonstans.

Av oklar anledning tabbar de sig även när de väljer vilka som ska vara med och kapa planet. Istället för att välja män från de länder de vill anfall, väljer de terrorister från ett av de länder de har täta affärer med. För att vara på den säkra sidan att alla förstår vilka det var som var onda så placerar de även ut ett falskt pass i efterhand på platsen.

Är det något jag missat?

Av ditt resonemang att döma, inte mycket.
Citera
2007-05-06, 23:12
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Tänkte väl det, blixten kommer bråkdelen av en sekund innan planet slår i byggnaden, nu var du ärlig, och det uppskattar jag.

Jodå, din bildserie visar det men jag har en annan bildserie som visar att skuggan har en liten bit kvar när man ser flashen.
Då tycker jag att du ska visa den. Eller nu vet jag. Jag gör en print screen från filmen 9/11 och lägger upp. Om den visar samma som den bild jag la upp, tror du mig då?
Citera
2007-05-06, 23:13
Medlem
Billows avatar
Citat:
För att alla nytillkomna

Alla amerikanska ledare, med Bush och hans svurne fiende Kerry i spetsen beslutar sig för att de måste kriga mot ett skitland som har fett med olja. De bestämmer sig då för att hitta på en terrorrörelse, men gör åtskilliga tabbar då de inte researchat på muslimska seder (guldringen). Vidare preparerar de de två tornen med sprängmedel på en kvart, när alla ligger och sover. För att vara på den säkra sidan att skiten verkligen rasar så laddar de även upp med ett halvtjog missiler som de skickar in i tornen. De väljer att använda en komplicerad metod som aldrig använts förrut, som jag förstått det, och som de provat ut i ett Area51liknande område någonstans.

Är det något jag missat?

Kanske lite oseriösa drag som kan få vad som hellst att låta osäkert. Men med rätt fakta och bevismaterial bakom förstår man att det faktiskt tycks va så att den officiella versionen av WTC ras inte är som de påstår. U.s.a själva tycks stå för det här. Och det är tråkigt att de inte drar sig för något för att få sin vilja fram.
Citera
2007-05-06, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Då tycker jag att du ska visa den. Eller nu vet jag. Jag gör en print screen från filmen 9/11 och lägger upp. Om den visar samma som den bild jag la upp, tror du mig då?

Lägg ut du.

Men kolla den här sidan först.

http://www.questionsquestions.net/WTC/pod.html#flash
Citera
2007-05-06, 23:23
Bannlyst
Här, första filmen, det kan inte bli mycket tydligare.

http://portland.indymedia.org/en/2003/12/275927.shtml

Tryck bara på den lilla bilden.
Citera
2007-05-06, 23:23
Bannlyst
undrar fortfarande vaför NIST fick justera sin modell och ändra värdena och varför dom inte fick kollaps på deras modeller som använde sig av faktan från platsen och varför dom inte släppt den till forskare runt om i världen som frågat efter den. sluta säga bää och följa efter dom andra fåren.

kan inte vänta tills Dr ray griffin nya bok debunking 911 debunking An Answer to Popular Mechanics and Other Defenders of the Official Conspiracy Theory kommer i brevlådan
Citera
2007-05-06, 23:30
Medlem
Citat:
Det är för att det "rinner som lava"
Precis, och lava rinner trögt (jämfört med smält stål) och är normalt en rödglödande trög massa.

Citat:
Jag tror inte brandmännen är oförmögna att känna igen smält stål, tror du?
"Känna igen" innebär ju att dom skall ha sett det tidigare.
Jag tvivlar på att dom har det (om dom inte jobbat på något stålverk förstås..),
och då kan dom per definition inte "känna igen" smält stål.

Läggdags nu...

/T
Citera
2007-05-06, 23:32
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
För att alla nytillkomna

Är det något jag missat?

Inte bara olja... Talibanerna försökte verkligen bränna alla opiumplantat och förbjöd bönderna att odla skiten. Idag , under Amerikansk flagg så har skördarna slagit alla rekord (opium och Marijuana) Det har aldrig exsisterat så mycket skit i världen som det gör idag (heroin)... Heroinet kostar mellan 500 - 3000 kr/gram, beroende på kvalité.. Guld kostar ca 150 - 180 kr/gram.. Guld kan man inte odla.. Go figure... Samma sak hände i Vietnam...
Cocain kostar ca 1000 kr/gram...

Narkotikan omsätter 100 tals miljarder dollar årligen, låter man verkligen kriminella karteller behålla dessa pengar... tror inte det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in