2007-05-06, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ytterligare en sak världens mest välplanerade och omfattande konspiration lyckats missa då alltså.

"Hmm...undrar om det är något folk på Manhattan en dag som denna..."

Du tycker inte att det spårar ur lite?

Ingen verkar speciellt pigg på att diskutera smält stål, sen hävdar man att flashen inte är före kontakt. Snälla nån........
Citera
2007-05-06, 23:01
Medlem
A-Band-Ands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
PRECIS vad jag (och fler) säger.

Tack för klippet med högupplösningen... Såg en annan sak som jag missat tidigare när jag såg den. Kolla Pent House ca 2-4 sekunder efter att planet har träffat, när de zoomar in så ser man att det är rökutväckling från de översta våningarna...
Citera
2007-05-06, 23:02
Bannlyst
Citat:
Han frågade hur många gånger jag trodde det hänt att Bush/NWO/reptilfolket/Paul Tilly hade smackat in en Boeing samt en(?) missil i ett stort hus för att sedan avsluta det hela med kontrollerad demolering. Det tror jag har hänt noll gånger.

Varför överhuvudtaget avfyra missilen egentligen? Borde inte den smälla i kraschen? Eller?

Man kan ju undra........

Men det finns säkert nån förklaring till det också.
Citera
2007-05-06, 23:02
Medlem
nollans avatar
Citat:
Du tycker inte att det spårar ur lite?

Ingen verkar speciellt pigg på att diskutera smält stål, sen hävdar man att flashen inte är före kontakt. Snälla nån........
Spårar ur?! Det är väl det minsta man kan säga.
Citera
2007-05-06, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Tack för klippet med högupplösningen... Såg en annan sak som jag missat tidigare när jag såg den. Kolla Pent House ca 2-4 sekunder efter att planet har träffat, när de zoomar in så ser man att det är rökutväckling från de översta våningarna...

Kollar...........

Ser det!
Citera
2007-05-06, 23:03
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Konstigt att de andra ser samma sak som mig då?

Varför TROR du att man tog upp det här från början?
Jag kan hålla med dig om att när man ser filmsnutten så ser det ut som om blixten kommer bråkdelen av en sekund innan planet träffar. Men du kan inte förneka att skuggan på bildserien jag länkade visar att skuggan går hela vägen till nosen INNAN träffen.
Citera
2007-05-06, 23:04
Bannlyst
Citat:
Spårar ur?! Det är väl det minsta man kan säga.

Okey!
Citera
Medlem
Billows avatar
Citat:
Han frågade hur många gånger jag trodde det hänt att Bush/NWO/reptilfolket/Paul Tilly hade smackat in en Boeing samt en(?) missil i ett stort hus för att sedan avsluta det hela med kontrollerad demolering. Det tror jag har hänt noll gånger.
.

Nu glömmer du vad du själv sagt. Det handlade om stora konspirationer och hur många gånger folk kan ha gjort bort sig då.. Du påstår noll gånger. Vilket inte stämmer.
Citera
Bannlyst
Lord of helmet. du får flytta över dina frågor från wtc tråden hit vi kom in på en annan diskussion där. Se BBC dokumentären om al-qaida
Citera
2007-05-06, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Jag kan hålla med dig om att när man ser filmsnutten så ser det ut som om blixten kommer bråkdelen av en sekund innan planet träffar. Men du kan inte förneka att skuggan på bildserien jag länkade visar att skuggan går hela vägen till nosen INNAN träffen.

Tänkte väl det, blixten kommer bråkdelen av en sekund innan planet slår i byggnaden, nu var du ärlig, och det uppskattar jag.

Jodå, din bildserie visar det men jag har en annan bildserie som visar att skuggan har en liten bit kvar när man ser flashen.
Citera
2007-05-06, 23:05
Medlem
Billows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974

Det kan tyckas se ut så men bildseriens kvalité är alldeles för dålig för att kunna använda som nått slags bevismaterial. Även vinkeln.
Citera
2007-05-06, 23:06
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Nu glömmer du vad du själv sagt. Det handlade om stora konspirationer och hur många gånger folk kan ha gjort bort sig då.. Du påstår noll gånger. Vilket inte stämmer.
Ah, då ber jag om ursäkt att jag misstolkade frågan. Naturligtvis har det hänt, men hur uppdagades t.ex. Watergate då? Vilka drog ned byxorna på ... ja du vet väl vem som rök i den skandalen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in